Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Tsja dat H.A. zal ernnie voor niks zijn maar gewone voeding ook niet... H.A. is toch voor eventuele allergie enzo? Of zit ik er dan heelmaal naast?

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Delilah, Eczeem zit in de familie toch? Misschien dat ze het daarom adviseren. Zitten er nog meer allergieën in de familie?
    Vaak adviseren ze dan h.a.
    Ik heb bijvoorbeeld hooikoorts en bij Finn adviseren ze om tot 6 maanden h.a. te geven en daarna kan je dan over op standaard voeding. (kan nu natuurlijk ook al wel als je dat wilt)
    Alle voeding moet aan zulke veiligheidseisen voldoen dat het allemaal goed is voor Sem. Het is maar net wat jullie willen en waar hij goed op reageert. Wanneer moet je weer naar het cb? anders zou ik eens navragen waarom ze dat adviseren.

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD whahah Lennart heeft er ook geen problemen mee hoor :p hihi achja hopelijk word dat geleidelijk aan wat minder.. even op de kiezen bijten haha

@Dreamer haha hopelijk valt het mee bij je.. misschien hoef je wel geen eens gehecht te worden ;) Lees wel vaker dat de eerste keren pijnlijk kunnen zijn maar dat het steeds minder pijn gaat doen.. daar hoop ik dan maar op :p

@Maybebaby hoe is het bij jou? Al wat aan de gang.. spannend!! Het is weer tidj voor een nieuwe forum baby, dus kom maar gauw boefje!

@xxpetra Ohja wat voor maatje heeft Finn dan nu? Nog 56 zeker? En die zwemluiers, gaat dat op gewicht ofzo? Hoe weet je welke maat een kleintje heeft? Ach ik heb ook wel gelezen dat sommige geen luiers aandoen bij baby's.. het schijnt dat die zoiezo toch niet poepen in het water ;) KLopt, ik heb inderdaad zo'n zwembroek/luier van de prenatal. Dit is alleen maatje 74, dus nog wel erg groot. Heb het nog niet geprobeerd, morgen mag Max weer in bad en dan zal ik eens kijken of hij hem niet past.. maargoed die broekjes moeten natuurlijk helemaal pas zitten, anders druipt het er nog zo langs haha :p
    KLopt, dat is het inderdaad ook hoor. Omdat ik al bang ben dat het pijn gaat doen, ga je automatisch jezelf aanspannend en ja dan gaat het ook echt pijn doen :p hahah
    Oké, vind Jeroen het zelf ook jammer? had hij het erg naar zijn zin op zijn werk? Dat is nog des te erger dan he? :( Vervelend hoor, hopelijk kan hij gauw een doorstart maken.. is toch wel belangrijk! Inderdaad maar het beste om er niet zoveel mee bezig te zijn.. Het komt vast allemaal goed en anders ga je je er onnodig druk om maken. En dat heeft Finn dan ook goed in de gaten. En het is wel doodeng ja, omdat je niet weet hoe de toekomst er nu uit gaat zien.. maar komt echt goed hoor meis! Lekker genieten van je mooie mannetjes :)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat gek dat de HA voeding door het CB werd voorgeschreven... Harold en ik hebben ook verschillende huidproblemen en ze hebben ons nooit gezegd dat we dan HA moesten nemen...

In de eerste paar maanden zijn ze sowieso vatbaarder voor een beetje huiduitslag. Reneé heeft nu al 2x een rode wang gehad, maar dat trok binnen 2 dagen weer weg. De huisarts vond de redenering om HA melk te nemen een beetje onzin en zonde van het geld om die dure te kopen. De kans op een koemelkallergie is zooooo klein.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  6. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Petra het blijven wel spannende tijden zo...ik kan begrijpen dat je je ervoor probeert af te sluiten om niet te veel in de stress te raken. Je hebt immers niet alleen meer de zorg voor jezelf. Hebben ze enig idee hoe lang het duurt voor bekend is of de doorstart gemaakt kan worden? Jeroen gaat al meteen terug naar 75% van zijn salaris (volgens regels ww) dus dat wordt sowieso even slikken. Ik hoop dat er heel snel duidelijkheid voor jullie komt.

MayD ik vind het vreemd dat het cb geen H.A. voeding heeft aangeraden bij jullie, terwijl Reneé kans heeft op huiduitslag, maar als ze het prima doet op de normale voeding is dat natuurlijk alleen maar fijn én het scheelt een berg geld :)

Hier geen nieuws. Vannacht ook geen voorweeën of iets gehad. Vriend vraagt constant hoe ik me voel, zelfs midden in de nacht haha. Ben wel blij dat ze donderdag (indien mogelijk) gaan strippen en dan maar hopen dat het helpt. Vanmiddag komen mijn ouders gezellig even langs, pa is vrij vandaag.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ BIB van Maybebaby: KOM ERUIT!!!

