Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ borsten: hier ook wel iets slapper dan voorheen, maar wel 2 cups groter! Ben van een C naar een E gegaan. Manlief vindt het geweldig hahaha

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah Mayke, dan hoor je de mannen niet klagen he...
    Mijne zijn in cup niet gegroeid, maar wel veel voller geworden...

Trouwens even vraagje, misschien dat een va jullie het weet...
    Kben nu al een week flink verkouden.. Nu heb k sinds een paar dagen vanaf de middag een soort dof/beurs gevoel rechts onder mn navel.. Na een nacht slapen is t ook weer over om dan in de middag weer terug te keren... Zou dat kunnen komen door het gehoest en geproest plus het feit dat k nu wel erg snel lijk te groeien?!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Kan idd daardoor komen. Misschien komt het ook omdat de kleine er tegenaan zit van binnen. Als je dan gaat liggen, dat de kleine er dan niet tegenaan drukt...

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Klinkt opzich ook wel logisch Mayke..
    Achja, meot donderdag toch langs dus kan t dan gelijk navragen.. Tenzij het erger wordt natuurlijk ;)

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra nou inderdaad, toen ik volop stuwing had, had ik echt het gevoel dat ik Pamela Anderson was, wauw wat een memmen toen ;) wist niet wat ik zag haha.
    ik ben ook blij dat ik weer in mijn bh's pas, weliswaar de bh's die ik droeg in mijn zwangerschap, want ze zijn wel groter dan voor de zwangerschap. dus dat is dan wel mooi, net als Mayke zegt :D
    Ja morgen controle bij de gyn, ben benieuwd. heb gelukkig erg weinig last van het litteken tot nu toe, hopelijk blijft dat zo!

dreamer ik herken het niet, dus heb eigenlijk geen flauw idee waardoor het zou kunnen komen, sorry:)

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

Waar halen jullie de tijd en energie vandaan om en op fb EN hier zoveel te kletsen? :$:$:$:$

Jullie merken vast ook wel dat fb bij mij toch wat beter werkt, maar omdat "we" blijkbaar teruggezakt waren naar pagina 4 draag ik ook maar weer een (klein) steentje bij...

Petra, Ella had dat ook met poepen (last, moeite, soms hulp nodig) toen we meer kv zijn gaan geven... maar inmiddels is dat voorbij en poept ze erg goed (ook de groene brij) en heeft ze geen last meer...

Enne... ik lees dat Renee al op 4 flessen zit? Ben ik dan zo laks? Ella zal nu ook een kilo of 5 zijn (ben al tijden niet bij CB geweest....) en krijgt toch nog minstens 5 voedingen per dag. In principe, bv, kv, bv, kv, bv, maar soms loopt het wel wat anders....

Vaste tijden ook nog niet echt... laat het een beetje op zn beloop (en de ene dag wat later wakker dan de andere) als ze maar aan die 5 komt. Zit wel altijd uurtje of vier tussen...

Hmmmmmmm... maar goed dat er geen mama-diploma is die ik hoef te halen....

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha mafkees! alsof iedere mama het hetzelfde doet. het gaat er toch om dat jij en Ella zich er goed bij voelen!

@mayke haha, je man helemaal in zijn nopjes dus ;)

@borsten, sinds gisteren jeuken mijn borsten echt VERSCHRIKKELIJK!! Dit heb ik ook gehad toen ik 20 weken zwanger was en heb ze toen bijna tot bloedens aan toe open gekrabt omdat het zo jeukte. nu doe ik dat maar niet en smeer me een ongeluk met bepanthen maar het jeukt zo!!!!
    waar komt dat nou toch ineens vandaan? zou dat te maken hebben met mijn hormoonhuishouding nu ik weer de gewone pil slik?

@Pip, had je nog gebeld?

en Jesse, ben jij nog iets wijzer geworden bij de ha?

@babytjuh, jou nod is toch bijna, hoe gaat het meis?

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dramaqueentje: Reneé weegt nu bijna 5,5 kilo. op het CB zei de ene verpleegkundige dat ik wel moest proberen om die 5e voeding erin te krijgen, maar de andere verpleegkundige die ik op de gang sprak zei dat als Reneé zelf aangeeft aan 4 voedingen voldoende te hebben dat ik het gewoon zo kon laten als het was... Ik vind het allemaal wel ju en doe gewoon zoals het mij goeddunkt.

9. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ja ik ga vanavond weer naar de 20 mg. Het rare was dat hij niet wist dat het een van de bijwerkingen waren pijnlijke en lange ongi. Maar goed ik heb voor een maandmee gekregen daarna weer bellen. Kan wel last van afkickverschijnselen krijgen. Hoop het niet want de laatste keer dat ik stopte was ik niet te kachelen. Maar het zal wel los lopen want nu stop ik niet.

Dramamqueentje. Gewoon doen waar jij en je meisje zich goed bij voelen.
    Petra. wat irri dat je borsten zo jeuken. Hopelijk stopt het snel.
    Mayd. Wanneer is jou nod? Ik vind het heerlijk te lezen hoe makkelijk jij in dingen bent. Je volgt gewoon lekker je eigen gevoel. Geef mij ook wat van dat gevoel.:p:D;)
    Lennyt. Doe idd maar rustig aan.
    Babytjuhh. Wanneer is jou nod?

