Of misschien de voeding met zo'n 10 tot 15 ml meer water aanmaken kan ook. Heeft bij Reneé wel geholpen als ze er niet af kon komen.
eindelijk de verpleegkundige van cb gesproken (mocht ook wel eens ook zeg..haha die zaten volgens mij steeds koffie te drinken ) Zij adviseerde hetzelfde als wat jij zegt Mayke! Dat gaan we dus per vandaag doen. Mocht het niet helpen dan konden we overstappen op Omneo zei ze omdat dit laxerend kan werken maar omdat Finn steeds zo heftig reageert op veranderingen in voeding ga ik daar pas aan beginnen als de rest niet helpt. Hij kan wel iets meer gaan spugen als we water toevoegen maar ze zei dat we dan moesten bedenken wat er erger vinden. niet kunnen poepen of meer spugen. ja hallo...allebei niet als het kan Mocht hij erg veel gaan spugen moet er weer Nutriton aan de voeding toegevoegd worden maar ze zei: dat kan ook laxerend werken maar het kan ook voor meer problemen zorgen. Oke..dat gaan we dus niet gebruiken dan! Hoe gaat het trouwens met het slapen bij Reneé, Mayke? Slaapt ze nog steeds lekker door? en is je ei al geweest of nog steeds in aantocht? Lenny, is je vriend weer thuis gekomen na de ruzie?
Alleen als ze er wat moeilijker afkwam... Te veel wisselen is ook niet goed voor de kleine hoor... Reneé heeft er bij veranderingen telkens een week over gedaan om eraan te wennen. Tot nu toe met succes. Ze doet het nu heel goed op de KV met JBPM
Reneé heeft vannacht tot 6 uur geslapen... een uurtje eerder wakker dus. Mijn ei is al geweest, ik twijfel alleen op welke dag... ik denk vrijdag de 17e, FF denkt zaterdag de 18e. Hopelijk gaat morgen mijn temp weer omhoog.
Wat spannend weer hé! Lekker hoor dat de kleine meid zo goed slaapt! Jij moest gisteren trouwens toch naar het cb toe of is dat volgende week pas? Hoe reageerde ze op de prikjes en heb je nog torpedo's nodig gehad? Nee, dat wisselen doen we ook niet. Eerst dat water maar eens proberen!
Goeiemiddag!! Zwendel, groot gelijk hoor.. Tis jouw kindje en anderen hebben maar te accepteren hoe je er mee om gaat Mayke, Reneé nog last gehad van haar prikjes? Pff kben leeg.. Heb na t werk weer te lang met de buurvrouw staan kletsen.. Zou het toch ns moeten afleren
@petra jup hij was terug rond een uur of ehm 10 wij gaan zomers heel vaak langs een hele grote vijver lopen in maarheeze en daar was ie nu ook geweest ik zeg vind alles best als je maar geen gekke dingen gaat uithalen vind ik alles best @ all lastig om zo af en toe bij te houden iedereen heeft al weer zo veel verteld hahah @mayd k ga voor je duimen dat de temp omhoog gaat meiske @zwendel druk bezig geweest bezig dan met het helpen met verhuizen
Thnx Lennyt! Gister idd naar het CB. Nu heeft Reneé d'r huiluurtje, maar verder (nog) nergens last van. Torpedo's liggen nog ongebruikt in de verpakking.
