@MayD bedankt voor de link.. zo'n broekje had ik inderdaad al gekocht bij de prenatal, alleen was dit maatje 74.. is nog een beetje te groot voor Max, want zo'n groot kontje heeft hij niet haha heb nu dus zwemluiers gekocht van het kruidvat merk.. Oehh Reneé moet over 5 daagjes haar eerste inentingen zie ik? Spannend hoor, hopelijk heeft ze er niet teveel last van. @maybebaby Nou je houdt het zeker spannend.. morgen zoiezo strippen Hopelijk werkt dat en zet het de bevalling in gang.. en misschien is het wel helemaal niet nodig, omdat het vannacht al gaat beginnen Succes meis! @xxpetra ohja ik heb een small voor Max gekocht.. zag die van de Huggies ook, maar dat was tot 7 kilo en Max is natuurlijk al ruim 6.. vond ik beetje zonde, dus toen zag ik dat ze ook van kruidvat merk hadden (meer dan de helft goedkoper ) En dat was van 6 tot 12 kilo, dus kunnen we eventjes mee vooruit denk ik zo Max zit nu ook zoiezo in maat 62 en van sommige dingen al maatje 68.. vaak is maat 62 qua breedte prima, maar qua lengte iets te kort (logisch, hij is ook al 63 cm ) Ja de Hema valt inderdaad heel erg groot! Met de nachtrusten gaat het wel redelijk.. Max komt na zijn prikjes nog steeds zo'n 2 keer per nacht.. hopelijk gaat hij weer gauw terug naar 1 keer Of doorslapen, dat zou helemaal mooi zijn Hoe gaat het met Finn in zijn ledikantje? Leuk shirtje van Noppies! hahah tjah die hormonen blijven he.. en dat kan nog wel zo'n 5 a 6 maanden duren?? Slik.. haha vannacht maakte Max er wel een potje van.. Om half 12 heb ik Max gevoed en hem toen in bed gelegd, helaas was meneer niet moe en wilde helemaal niet slapen. Hij huilde en schreeuwde en toen heb ik hem er maar weer even uitgehaald (durf hem niet lang te laten huilen ivm onder- bovenburen.. Wij waren doodmoe en wilde heel graag slapen, maar Max had de grootste lol.. hij zat continu te lachen en enorm te brabbelen. Hij vond het reuze gezellig haha wij ietsje minder.. UIteindelijk is hij pas om half 2 in slaap gevallen, gaaaap @Pip hahah ohh dat is wel beschamend inderdaad hihi.. ik vind fb zself ook wat fijner, kan ik makkelijk op mijn mobiel bekijken Spannend meis, leuk dat er een eitje aan het groeien is Inderdaad even kijken wat jullie zelf graag willen.. ik ben ook wel benieuwd hoe dat dan precies werkt? ohh ik lees het al.. woow 5 sprongen? haha is wel érg veel Ben benieuwd hoe het zal zijn.. ga je er mandag over bellen? @Dreamer fijn dat je neit meer hoeft terug te komen van haar Hoeplijk is het ook nie tmeer nodig! @babyliz morgen is de dag Spannend, we wachten nog een nachtje met je mee! Ben heel benieuwd en hoop dat jullie gauw kunnen beginnen aan IUI @babytjuh leuk dat je naar de hhb gaat Wij gaan niet.. is iets te ver weg
Nog even Babyliz veel succes wensen voor morgen...ik hoop dat het ''goed' nieuws is voor jullie!!! Ik ga lekker mijn bedje in...Klinkt raar maar ben nogal zenuwachtig voor morgen. Bang dat mijn bmm nog potdicht zit en ze niet kan strippen, alhoewel je met al die voorweeën wel zou verwachten dat er al een beetje ontsluiting is. Ik moet er om 10.40 zijn. Truste allemaal!
@Babyliz, succes vandaag! Hou je ons op de hoogte? (als je daar zin in hebt natuurlijk) @Maybebaby, voor jou ook veel succes zo! komt vast allemaal goed, en ik kan me bijna niet voorstellen dat het nog potdicht zit na al die voor-weeën die je hebt gehad!
@ Petra: eerst kreeg Reneé 5x200 nu krijgt ze 4x200... minder dus. Haar ontlasting is nu ook weer groen, was eerst een tijd geel. Misschien haalt ze nu meer energie uit de voeding dan met 5 flessen? Vandaar dat de ontlasting weer wat vaster is.
@ BIB van Maybebaby: KOM ERUIT!!! @ Babywens: ga je vanmiddag nog ff slapen dan... of ga je vanaamp pas weer? @ hier: Reneé krijgt maandag de eerste prikjes, ik ben benieuwd. Moet ik van tevoren nog wat panadol kindertorpedo's halen voor eventuele koortsverlaging?
Goeiemorgen!! Maybebaby, spannend vandaag dus!! Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen... Mayke, kan nooit kwaad om in huis te hebben toch? Die dinge blijven toch best lang goed? Hier een beroerde nacht gehad.. Neus zit echt goed dicht nu dusja dan ga je door je mond ademen he Dus steeds wakker met een droge mond... Vandaag maar rustig dagje houden
Ik ben blij 1 cm ontsluiting en bmm vrijwel volledig verstreken! Ook het hoofdje ligt heel laag en de vk heeft me gestript! Bloeddruk is ook gestegen van 110/70 naar 120/75. We hebben weer een afspraak voor volgende week gemaakt maar ze verwacht niet dat ik dat ga halen..ze was heel positief gestemd en denkt dat het niet lang meer gaat duren
Jeeej, goed nieuws dus!! Nouja, voor zover ze zoiets kunnen voorspellen natuurlijk Hopelijk gaat het strippen iets in werking zetten meid!