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!!
    Mayke, zolang Reneé het er goed op doet hebben ze geen klagen toch lijkt mij.. Mocht ze er nou door afvallen is t een ander verhaal maar k denk dat jij t zelf wel best kan inschatten :p

Dramaqueentje, zonder kleintje buiten deb uik heb je nou eenmaal nog wat meer tijd :p

Iemand al iets van Maybebaby gehoord? (kben nog nie zover om ook op FB al gekeken te hebben hihi )

Hier weinig nieuws.. eigenlijk zou vrijdag 2 maart mn laatste werkdag zijn.. Maar vriend vroeg of k vrij kon vragen.. Nu ben k dus vrij, moet hij wssnlijk alsnog werken.. Grrr.. Maargoed, laatste werkdagi s nu dus 29 feb :p

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    mannen ik heb het er vandaag helemaal mee gehad :x

12. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Lennyt. Wat is er aan de hand?

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @jesse hoest met jou meis ?

die van mij heeft ooit gezegd je mag ten alle tijden je mening geven over dingen over de verbouwing of wat dan ook

da heb ik net toen die thuis kwam gedaan en ik was al wat humeurig vandaag
    dus het net een paar keer gezegd en toen werd ie zo boos
    dat ie zei val maar kapot dan en toen is die vertrokken met de auto zal wel of bij zijn ouders of bij zijn zus zitten
    heb me dat jaren aangetrokken als dat ie boos werd nu zoekt ie het zich maar uit heb er geen compassie meer mee

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Jesse, da's wel vreemd dat de ha niet weet of dit een bijverschijnsel zou kunnen zijn van de medicijnen. Had ook geen idee waar het dan van zou kunnen zijn?

@Mayke, ik sluit me aan bij Jesse! Zo leuk dat jij je eigen ding doet en je niet van de wijs laat brengen door anderen zoals de wijkverpleegkundige!

@hier, Finn poept nog moeilijk. CB geprobeerd te bellen maar die namen steeds niet op...lekker handig. kan je bellen tussen bepaalde tijden...
    Morgen maar weer eens proberen!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Heh vervelend Petra...
    Ik las ergens anders van iemand die een druppeltje zonnebloemolie door de fles deed?! Lijkt mij nou niet bepaald lekker enzou ook niet mijn eerste keus zijn :p

Lennyt, balen van je mannetje..Hopelijk is ie een beetje afgekoeld als ie terug komt ;)

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    een druppeltje? Ik las ergens een theelepel zonnebloemolie...

Maar Petra, hoelang heeft Finn nu niet gepoept? Met KV is 1x in de 3 dagen heel normaal hoor...

@ Petra en Jesse: thnx dames... ik heb natuurlijk ook het geluk een ontzettend makkelijk kind te hebben. Maar het gaat zo ontzettend vanzelfsprekend! Ik denk trouwens ook: Ze kunnen van alles zeggen, maar ik zit de hele dag bij de kleine.... Ik zie andere dingen dan zij in dat ene kwartiertje.

Jullie krijgen allebei een knuffel en een dosis zelfverzekerdheid van mij erbij!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Lennyt: girlpowerrrrrrrrrrrrr... maak je niet te druk meid. Laat hem afkoelen en het bezinken. Komt vast wel goed.

18. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ yvonne, bib al bub??

vandaag schoonzusje verhuizen van haarlem naar gouda. Heb besloten om Xander lekker mee te nemen, schoonmams zit al een tijdje in een of andere spiraal waardoor ze alles negatief ziet dus laat em liever niet achter bij haar laat (al zou ze het wel goed doen hoor). Is op mijn verjaardag al een hoop gezeik geweest hierover wat het zou haar zoveel goed doen. misschien knapt ze er wel van op werd nog gezegd. Werd nog net niet voor egoist uitgemaakt voor mijn gevoel omdat zij toch wel 5 kinderen had opgevoed...nou sorry hoor dit is mijn kind en ik beslis of ik hem bij haar laat of niet. het gaat toch om mijn gevoel niet om het hare???? het is de 1e keer dat ik hem weg zou brengen om op te passen en dan zit ik ook nog zeker een uur van huis weg. ben ik nou gek??? nou bereid me alvast voor op een hoop gezeik want moet zo mijn schoonzus bij mijn schoonmoeder ophalen (het is verder overigens wel een schat van een mens hoor dus het is niet dat ik haar niet wil laten oppassen omdat ik haar niet mag)
    Sorry voor dit ego berichtje maar moest het ff kwijt voordat ik die kant op ga pfffff

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zwendel: ik kan je begrijpen meis. Jouw standpunt is de juiste! HET IS JOUW KIND! Dat moet zij als (ook) moeder moeten kunnen begrijpen hoor. Heb je onder het verhuizen plek om Xander uit zijn autostoeltje te leggen? Neem je een kinderwagen ofzo mee? (ben even nieuwsgierig hahaha)

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Zwendel, groot gelijk hoor. Het moet toch niet zo zijn dat jij JOU kind bij je schoonmoeder achterlaat zodat zij er misschien wat van opknapt. Het lijkt me niet de bedoeling dat een baby een ander zijn gemoedstoestand gaat verbeteren. Bovendien zou ik mijn kind ook niet alleen laten bij iemand waar ik geen goed gevoel bij heb.

@Mayke, het is niet zozeer dat Finn een paar dagen niet poept maar hij poept steeds maar een klein beetje. Hij lijkt nog 'vol' te zitten want hij drinkt zijn flessen ook niet meer leeg en spuugt steeds veel terug. Daarnaast laat hij veel scheten en begint dan hard te huilen, lijkt pijn in zijn buik te hebben (kramp) en na een fles heeft hij een opgezet buikje.
    Hij moet gewoon een keer even goed poepen want als dat gebeurd drinkt hij alles weer wel ineens leeg en spuugt hij bijna niets terug.
    Heb begrepen dat je hem ook wat extra water tussendoor kan geven dus dat ga ik maar doen want dat cb neemt gewoon niet op! Mocht het zo blijven dan bel ik gewoon de huisarts. Dan kan je iets van lactulose krijgen voor hem op het moment dat hij niet goed kan poepen

Deel Deze Pagina