pffff nou vanochtend mijn schoonzus opgehaald bij mijn schoonmoeder. zat mijn andere schoonzusje er ook. kon geen goedemorgen vanaf (wel bij de schoonzus die ik op ging halen overigens). komt mijn schoonmoeder naar beneden, trekt de speen uit de mond van Xander en geeft hem een zoen, zegt dat ze van hem houd en gaat weer naar boven. Tegen mij geen woord. Was zo perplex dat ze zo de speen uit zijn mond trok dat ik even niks kon zeggen. ( ze heeft overigens vorige week een schimmelinfectie in haar mond gehad dus vind het zoiezo niet fijn als ze hem in zijn gezicht zoent, weet niet eens of het al over is) Later met mijn schoonzus gepraat (die mee ging verhuizen) en die zij dat schoonmoeder boos was omdat ze afgelopen zaterdag die kleine in haar bed had liggen en naar beneden kwam en ik vroeg of hij niet onder het dekbed lag. dat had ik niet moeten vragen want ze heeft ook 5 kinderen opgevoed (was gaan kijken en lag dus wel tot zijn nekje onder het dekbed. en aangezien hij erg bewegelijk is vind ik dat eng hij draait immers ook al op zijn buikje) en het feit dat ze niet op mocht passen was ze ook erg boos over. Nu zegt ze dus dat ik verlatingsangst heb. begin haar nu steeds minder aardig te vinden en meer een bemoeial. waarom ik haar niet om advies vraag was ze ook al boos over. ja hallo we hebben een makkelijk mannetje dus er valt niet zo veel te vragen. Had zaterdag ook nog gezegd dat ik dan van de week wel een keer langskwam en dan ff alleen naar het winkelcentrum zou gaan zodat ze toch even op kon passen maar dat ik wel in de buurt zou zijn. Nu hoorde ik vandaag dat ze had gezegd "nou dat hoeft dan ook niet" . Nou van mij mag ze in de stront zakken en ik ga deze week echt niet langs bij haar.... zo ff mijn frustratie eruit gegooid.... @ Mayd, we hadden de wagenbak meegenomen dus daar heeft ie lekker in kunnen slapen. er was altijd iemand bij hem in de buurt dus ging prima. Was wel blij dat ik hem mee had want we gingen on half 11 weg en was om half 6 thuis. @ Petra, hoop dat het meer water toevoegen werkt bij Finn.. ik ga de tip wel onthouden (hoef ik het niet aan mijn schoonmoeder te vragen hahaha)
gelukkig staat mijn man ook achter mij. hij is het gezeur en gechagarijn van zijn moeder al weken zat. ze heeft em vanavond al 3 keer proberen te bellen maar hij is er nu helemaal een beetje klaar mee en heeft niet opgenomen. normaal belt ze mij dan of de vaste telefoon maar dat heeft ze niet gedaan.
Fijn dat je Xander toch lekker bij je hebt gehad... zoiets gaat altijd langer duren dan je denkt. M.b.t. schoonmoeder: laat d'r maar ff bungelen... als ze d'r kleinkind graag weer wil zien komt ze wel weer terug. @ hier: De rode monsters zijn aangekomen.... nieuwe ronde nieuwe prijzen... maar het moet niet gekker worden, een LF van 3/4!!! Ach ja, alles moet nog op gang komen he?
@Mayke, nou dan kan alles even goed schoonspoelen zodat het volgende maand een mooi nestje is voor een kleine uk! Je lf was voor Reneé ook niet zo lang toch, maar dit is wel kort inderdaad! Ik denk dat het gewoon nog op gang moet komen idd. Bij mij is de boel ook helemaal van slag nu ik de pil weer slik. Vertoon zelfs weer kwaaltjes die ik ook had toen ik zwanger was. (wat ik niet kan zijn hoor) Mag ik vragen hoe het nu tussen jou en je ouders gaat? @Zwendel, welkom in de wereld van lastige schoonmoeders! Gezellig hé! Ik zou haar ook lekker laten doen en je vooral geen schuldgevoel aan laten praten. Dit is jullie kindje en als jij je er niet fijn bij voelt als hij door een ander is ingestopt en je wilt nog gaan kijken dan moet je dat zeker doen! Zij heeft daar niks over te zeggen. Als ze vind dat ze haar kleinzoon moet zien belt ze vanzelf wel hoor van de week. Ik zou dan persoonlijk wel open kaart spelen een aangeven dat je niet bent langsgekomen omdat zij had gezegd dat het dan niet meer hoefde. Dan weet ze ook gelijk dat je, je niet op je kop laat zitten. Desnoods nog erbij vermelden dat jij en je man het erover hebben gehad, zodat ze ook weet dat ze niet zielig hoeft te gaan doen bij haar zoon. Wel heel fijn dat je man er hetzelfde over denkt!
Och, mijn ouders kwamen vandeweek nog snel even aan met een paar nieuwe kleertjes voor Reneé en wat geld nog voor mijn verjaardag.... Ze hadden afgelopen zaterdag weer e.e.a. verkocht (ik vraag me echt af wat nu weer) en dus weer wat geld. Het voelde een beetje als hun schuldgevoel wegkopen op 1 of andere manier... Het was ook erin, geven en weer weg. Niet leuk. Ze bellen verder niet en laten ook niet weten hoe het met hen gaat. Ik vind het wel even best zo. Volgende week zaterdag heeft mijn vader verjaardag en dan zien we wel weer hoe de verhoudingen dan weer zijn.
Mayke balen van de rode monsters, en dat is inderdaad wel een héle korte LF! heb er niet veel verstand van maar weet wel dat dit erg kort is, hopelijk veranderd het snel!