Je mag ook gewoonn gaviscon of rennies nemen.. Moet je alleen ff kijken wat het beste werkt bij jou tegen maagzuur Nanon!!
@Dreamer: Nee het was idd niet fijn. Maar idd, als het eerst maar resultaat geeft Kan niet wachten. @delilah: Dank je! Ik hoop het ook heeel hard! @petra: Hihi ja inderdaad. Daar heb ik maar aan gedacht tijdens het hele onderzoek. Dat vacuum zuigen is idd niet voor herhaling vatbaar @cass: Thanks! Lief dat je (en iedereen) zo meehoopt! Hopelijk is er straks alleen nog maar een lijstje met zwangeren en mama's @mayke: Fijn dat t goed gaat met Reneé! @babywens: Dankjewel Bloedverlies is nu echt nauwelijks meer gelukkig en krampjes helemaal niet! Dus achteraf gezien valt het ook wel weer mee. @maybebaby: Tis nu idd wachten op de 31e! Vandaag wel een controlefoto gehad, maar die man mocht niets zeggen over de uitslag. Heel irritant @Nanon: Dat klinkt niet echt relaxt. Doe maar rustig aan!
Fijn dat het bloedverlies bijna weg is meid!! Kzit te bedenken wat k kan gaan doen.. Waarbij ik mn voet niet teveel belast
@babyliz, wat fijn dat het bloedverlies over is! @Maybebaby, hier ook naar de mol gekeken. mijn mol is er al uit want ik verdacht Dio. Nu twijfel ik een beetje maar manlief denkt dat het Marit of Tim is. En jij? Fijn dat de rugweeën weg zijn joh! Nu is het afwachten he...spannend joh! @nanon, ik heb een pepermuntdrankje gehad van de huisarts en dat hielp best goed. alleen op het laatst hielp het niet zo heel goed meer maar toen kwam mijn vader met de tip om 's avonds een beker warme melk met een suikerklontje erin te drinken. Dat hielp echt fantastisch bij mij! @Mayke, jeeeh wat goed dat Renée goedgekeurd was!! @Cass, dikke knuffel meid! Ik vind het super knap dat je de knoop hebt doorgehakt om over te gaan op fv! (ik heb na heel lang twijfelen pas 2 flessen opgebouwd en riep daarna dat ik ging stoppen met kolven maar heb het nog steeds niet gedaan omdat ik het ook lastig vind...) Hoeveel krijgt Anne nu per fles? Finn krijgt nu 2 flessen fv van 150+5 en 3 flessen 150ml bv. 's nachts is hij de laatste 3 dagen alleen weer heel vaak wakker terwijl hij die week ervoor zo goed als doorsliep. Misschien dat ik die laatste fles ga aanvullen met bv tot 180ml want hij is nog niet zwaar genoeg om naar 180+6 te gaan. Net een flessenwarmer gekocht van Avent. (digitale versie) iemand hier ervaring ermee? Pff ik ben echt moe maar kan niet slapen. Die gebroken nachten breken me een beetje op...jaja, ik weet het, ik mag al blij zijn dat hij een weekje heeft doorgeslapen, maar ben het gewoon niet meer gewend. Manlief is nog steeds niet lekker dus die wil ik ook niet eruit laten gaan. Ik ga zo maar eens wat opruimen..en oppassen dat ik niet over mijn wallen struikel
Oh ja... nog even een smakelijke vraag (not) voor de bevallen dames... Toen ik nog vloeide had dat een bepaalde geur, beetje vreemd en rook best sterk, toen ik niet meer vloeide was de geur weg maar nu heb ik steeds last van doorbraakbloedingen en dan ruik ik die geur weer... herkennen jullie dit?