(misschien helpt het hahaha)

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babywens, ik had van een vriendin die xs gehad dus ik zou het ook niet weten.
    oh wacht..ik heb het opgezocht op google en er staan gewoon kilo's op de pakken zoals bij de gewone luiers.
    Mhh ik zou zelf het risico niet nemen om geen luier aan te doen...Finn heeft nog dunne ontlasting..zie je het al voor je haha.
    Finn zit nu zo goed als in maat 62. sommige shirtjes maat 56 zitten nog goed maar die trek ik eigenlijk niet meer aan. en Max?
    Ik vind trouwens dat de spijkerbroekjes van bv de hema zo groot vallen...hebben jullie dat ook? een joggingbroekje van bv prenatal zit veel beter bij hem.
    Hoe gaat het trouwens met Max en de nachten? Kom je al wat meer aan je eigen rust toe?

@Mayke, hoe gaat het met Reneé? Heeft ze het ritme om door te slapen doorgetrokken naar de afgelopen nachten?

@Maybebaby, ja dat zal zeker even slikken zijn maar komt wel goed. Als ik aan anderen zie dat ze rondkomen met veel minder dan heb ik zoiets van...dan moeten we maar gewoon wat rustiger aandoen. Jeroen had een goed salaris, en ik trouwens ook, dus dan ga je ook leven naar die standaard maar ja..dat moet nu gewoon een paar stappen langzamer. Ik maak me het meeste zorgen om het huis of we daar wel mee uitkomen maar gelukkig willen mijn ouders daarmee helpen mocht dat nodig zijn en jeroen z'n ouders wilden we voedselbank worden zeiden ze haha. Heel lief dus mocht het nodig zijn..maar ik hoop van niet natuurlijk!

Zo, hier is net het pakje van Noppies bezorgd. Leuk, leuk leuk!!!!! Hieronder een shirtje die ik heb besteld in maat 74 alvast. Bekijk bijlage 223485

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

UP!!!!!!!!!!!

We stonden op pagina 4 meiden! Dat kan niet hoor!
    Die facebook toch;)

Ik plaats zelf liever berichtjes op zp eigenlijk

Maandag en vandaag was ik weer in het ziekenhuis voor inwendige echo. Er is een eitje aan het groeien, die waarschijnlijk het weekend gaat springen. Pre-seed is al besteld:)

Advies van de gyn was om volgende cyclus met injecties te beginnen omdat ik me nog niet echt geweldig voel..
    Ik moet er nog even overnadenken, begin volgende week bellen als ik het wil, om te oefenen.

@Mayke, Heb je je ei al gehad? Een langere LF? hopelijk heeft de zwangerschap je wat geholpen met je cyclus.
    Welke dag reken jij als eerste dag van je cyclus? Als je alleen bloedverlies hebt bij het afvegen of je eerste echt-bloed-verlies-dag ?
    De gyn zei dat je dat laatste als je eerste dag mag rekenen. Dat heb ik nooit gedaan, dus dan word je LF als iets langer.

10. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik was ons ook al kwijt!

@Pip, zijn dat hormooninjecties die je dan eventueel gaat gebruiken? en is dat om je eitje te laten rijpen of meer voor jezelf?
    (sorry, geen idee hoe dat allemaal werkt)
    Ik zou een lijstje maken met de punten waarom je het wel zou doen en waarom niet. Dan is het misschien wat overzichtelijker..?
    Lijkt me lastig hoor!

@babyliz, nog een dagje meis!!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Pip: ik ben 28 januari volledig ongesteld geworden (dus vol bloedverlies, dat gebruik ik altijd als eerste dag... spotting is alleen maar een voorbode). Ik heb tot nu toe nog geen ei gespot en had ook iets van 12 dagen (licht) bloedverlies... eerst dus maar even op mijn ei wachten en daarna weten we meer.

M.b.t. Reneé: sinds vandaag helemaal over op maat 62. Zelfs haar favo shirtje (of eigenlijk dat van mij hahaha) werd te klein... en die viel al aardig groot, dus werd het echt tijd voor maat 62 dus. Nu ze aan de KV voeding zit heeft ze vastere ontlasting. Of misschien komt dat toch doordat ze nu 4 i.p.v. 5 voedingen heeft?

Gisternacht kwam ze 's nachts om 4 uur om vervolgens maar met moeite een halve fles leeg te drinken... Vannacht sliep ze weer gewoon door.