Spannend maybebaby... Het kan nu dus elk moment gaan gebeuren...hoop natuurlijk nu zo snel mogelijk maar wie weet wel op mijn verjaardag... De 18e is een hele mooie datum . Succes meid je hebt de kleine nu wel bijna in je armen....en weten wij eindelijk wat het is...
@ Petra: het shirtje dat ik bedoel staat op FB in mijn fotoboek Reneé met de opdruk "little miss DIVA"
@mayke, ik ga zo gelijk even kijken! ik zou de torpedo's in huis halen voor de zekerheid. ik heb bij apotheek gehaald van 60mg speciaal voor onder de 3 mnd. @maybebaby, jeeehhh!! zet 'm op!! @zwendel, hoe gaat het met kolven?
Pff belt vriend hier net op... Zooo wat klink jij beroerd.. .Uhh tsja zo voel k me ook.. En had toen spontaan zin om de waterlanders vrij te laten Mayke, te leuk dat shirtje idd
hier alles goed. ook met de kleine man. ik heb besloten om deze week maar te gaan stoppen met kolven. er is echt geen touw meer aan vast te knopen en de kv pakt hij ook goed op. ben toch blij dat ik een maand lang bv heb kunnen geven
Good for you Zwendel! Fijn dat je die maand nog hebt mee kunnen pakken. @ Petra: dan ga ik morgen maar even op stap om torpedo's te halen.
haha succes met torpedo shoppen Mayke! Ik wilde er eerst geen geven als hij geen koorts had maar bij Finn merk je echt dat hij er minder last van heeft als je een zetpil geeft dus vooruit dan maar @dreamer, ahhh dan gaan de kranen ineens open he! Dat wordt leuk straks met de kraamtranen! Ik kreeg de kranen niet meer uitgezet hihi @Zwendel, nou super fijn dat je Xander een maand borstvoeding hebt gegeven toch! Het vergt ook gewoon heel veel van je als het niet goed lukt aan de borst en dan heb je het idee dat je de hele dag bezig bent met voeden en kolven. Goed dat je de keus nu hebt gemaakt, dat geeft zoveel rust! en laat je door niemand een rot gevoel aanpraten hoor..je hebt van die hardnekkige voorstanders van bv. kv is ook hartstikke goed tegenwoordig en Xander heeft er geen last van en groeit goed...dat is het belangrijkste! @delilah, hoe gaat de bv bij jou? ben je al afgebouwd?
@ petra, Ik laat me zeker geen schuldgevoel aanpraten door anderen. Het is mijn beslissing en heb het geprobeerd en daar ben ik erg blij mee. zal 1 dezer dagen vast nog wel een potje gaan janken erom maar weet dat het de juiste beslissing is voor xander en mij. Weet alleen nog niet zo goed hoe ik moet afbouwen. heb de kolf nog tot zaterdag en wil er nu geen 1 meer aanschaffen. dat vind ik zonde. Heb wel begrepen dat het handig is om een strakke bh te dragen ook 's nachts dus dat ga ik maar proberen dan. iemand anders nog tips??
@ mama's, heeft iemand van jullie ook een buikslaper? ben bang dat Xander een buikslaper is en vind het best eng om hem in zijn bedje te leggen. hij draait zich zelf om van zijn rug naar zijn buik. dus de vraag.... hebben jullie een buikslaper en hoe ervaar je dit??
@ maybebabey, O wat fijn dat het zo goed gaat.. hoop dat je kindje er snel is.. @ hier, Hier gaat het ook wel goed aankomende maandag controle en aankomende vrijdag 20 weken echo.. ik kan weer niet wachten haha. dan weten we ook 100 % zeker dat het een knulletje is.. Ik heb wel last van mijn buik een heel trekkirig gevoel iemand daar ervaring mee? of is dat gewoon omdat hij groeit.. mijn buikje is nog klein en had verwacht dat die wel groter zou zijn. het is een klein bolletje maar ik voel wel dat hij schopt en je ziet hem af en toe bewegen.. kan me zelf toch niet in houden en ga morgen lekkr een buikband kopen okal is dat niet nodig maar het is wel leuk nu ik al op de helft ben. bh''s is een ander verhaal die pas ik allemaal niet meer! en ik had al cup D.. De baby kamer zou deze maand gelevert worden en was opeens niet lerbaar meer. dus nu een kamer die 2 x zo duur is en een hoop gedoe maar hun hebben de helft van de overige kosten betaald dus nu hebben we hem eindelijk. hij komt binnen 6 weken dus dan ben ik zo 6 maanden dat kan nog wel.. ondanks wat gestress en dat getrek in mijn buik voel ik me wel goed, wel moe maar hoop dat ik me zo blijf voelen.. heel veel succes en sterke met alles iedereen.. xx
Mogguh Gucci, balen van t kamertje.. Jij gaat ook als een speer zeg.. Dat gevoel van je buik kan iddh eel goed komen omdat ie groeit meid!! Hier een beroerde nacht nr twee gehad.. Buren vondne het nodig om na 11e nog eens ruzie te maken.. En daarna veel wakkergeweest vanwege droge keel... Bleghh.. Iedereen een fijne dag!!