@MayD Ja dat hadden we zeker gedaan.. en in het begin was ze er ook heel bang voor en kwam ze er echt niet in!! @Maybebaby Heb het ook gezien toen ze de jurk aan had. En ohh wat is hij toch mooi haha achja nu heeft zij er inderdaad veel plezier van. Was wel grappig, want dat vrouwtje had ook een jongetje, net 1 dag jonger dan Max Ohja dat is misschien nog een goeie tip. Ze is als de dood voor water, dus misschien toch maar een plantenspuit aanschaffen en spuiten als ze in de box ligt! (helaas doet ze dat meestal 's nachts ;P) Wat fijn dat je moeder 1 keer in de week komt helpen poetsen.. Heb jij dat ook, dat je het dan veel minder erg vind om te doen? Als ik alleen ben heb ik daar nooit zin in, maar zodra iemand mij komt helpen vind ik het helemaal niet erg om te doen Is ook stuk gezelliger natuurlijK! Jij bent de volgende die een baby op de wereld mag zetten toch? Spannend joh,, het komt nu echt dichterbij inderdaad! Wie is de Mol ook gezien gisteren.. haha vind dat toch altijd zo lastig. Zit ook altijd verkeerd Ik vind ze allemaal wel wat verdachts hebben Meestal is het toch degene die je het minst verdenkt @Dreamer Daarom! zo moet ik het maar bekijken Jaa heb er behoorlijk verlies op geleden, maar dan moest ik maar niet zo stom zijn om zo'n dure jurk te kopen Zelf gedaan En is de kleine al weer wat drukker vanmiddag? Geniet je er ook zo van? Vond dat zo bijzonder, dat getrappel vanbinnen! @Cass ik kan het heel goed begrijpen.. zie er nu al tegenop als ik ooit moet/wil gaan stoppen. voorlopig ga ik er mee door (als het goed blifjt gaan) Vind het ook iets heel bijzonders. Maar ik hoef/ga straks natuurlijk nog niet werken, anders was ik er denk ik ook mee gestopt hoor. Is bijna geen doen joh, kolven op je werk! ga je volledig stoppen of wil je nog één of twee voedingen geven? (of kan dat niet ivm het teruglopen van de melk?) @Nanon vervelend he, dat maagzuur Ik gebruikte rennie's en dat werkte wel goed! Al moet ik wel zeggen dat ik er niet héél veel last van had.. @zwendel ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat. En ben ook onwijs nieuwsgierig hoe hij er uit ziet.. Fotootje @babyliz Fijn dat het bloedverlies en de krampjes nu bijna weg zijn Nu wachten tot de 31ste? We wachten met je mee hoor!!! @xxpetra ik ben wel heel benieuwd hoe je nachten er nu uit zien? Ligt Finn veel wakker 's nachts? Hier gisteren om half 11 laatste voeding.. slapen om 1 uur.. daarna om kwart over 4, om kwart over 7 en kwart over negen.. en zo is dat de hele dag doorgegaan (om de 2 uur ) Veelvraatje is het ook! Ik weet precies welke geur je bedoeld met het vloeien (niet echt fris ) maar kan je voor de rest niet helpen. Heb gelukkig nog geen last van doorbraakbloedingen of ongesteldheid. Maar zal wel heel normaal zijn hoor! Moet zeggen dat je menstruatie ook apart geurtje heeft Ik geniet zo van ons mannetje. Ik merk echt heel duidelijk dat hij steeds meer dingen gaat doen. Hij is/kan zo ontzettend vrolijk zijn.. dan loopt hij alleen maar te lachen en soms zelfs hardop (haha dan schrikt hij van zijn eigen lach ) Ook is hij heel veel geluidjes aan het maken en aan het brabbelen (praten) Wat een heerlijk joch is het toch! Heb vanmiddag met mijn moeder gewoon weer mijn eigen bevalling terugbekeken Wauw wat bijzonder toch zeg.. Het klinkt misschien heel stom, maar zou het eignelijk nog wel eens mee willen maken! Vond het echt heel speciaal en zo'n mooi moment! Ik hoop dat iedereen dat mee mag maken!!!
@Petra en Babywens ik verdenk William ineens heel sterk. Ik ga volgende week extra goed op hem letten. Tim blijft ook een aparte. Net een vriendin op visite gehad met haar zoontje van 16 maanden. Meteen even kunnen checken of ons huis een beetje kindproof is..NOT. Het is een heel leuk en vrolijk ventje maar je kan geen seconde je hoofd omdraaien of hij graait de dvd's uit de kast, duwt tegen de plasma tv aan en zit met zijn vingers in het stopcontact ! Nu dus even beentjes op de bank en over een uurtje de keuken in.