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!!
    Tsja Mayke, kleine meisjes worden groot :D
    Hier rekende ik idd ook altijd mn eerste dag echt bloedverlies als dag 1.. Nu scheelt het dat ik eigenlijk nooit eerst spotting had maar gelijk vol ongesteld wakker werd ;)

13. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hier eigenlijk ook altijd gelijk ongesteld!
    en ik heb het geluk dat het nooit langer dan 3 dagen duurt!!
    al moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk last van mijn hormonen heb!! bah :x
    wat gaan sommige van jullie hard zeg!! kan me nog goed herrinneren als er positief getest werd...
    hier weinig te vertellen...giga druk!! en dat blijft helaas deze week ook nog!! :$ zondag heerlijk naar de hhb...gaan jullie ook???
    nou meiden ik ga naar mijn werk...tot gauw!!

maybebaby sterkte met de laatste loodjes meid!!
    babyliz heel veel succes morgen!!
    pip klusze de komende dagen!!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik ga de 25e naarde 9maandenbeurs babytjuh :D
    Misschien aansluitend nog ff HHB maar ligt ook aan mn energielevel en de anderen ;)

Kben er vandoor.. Heb zo fysio...

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Succes bij de fysio.

Ik ga niet naar de beide beurzen...

16. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Mayke,
    Fijn dat Reneé goed slaapt s'nachts. Ze is ook alweer bijna 2 maanden oud! Hopelijk komt er snel een klein broertje of zusje (of allebei;)) voor haar!
    Jouw zus had ook een tweeling dus het kan he:D
    Die van mij ook, maar die zijn eeneiig en dat is niet erfelijk.

@Babytjuh, jij zit alweer 9 dagen voor je NOD! tijd gaat snel! Mijn ei komt er ook alweer aan. Ik vind deze maand snel gaan gelukkig.
    Waar heb je last van? wisselende stemmingen? ik ken ze grrr
    Het zou zoo mooi zijn, zo net voordat je de ha gaat bellen die prachtige positieve test in je handen!

Ik ben niet zo van de beurzen, zoveel drukte enzo. Dus ik ga niet.

@Babyliz, morgen de 16e! Ik ben benieuwd!!
    Succes alvast!!

@Petra, ik weet ook niet hoe het medicijn heet. Het is om een eisprong te maken net als de Clomid, maar dan met mildere bijwerkingen. Ik moet dan wel steeds blijven komen voor echo's omdat je meer kans heb op 5 eisprongen in een keer..:$
    2 mag wel van mij hoor;)

Ik denk dat ik het wel ga doen, Het voelt als een opluchtig als ik er maandag over ga bellen. Ik heb er geen zin in hoor, 2 x daags een injectie zetten. Ik prik mijn clienten wel regelmatig maar mijzelf liever niet. Maar liever wel, dan nog zo'n maand alles stom vinden.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Woeii, hoef voorlopig niet meer trug te komen tenzij ik zelf merk dat het weer zeer gaat doen :D

Ze heeft liever dat k mn afspraken dan bewaar voor eventueel na de bevalling :)

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Thanks voor alle succeswensen vast dames, nog 1 nachtje ja. Brrr :)

@pip: Puregon waarschijnlijk? Succes met de beslissing meis, maar ik lees net dat je het waarschijnlijk wel gaat doen. Hopelijk ga je je daarmee beter voelen! Ik reken idd ook vanaf 'echt' bloedverlies, heb al wel 2 dagen vantevoren vaak iniminibeetjes bloed.

@Petra: Ooh wat een leuk shirtje!! :)

@babytjuhh: Succes met de drukte. En veel plezier vast op de hhb zondag ;) Hier ook geen beurzenfan, om dezelfde reden als pip:)

@mayke: Haha jammer van je favoriete shirtje. Hopelijk heb je in maat 62 ook een heleboel leuke:D

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gelukkig wel! Dan raak je er ook niet op uitgekeken he? hahaha

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat haar favoriete shirtje dan was Mayke?! foto?

Hier voor de zwangerschap vaak eerst wat dagen oud bloed verlies maar nu ik laatst ongesteld was, was het er ineens zonder aankondiging. Ben benieuwd hoe het nu volgende keer is.
    Bij mij gieren de hormonen nog steeds door mijn lijf..soms wordt ik er wel moe van hoor en wil ik me weer eens "Petra" voelen maar goed..ze zeggen 9mnd zwanger, 9mnd ontzwangeren dus ik wacht maar even af ;)

@Pip, oeeeii nee daar zou ik ook niet op zitten te wachten om mezelf te prikken! Het zal wel rust geven als je hebt gebeld! Dan kun je weer verder en dan hopelijk zonder veel bijwerkingen zoals bij Clomid.

@Mayke, sinds Finn helemaal over is op kv heeft hij groene brei als ontlasting. Hij heeft ook weer wat moeite met poepen dus ik denk dat het bij hem komt omdat zijn darmpjes even van slag zijn.
    Is het bij Reneé echt 'vaste' ontlasting of ook een soort brei?
    De darmpjes van die kleintjes krijgen heel wat te verduren dus misschien is het even wat vaster tot ze eraan gewend is dat ze 4 flessen krijgt. Met 4 flessen krijgt ze denk ik net zoveel binnen als met 5 flessen alleen nu krijgt ze meer tegelijk binnen wat verwerkt moet worden...? het klinkt logisch maar of het ook klopt..?

Deel Deze Pagina