Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx Delilah!

Leuke en lieve avatar trouwens!

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Helleu ladies!!
    Mayke, balen van je rode monsters en vreemd ook van je ouders...

Delilah, lieve avatar!!

Pff k ben moe.. Getsie.. Net al net al lekker onderuit gezakt gegaan op de bank mar zal vanavond niet laat worden :p

Morgenochtend ook best vroeg in t ziekenhuis zijn (9 uur). Achja, dan hebben we nog iets aan de dag he ;)

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Succes morgen in het ziekenhuis

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Succes morgen dreamer!

@mayke, nou moe, dat is inderdaad niet leuk van je ouders.
    Hopelijk hebben ze niet weer iets met veel emotionele waarde verkocht :( Lijkt me erg lastig voor je..

Nou hier net een poging ondernomen om Finn zijn nagels te knippen, alweer! Die groeien als kool zeg!
    Elke keer als ik wilde knippen trok hij zijn handje weg en als ik dan naar hem keek verscheen er een grote grijns op zijn gezicht.
    haha, wie er ooit heeft gezegd dat baby's nog niet veel weten....

Hij is nu volgens mij ook 'leeg' na 1,5dag extra water toegevoegd te hebben aan zijn flessen. Vanmorgen al flink wat gepoept...dikke groene derrie ;) en vanmiddag hoorde ik hem ineens: euhhh 'zeggen' waarna je een hoop gereutel hoorde wat weer werd afgesloten met "aaahhhhhh" haha

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Thanks dames! Komt vast wel goed.. Gewoon standaard controle dus zal wel snel klaar zijn hihi :)

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Petra, wat fijn dat Finn er nu af is!

7. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Mayd. Wat balen dat de duivels zijn gekomen. Ik geloof dat ik het verhaal van je ouders niet kan volgen. Heb waarschijnlijk iets niet gelezen of vergeten snorry!
    Petra wat fijn dat Finn lekker heeft gepoept. Lucht wel op.
    Zwendel. Wat een gedoe zeg met je schoon Fam. Succes. Geef idd goed je grenzen aan. Fijn dat je sn achter je staat.
    Dreamer succes morgen.

Ik ga morgen naar de 9 mnd beurs. Weehee.

8. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ petra, en hij eindigde zeker met zo'n heel tevreden gezichtje hahaha dat ziet er altijd zo grappig uit.

vandaag een watssapp bericht van mijn schoonmoeder dat ze van me houd en erg blij met me is als schoondochter (en nu moet ik me zeker schuldig gaan voelen......not!!) en of ik langs wilde komen. had afgesproken met een vriendin en had totaal geen zin in mijn schoonmoeder dus kwam mooi uit... stuurt ze net weer een berichtje of ik xander een knuffel wil geven en dat ze hoopt ons snel weer te zien want nu was ze vanavond alleen. nou boehoehoe. heb besloten dat ik me absoluut geen schuldgevoel aan laat praten ( moet alles via een omweg duidelijk maken anders komt ze helemaal niet meer uit d'r dip pfffff wordt er nu alleen een beetje moe van.....)

@ dreamer, succes morgen!!

@ mayd, misschien idd ff je lichaam schoonspoelen voor een volgende zwangerschap....
    Wel vreemd weer van je ouders....

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ jesse: ik baal niet van de ongi hoor... ik besef heel goed dat mijn lijf nog even goed op gang moet komen. Dit is dan wel al mijn tweede ongi, maar mijn cyclus is nog niet op de rit.

@ Zwendel: anders stuur je haar een berichtje terug in de trant van: Wat een lieve woorden. Je begrijpt dat ik met de kleine niet te veel wil slepen, dus het zou ook een keer fijn zijn als je hier eens kwam...

of is dat juist niet de bedoeling? hahaha

In je eigen huis kun je haar dan misschien een keer uitleggen hoe je erover denkt.

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ mayd, tja was het maar zo makkelijk. ze weet dat ik elke dag ff lekker naar buiten ga met de kleine dus ja kan ik natuurlijk ff bij haar langskomen voor een bakkie koffie.....
    Hierheen komt ze niet want fietsen doet ze niet meer sinds een jaar en dan moet ze dus met de taxi (hopper, is een taxi waar ze een pasje voor heeft en voor nog geen 2 euro bij ons zit) maar dat durft ze niet. ik zeg dat ze straatvrees heeft maar zelf blijft ze dat ontkennen en dan wil ze dat wij haar ophalen (ja daahhhaaggg) Ze komt ook nooit buiten, is altijd ziekig (zit echt tussen haar oren sinds een jaar of 3 is het alleen erger geworden en ze weet de ha zo om te lullen dat ze wel weer een kuurtje voor het 1 of ander krijgt) wij hebben al vanalles geprobeerd maar als ze zelf blijft ontkennen kunnen we er niks mee, zeker als de ha er in mee gaat. Is echt een probleem geval. ik blijf erbij dat ze straatvrees en angststoornissen heeft. ik ga haar wel zeggen dat het ons 1e kindje is en dat we het zelf allemaal willen ontdekken, dan gaan we maar een keer op onze bek. Daar leren wij ook weer van.