Babywens,.. Ze is met vlagen wel wat actiever geweest dus Kga sluiten voor vandaag.. Vriend is onderweg naar huis.. Misschien heeft hij nog n idee wat we kunne ndoen hihi
@Babywens, Mooi dat je jurk is verkocht! 400 euro is nog best netjes. Er staan zoveel jurken op marktplaats.. Ik heb mn trouwjurk voor 500 euro gekocht en ga em dus niet verkopen. Wat krijg je er dan nog voor he.. Ik moet nog een keer een paspop kopen, dan komt ie daarop. Heb jij de bevalling op film?? En wat een PRACHTIGE foto van Max op FB! Plaats em hier ook eventjes! Wat mooi gemaakt, wat kijkt hij lief! (in het grote bed) @Mayke, ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zie dat Reneé het goed doet. Wisselen de nachten nog wat met slapen? @Kattenhouders, Vrienden van ons hadden voor de bevalling aluminiumfolie in de box gelegd, daar hebben ze een hekel aan en konden ze alvast wennen om er niet in te gaan. Misschien een ideetje voor snachts? @Dreamer, goed dat je het meteen geregeld hebt met je werk! Hoe is het nu met harde buiken? Nog steeds? @Babyliz, Fijn dat je dat vervelende onderzoek achter de rug hebt! Raar hé, dat ze zoveel moeten doen met een waarschijnlijk gezond lichaam.. Je hebt alweer een nieuwe datum om naar uit te kijken zie ik. Mooizo. Wel raar dat ze vandaag niets mochten zeggen over de echo! Waarom niet?? Ze kunnen je toch geruststellen daarmee? @Maybebaby, Je bent de volgende nu he De voice vind ik ook niet zo veel aan. De enige die ik goed vond was Niels.. Dus even zien wat er nog meer op tv is vanavond.. Niets denk ik. Volgende week begint Flikken Maastricht weer. TIP! @Wie is de mol.. Ik zit er toch altijd naast. Ik zit nu op Marit, Frits en Tim. Jullie?? @Cass, Jammer van de borstvoeding joh! Het lijkt me ook zoiets moois, maar ik lees ook best veel problemen ermee hier. Ik wist trouwens niet, dat je geen kattebakken mag verschonen bij borstvoeding. @Nanon, brandend maagzuur gaat toch ook niet samen met thee?? Gewoon een groot glas water drinken dan? Dan kan het beter mengen in je maag. Helpt dat? Ik krijg het ook snel van pepermunt. Staat ook ergens op internet, dat je maagzuur van pepermunt kan krijgen, dus zo raar dat je rennie met pepermunt hebt.. bij mij helpt dat dus ook niet. Glas water vaak wel. @Mick, waar ben je?! Tijd niet gezien! Hopelijk gaat het goed met je! @Ik, zit nu op dag 17. nog geen eisprong gehad, denk ik. Ik heb nu vakantie geboekt naar IJsland! Zo leuk! Wel fijn hoor, om daar naar uit te kijken! Op mn werk zit ik in een dipje. Iedereen van mn lieveling-bewoners gaat dood. Dat hoort erbij (ouderenzorg) Maar ben de laatste 2 weken naar 4 begrafenissen geweest. En gister weer een schat van een vrouw, plotseling overleden. Weer eentje, aan wie ik zo graag had kunnen willen vertellen dat ik een kindje zou verwachten..!
@Delilah, Kan jij de titel nog wat veranderen? Met een Smilie ervoor, ik zit steeds zo te zoeken naar dit forum. Of kan dat niet meer.
