zoooo dít is lang geleden dat ik hier wat plaats.. haha ik wist mijn gebruikersnaam en ww bijna niet meer Het is toch wel nostalgisch hoor, dit forum!
Ik zal ook maar weer iets zetten hier haha. Helaas temp nu al gekelderd. IUI hier komen we aan. Voel me er vrij nuchter en rustig onder.
Mis het hier... Hier kletsden we over alles en nog wat.. Vooral over onze gezamenlijke wens... De fb pagina...ik voel me er niet thuis.. Miss dat onze gezamenlijk wens ooit ook bij ons uit mag komen... En dat iedereen zich dan op de fb pagina thuis gaat voelen Liefs
Ahh meissie, ik hoop ook voor alle meiden waarbij het nog niet gelukt is het heel snel raak mag zijn!!
Om er ff wat roze in te brengen!! En ik hoop ook dat de andere dames en ik snel bij de mamas mogen voegen.
Balen! Tis ook hartstikke spannend, de 1e IUI! Duim duim.. en hopelijk slaap je vannacht weer lekker ja
Ja idd spannend. Maar t komt nog niet helemaal binnen. Ben echt te rustig. Normaal ist stuiter stuiter. Maar in mn hoofd gaan zoveel gedachten... word er moe van. Hoe ist met jou? Ist al bezonken dat de eerste erop zit en je nu op de wachtbank zit?
Klinkt herkenbaar ja. Heb je wel afleiding vandaag? Hier gaat t wel goed. Nog steeds niet helemaal doorgedrongen, ben er ook hartstikke rustig onder. Maar dat kan geen kwaad natuurlijk Nog een weekje en dan weten we meer!
Oh nog een weekje, spannend. Ja ik ga zo nog ff werken. Zo druk met de winkel. Was jij naar huis gegaan in de tyd dat de soldaten int lab waren? Want ik kan ze 2 uur later ophalen. Fijn dat je rustig bent. En ja denk dat t ff nodig heeft om t helemaal te bevatten.
Succes met werken zo, hopelijk gaat de tijd dan lekker snel. Ehm ik ging winkelen tussendoor Hadden toevallig al een middagje winkelen afgesproken en toen kwam ineens de IUI tussendoor. Manlief bleef in t ziekenhuis hangen, die had geen zin om weer heen en weer te rijden. t is maar net wat je zelf t fijnst vindt Weet niet of je een stukje moet rijden naar t ziekenhuis?