Sorry allemaal voor deze ego berichtjes maar vind het erg fijn dat ik het ff van me af kan schrijven, wordt er anders een beetje gefrustreerd van heb ik gemerkt en dat wil ik niet. mij krijgen ze niet gek!!

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwendel schrijf maar lekker van je af meis! *knuffel*

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Och Zwendel, is idd niet zo makkelijk allemaal.... dikke knuffel meis.

13. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Zwendel, heb het ff terug gelezen over schoonmoeder.
    Wat lastig allemaal! Gelukkig staat je man achter je.

@Mayke, nu al ongesteld!! Dat is raar! Niet toch eerder je ei gehad? Hopelijk volgende maand een betere. Dit is wel erg extreem.

@Jeskejes, hoe is het met jou? Je ouders? Hoever zit je in je cyclus?

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey dames. Laat ff wat van me horen. Hier gaat t redelijk. Net carnaval achter de rug. Was moeilijk maar heb gedachten ff beetje kunnen verzetten. Met ma gaat t redelijk. Ze is goed helder maar wilt niet praten. Ook heeft ze bacterie bij de drain en houdt ze verhoging. Dat gaan ze nog in de gaten houden.
    Check mn kaartje voor mn cyclus. Denk dat ik op 10dpo zit en voel helemaal niks.

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mogguh..
    Zwendel, wat een gedoe zeg.. Kan me voorstellen dat je je er niet te druk om wilt maken maar leuk is t ook niet...

Pff hier net terug uit t zknhuis.. Alles weer goed bevonden... Meisje was nu gedraaid, ipv rechts met rug nu links... Zoalng t hoofdje maar beneden blijft :p Wilde de arts me opnieuw bloed laten prikken.,.. Euhh das twee wkn terug al gedaan?! Ooohja, nja was eigenlijk te vroeg maar maakt verder niet uit... Whatever :p Nu 8 maart voor de groei-echo en dan 12 maart een afspraak met de gyn zelf..

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Pip: nope, niet eerder mijn ei gehad... ik doe de ovutestjes al vanaf de ongi tot na de piek.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: ik zie na je ei ook geen (innestelings-)dip, maar dat hoeft niks te zeggen... toen ik zwanger bleek had ik ook geen symptomen na mijn ei (normaal wel)

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo kga zo eerst maar ns ff wat booschappies halen..
    Gelijk eea aan tussendoor eten meenemen voor zaterdag...

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

even klagen hoor! dinsdag weer werken..bah. maar het wordt nog erger want sinds ik met verlof ben spelen er problemen tussen de teamleidster en de collega's. dat is hoog opgelopen waar de leidinggevende ook bij was dus hebben de collega's een brief opgesteld. daar stonden dingen in waar ik het niet mee eens was en heb dit ook laten weten. (ze stelden bv dat ze niet meer wensten samen te werken met de tl en lg) nou de brief zou aangepast worden maar is dus bijna zoals het was, met alle punten waar ik het niet mee eens was, toch verstuurd. als reactie lag er begin van de week een brief dat ik op gesprek moest komen bij de lg en iemand van p&o om te kijken wat het probleem was en of ik nog wel daar kon blijven werken.
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttt.
    Verontwaardigde mail naar lg gestuurd hierover. nu werd er vandaag een mail doorgestuurd van de groep die ze naar de manager hebben gestuurd met ongeveer dezelfde tekst weer met mijn naam eronder maar nu was hij ook al verstuurd voordat ik m uberhaupt had gelezen.
    Laten weten dat ik het er niet mee eens ben maar ze sturen terug dat ze vinden dat ze als team moeten optreden nu.
    ja hardstikke leuk maar ik wil hier niks mee te maken hebben...
    net op advies van Jeroen een mail terug gestuurd naar de lg waarin ik heb gezet dat er tijdens mijn verlof blijkbaar dingen hebben gespeeld maar dat ik hier niet in betrokken wil worden.
    pfff nu weet ik bijna zeker dat de lg dit gaat uitspelen dus zit straks met een kot ruzie op de groep denk ik. BAH!! Nu wil ik echt niet meer werken!!!!!!!

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Zwendel, mhh blijft lastig he met schoonmoeders!;)
    Ik vind dat wat Mayke zei wel een goeie om terug te sturen.
    Misschien stuurde ze je juist dat smsje omdat ze zelf goed weet dat ze fout zat met dat rare gedoe maar ik snap ook dat je zegt dat je, je niet laat meeslepen in een schuldgevoel. Volg gewoon je eigen gevoel hierin!

@maybebaby, we wachten allemaal met spanning af!

@Mayke, ben je nog ongesteld? stel nou dat het een dag was..dan zou het natuurlijk ook innesteling kunnen zijn?

@pip, moet je nu elke dag prikken?

Deel Deze Pagina