@Pip Ja dat is ook wel waar.. ik ging net even kijken maar er staan inderdaad echt duizenden bruidsjurken op internet.. En sommige kun je al voor 150 kopen, dus dan is 400 nog best netjes hahah jep manlief heeft de bevalling gewoon gefilmd.. heb ik dus helemaal niet in de gaten gehad (hoezo in je eigen wereldje?) Maar ben er achteraf toch wel erg blij me ehoor Is heel bijzonder om terug te kijken Ahh ja lief istie he? Ik vond hem ook super schattig... Ligt hij daar heerlijk in het grote bed Ik zal hem plaatsen (heb ik geen moeite mee )
@ Pip, hoe gaat het met het slikken van de Clomid? Heb je er nog last van? Clomid zorgt toch voor een 'stabiele' cyclus? Hopelijk mogen jullie ook snel zo'n prachtig beebje krijgen! @Mayke, welk maandverband gebruikte je dan eerst en welke nu? Zou die geur beinvloed worden door het maandverband? Ik ruik het namelijk ook als ik bijvoorbeeld van onder de douche kom, geen maandverband in heb dus, en ga plassen @babywens, wat bijzonder dat jou man de bevalling heeft gefilmd! Ik zou echt elke keer moeten huilen als ik het weer zou terug zien! Mijn schoonmoeder was ook voor dat jeroen de bevalling zou filmen maar dat vonden wij niks. Achteraf ook maar goed want Jeroen was zo onder de indruk van alles dat het vast niet goed gekomen was...en als de keizersnede gefilmd was weet ik niet of ik het terug had willen zien.. Onze nachten zijn de laatste 3 dagen weer behoorlijk onderbroken Mama is gewoon verwend geweest met het doorslapen. Finn valt steeds tegen 22.00uur in slaap en krijgt tussen 23.00-23.30u zijn laatste fles. (vaak moeten we hem dan wakker maken) Daarna valt hij vrijwel direct als een blok in slaap. 3 dagen geleden kwam hij om 03.15, 04.30 en tegen half 6 heb ik hem maar uit bed gehaald en tussen ons in gelegd. 2 dagen geleden en afgelopen nacht kwam hij rond 4uur en daarna hoorde ik hem tegen 6uur weer. We geven hem dan geen fles, want hij is gelijk stil zodra hij ons ziet. Ik begreep van de kraamverzorgende en lactatiekundige van het forum dat baby's 's nachts vaak niet wakker worden omdat ze honger hebben maar ivm genegenheid en aandacht. maar ja...als hij steeds komt ga ik 't misschien wel doen. wat denk jij? vanavond vullen we de kv aan met wat bv zodat de fles wat voller is..dus wie weet wat goed dat Max maar 1x komt 's nachts! wat een leuke foto joh!!
titel kan ik helaas niet meer veranderen sorry misschien even een mod vragen? wie is de mol, ik verdenk hadewych, vraag me niet waarom gewoon gevoel Pip dat lijkt me ook wel zwaar als mensen overlijden, 1 van de redenen dat zulk werk niets voor mij is! *knuffel* babywens mooie foto's van jullie mooie mannetje!! hier vandaag Sem gewogen, hij was vandaag 3630 en bij de geboorte 3360, dus hij is in 2 weken nu 270 gram aangekomen, erg netjes toch? ons mooie mannetje is vandaag alweer 2 weken oud! wat gaat het hard! ff spammen nog hoor
wat allemaal leuke foto's hey blijvn spammen hoor en hoest met alle dames denk hou het eens lekker centraal vandaag :d
even snel een fotootje spammen. Alles gaat verder goed met Xander. is echt een heel wijs ventje met een mooie bos haar. zal van de week wel wat meer vertellen en even jullie verhalen lezen. Nu even het beloofde fotootje.....
Wat een prachtig kereltje, Delilah! Netjes hoor dat hij zo lekker is aangekomen! Ik heb wel eens begrepen dat 'ze' tevreden zijn als een baby zo'n 150gram aankomt per week, dus dan doet Sem het hartstikke goed. Maar niet teveel naar die getallen gaan kijken hoor, die kleintjes regelen het grotendeels zelf met de bv en als ze de ene week wat minder zijn aangekomen halen ze dat de andere week weer in! @baby's, Finn is vandaag erg aan het huilen als hij een scheet laat. Herkennen jullie dat? en weten jullie of je er iets aan kan doen waardoor hij kan poepen op dat moment? (heb het idee dat het even dwars zit) Hij gilt dan soms echt, alsof het hem zeer doet. Nu vond ik dat huilen bij die prikjes al niks maar dit is helemaal zielig Ik zal ook nog maar een foto spammen dan Bekijk bijlage 216686 Bekijk bijlage 216687