Even een gefrustreerd berichtje van mij. Het vloeien wordt weer erger:x maandag de ha bellen dat ik met mijn ad weer naar de 20 mg wil. Ik vind dit geen fijne bijwerking. Heb ook weer buikpijn. En dit lange vloeien helpt ook niet mee voor een ei. Normaal vloei ik maximaal 8a9 dagen maar dan is het bijna niks meer. Nu vloei ik ook vers bloed Reageer morgen weer op jullie. Dikke knuffels
Zwendel, gefeliciteerd Jesse, dat lijkt me ook niet de bedoeling nee.. Knuffel voor jou!! Hier net toch even bij mn mams op verjaardag geweest.. Was lekker rustig dus dat scheelt
@Jesse, Wat vervelend! Ik wist niet dat het een bijwerking kon zijn van citalopram. Kan het niet een heftige eisprong zijn? In het ziekenhuis zeiden ze dat sommige vrouwen dan ook behoorlijk wat bloed kunnen verliezen, dat het op menstruatie lijkt. Maar bij jouw is het helemaal nog niet gestopt he?
Bespringen die vent van je Pip! Wie weet is het een goed teken @Jesse, he getsie wat naar! Ik zou ook gelijk even aan de ha vragen of er nog een andere reden kan zijn voor het lange vloeien. Inderdaad wat Pip zegt, misschien kan het ook wel door zoiets zijn? Hopelijk is de buikpijn snel voorbij!
Bij 20 mg had ik er ook geen last van maar bij 30 dus wel. Staat wel in de bijsluiter maar goed morgen even bellen. Normaal bij mijn eisprong vloei ik geen bloed. Ik voelde hem normaal wel maar nu ook niet meer. We zien het wel Hoe is het verder met de andere dames? Jeskejes hoe is het met u en de moeders? Babytjuhhh wanneer is uw nod? Zijn er nog mensen behalve cass die carnaval hebben gevierd of aan het vieren zijn. Ik ben er dol op maar hier in de omgeving is het niet leuk. en om naar Fam. In Limburg te gaan hadden we in klusss tijd niet veel zin in
ben gestopt met tempen deze periode eens lekker niks doen niet tempen en niet met ovu testen werken gewoon op zijn beloop laten gaan en ongeveer inschatten wanneer me eisrpong is
Ow, oké... haal mijn pendelaanvraag dan maar van je lijst... elke naam minder is meegenomen nietwaar? Laat jezelf niet te gek maken en loop jezelf niet voorbij... komt allemaal wel goed.
Och, heel lief van je... maar als je er echt mee stopt begrijp ik dat goed hoor. Het moet niet per se van mij hoor. Jij hebt ook je rust nodig.
iedereen bedankt voor de felicitaties!! hier geen last van stuwing meer jippie! maar wel in 1 borst een rij met knobbeltjes sinds vannacht. ben al de hele dag aan het masseren maar ze willen niet weg. Doen geen pijn en borst is nog niet warm ofzo. heb ook al een warme douche genomen en toen gemasseerd. lijkt wel of er gewoon 1 melkklier verstopt zit. ook al wet afgekolfd maar helpt allemaal niet. hoop niet dat het gaat ontsteken. sorry voor ego berichtje. Xander had vanochtend bij tempen ook al 37,4 is nu gelukkig wat afgezakt naar 37,2. heeft gelukkig net ook een minimale poepluier gehad dus misschien komt het los bij hem. Hij lijkt verder geen last van krampjes te hebben maar is wel erg loom en spuugt meer dan anders. liggen nu lekker saampjes op bed te chillen....
Dat Xander wat meer spuugt als anders kan ook komen doordat hij maar een klein beetje had gepoept. (als de darmpjes vol zitten en hij drinkt dan is er niet zoveel ruimte meer. als Xander dan kracht zet om te poepen komt het er makkelijker van boven uit) Nu hij helemaal overgaat naar kv moeten de darmen weer wennen en kan het soms even niet zo lekker zitten. Finn had dat van de week ook en neigt dan ook naar verhoging. Lekker dat je geen stuwing meer hebt joh! Ik zou die ene borst wel even in de gaten houden omdat je zelf al zegt dat je het idee hebt dat er een melkklier verstopt zit.
lennyt *knuffel* Zwendel fijn dat de stuwing weg is, want stuwing kan behoorlijk pijnlijk zijn! en hopelijk geen borstontsteking want dat is ook érg pijnlijk! hier ook lekker mijn eigen borsten weer, nou ja eigen ze zijn lang niet wat het geweest is, maar ze staan in ieder geval niet meer strak en opgeblazen van de borstvoeding ze zijn nu behoorlijk leeg en een beetje gaan hangen, hebben jullie dat ook? dat ze wat slapper zijn?
@Jesse, succes morgen met bellen! Laat je even weten,als je wilt, wat de ha zei van het lange vloeien? Hopelijk ben je er snel vanaf! @Delilah, hihi hier hetzelfde probleem. Ik heb vanmorgen zelfs aan Jeroen gevraagd of hij verschil zag maar die dacht van niet terwijl ik het idee heb dat ze echt wel wat meer hangen. Vergeleken met die memmen a la Pamela Anderson (door stuwing) valt het maar tegen Maar ik moet wel zeggen dat ik het fijn vind dat ik mijn eigen borsten weer heb. Geen gedoe meer en gewoon weer je eigen mooie bh's aan en niet meer die granny onderbroeken en bh's Hoe gaat het met je buik? Nog geen last van je wond? Morgen heb je controle toch?