He getsie.. Je zit er al nie op te wachten weer te gaan werken, maar op deze manier is het helemaal NIET leuk meer Petra... Maybebaby, je houdt de spanning er goed in meid! Hier een avondje niks Afwas is weg, was is gedaan en opgeruimd en vriend heeft net de douche nog voor me uitgedroogd voor ie wegging Dus ik mag weer lkkr op de bank neerploffen...
@zwendel zou me nu inderdaad niet schuldig gaan voelen ze heeft het zelf een beetje verpest maja het blijft nu eenmaal je schoonmoeder @jeskejes ik ga voor je duimen meis dat je toch een innesteling hebt gehad meiske @maybebaby hoest met jou meiske ??? @dreamer fijn dat het allemaal goed gegaan is in het ziekenhuis en ja dokters soms hahaha @pip hoest met jou meiske @mayke he balen meis dat je zo vroeg je ongi gehad hebt
Och Lennyt, ik vind het niet zo erg hoor. Ik baal alleen dat ik zo hevig bloed. Gister 2x kleding moeten wisselen omdat ik doorgelekt was en ik ben echt beneden peil. Maar ik zie het als wederom een mooie schoonmaak en een vers begin. Hoe is het nu met jou meis?
@ Petra: jeeeeeemig, wat een gedoe op je werk of niet!? Kan me voorstellen dat dat niet echt motiverend werkt om weer aan de slag te gaan. Wat vervelend ook dat je maar gewoon mee moet doen terwijl je hun standpunten gewoon niet deelt! HALLO, het is hier geen communisme en altijd noch een democratie en een land met vrije meningsuiting. Het moet niet gekker worden. Wel goed dat je afstand neemt van de punten die je collega's aandragen. Jij hoeft niet de dupe te worden van hun (wan-)gedrag. Dikke knuffel meis.
dak niet meer test met ovu test en niet meer temp geeft een rustig gevoel maar weet wel wanneer dat ie ongeveer moet zijn dus dan hou je hem toch stiekem bij wat dat betreft maar twijfel een beetje deze week was gister gewoon echt niet lekker en erg veel last van me buik zag eruit of dak ieder moment kon breken dus denk dat ik hem twee dagen eerder heb gehad maar blijven gewoon lekker doorklussen en we zien wel
@petra wat dat betreft moeten ze hun zootje zelf maar opruimen het is gebeurd tijdens jou verlof dus daar sta je helemaal buiten niet dat ze jullie dadelijk tegen elkaar aan het uitspelen zijn ofzo tenminste daar hebben ze bij mij op het werk een handje van maja pas vast contract gekregen als het me te gek gaat worden stop ik alsnog daar ondanks dat ik pas een vast contract gekregen heb grootste van de verbouwing zit er toch bijna op
Hartstikke goed dat je er nu zo tegenover staat meis. Eerlijk gezegd vond ik ook dat je er wel erg veel mee bezig was. Daarom ook zo knap dat je er ineens afstand van kan nemen zoals je nu doet. Tuurlijk blijf je er mee bezig (is ook heeeeeel normaal), maar het moet niet te veel overheersen. Goed bezig wijffie!!! Dikke knuf.
Meiden, hoe is het met iedereen? Sorry dat ik jullie een beetej verwaarloos hier.. maar pff én facebook bijhouden én zp? Hoe doen jullie dat? Ik lees wel braaf mee hoor, maar op iedereen reageren lukt niet Sorry.. Nu hoor ik weer een jongetje huilen, dus moet weer aan de bak hahah Dikke knuffel voor iedereen!!!
@Mayke en Lenny, thanx! Ik laat nu maar even de boel de boel en dinsdag ga ik even mijn zegje doen. Normaal gesproken liet ik het maar kabbelen en loste het zichzelf weer op maar ik vind het echt belachelijk. Zij zijn niet degene die zulke dingen voor mij beslissen, en zeker niet mijn baan op het spel zetten! @Mayke, wat naar dat je zo hevig bloed en dat je, je gisteren 2x schone kleding moest aantrekken. Dan is het wel behoorlijk joh. Krijg je dan geen last van duizeligheid? @lenny, lastig is dat he?! Je wilt er niet teveel mee bezig zijn maar stiekem komen de kriebels toch weer opzetten als je ei of nod in aantocht is. Hartstikke goed van je dat je het wat van je af zet! @babywens, hoe vond Max het je gisteren weer te zien aan het eind van de dag?
Ik ben eergister in de winkel bijna van mijn plaat gegaan en doe dus gister en vandaag iets rustiger aan. Ik ben wel erg dizzy ja. Helpt dan ook niet echt dat we bijna geen vlees eten. Ik heb nog een hertenschenkel in de vriezer... die kan ik dit weekend wel eens gaan gebruiken voor een stoofschotel
Mayke wat naar dat je zon last hebt van je menstruatie. Hoop dat t snel afneemt. Oei bijna van je sus gegaan. Doe je rustig?
Petra wat een gedoe op je werk. Wel stom eigenlijk dat ze jou er in mee trekken terwijl je er niet eens was. Hoop dat t wat sust. Zo ist niet leuk om te gaan werken.
Dan heb ik dat ff gemist sorry. Heeft ze dat op fb gezet? Want ik kan t hier niet terug vinden. Is alles goed met haar en de kleine uk? Maybebaby van harte gefeliciteerd meis.
@Jeske, Toch wel beetje balen dat je geen FB heeft Maybebaby is idd bevallen van een zoon. Hij heeft helaas wel een longontsteking en ligt daarom nog wel eventjes in het ziekenhuis. Spannend nog. Vandaag hebben we nog niets gehoord van haar.
Pip dank je voor update jeetje das wel schrikken en spannend. Hoop dat de kleine man snel opknapt. Ik zit er toch aan te denken om fb aan te schaffen.