Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Oh dames wat een moppies!!! Heerlijk die snoetjes. Kom maar met die foto's hoor.

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Pip, wat naar trouwens dat de sommige bewoners zo snel achter elkaar komen te overlijden.
    Worden jullie daar in begeleid door het werk als dit voorkomt?
    Ik zit in de gehandicaptenzorg en daar heb je soms ook van die periodes dat er ineens een paar mensen vlak na elkaar overlijden..niet leuk!
    Sterkte meid!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Wat een lieve foto's allemaal!

Zwendel wat n schatje!
    @harde buiken wel minder nu...
    Kan alleen wel janke vd pijn in mn voet.. Alleen mee gweest boodschappen doen en nu weer enorme last :(

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwendel mooi mannetje!! en fijn zeg dat het goed gaat met jullie!

Petra Finn is ook al zo'n mooi ventje! ik herken het verder niet dat ze huilen bij het scheten laten, maar misschien toch zijn darmpjes? of luieruitslag? wel heel zielig inderdaad, vind ik ook zo zielig als Sem echt gilt van de pijn, doet hij eigenlijk alleen als hij krampjes heeft:(

dreamer knuffel!

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Nee eigenlijk niet, ik kan er wel met collega's over praten hoor.
    Dat het om oudere gaat, maakt het wel makkelijk, alleen nu steeds clienten van mij en waar je goed mee kon praten en lachen..

Gehandicaptenzorg, lijkt me ook zwaar zeg! Ze zijn vaak jonger en ook nog wel eens knuffelbaar. (ligt natuurlijk aan de groep) Zit jij in de zorg daar? of begeleiding.

Wat een mooie fotootjes van Finn :) Wat een mooie kindjes toch hier!

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @pip ohh wat vervelend zeg, dat er zoveel bewoners overlijden. Lijkt mij ook heel pittig om in die branche te werken.. Je weet het wel van te voren dat het gebeurt, maar als het zo dichtbij komt (bij de mensen waar je wat mee hebt) lijkt mij dat toch moeilijk te verwerken.. sterkte!

@xxpetra Ja vind het ook heel bijzonder.. Moet ook bekennen dat elke keer als ik de bevalling terug kijk (haha en dat heb ik al flink wat keertjes gedaan :p) dat de tranen ook altijd in mijn ogen staan, zo bijzonder!

En heb je al eens geprobeerd om Finn zijn laatste fles wat eerder te geven? Kun je nu best proberen, want hij komt toch al zo'n 3 keer 'snachts..Heb het ook gehoord ja, dat kindjes gewoon komen omdat ze aandacht willen.. haha wat een boefjes zijn het ook. Maarja daar kan je toch ook niet mee bezig blijven.. en wat langer laten huilen (hoe vreselijk moeilijk dat ook is?) Want ja je kan toch niet 3 keer uit bed 'snachts alleen omdat Finn jullie wil zien? :p Ik ben benieuwd hoe Finn vanavond slaapt als je wat bv bij de fles doet.. misschien slaapt hij dan wat langer, ik hoop het voor je!!

Max moet soms ook erg kreunen/huilen als er een scheet dwars zit.. Soms geeft hij een hele harde gil en dan hoor je ook een harde scheet :p haha tis wel zielig he.. Hier helpt het rechtop zetten tegen je benen nog steeds erg goed.. Dan zijn voetjes onder zijn billetjes, zodat hij gehurkt zit (als een kikkertje :p) dan duurt het niet lang voordat we flink gepruttel horen in zijn broekje.

Ohh Finn heeft ook nog veel haar joh.. bij Max is dat echt allemaal aan het uitvallen. Het ziet er nu heel gek uit, want in zijn nek heeft hij nog veel,lang en donker haar en voor de rest is het bijna allemaal weg (of heel blond) haha

Maar lieve fotootjes weer.. haha dat broekje heeft Max ook gehad (past hij helaas ook al weer niet) wat grappig dat je vaak dezelfde kelertjes terug ziet! In welke maat zit Finn nu? Max draagt nu echt alleen maat 62, maat 56 is al te klein.

@Delilah Ohh hij heeft nog zoveel haar, leuk zeg! zoo Sem groeit lekker door :) Fijn he, om te horen dan! maar wat een kleintje is het dan nog ;) haha Max heeft dat nooit gewogen, bizar.
    @zwendel Jaa daar is Xander dan.. Wat een liefje! Fijn dat alles goed gaat.

@dreamer vervelend dat je zo'n pijn hebt in je voet.. goed je rust nemen!

7. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zwendel: wat een plaatje! Daar mag je met recht trots op zijn!

@foto's: wat een poepies weer... Ik klik me ook helemaal suf, maar kan het stekkertje even niet vinden om ze op de computer te zetten. Hopelijk vind ik m snel, want afgelopen nacht heeft Ella voor t eerst haar nieuwe pyama aangehad en hij is zoooooooooo lief... ik dacht meteen: daar moet ik een fotootje van spammen!

Maken de andere mama's trouwens ook vaak foto's van de geweldige outfits die jullie kleintjes aan hebben....? Ik bijna dagelijks, hihi... volgens mij word ik zo'n mama wier hobby het is om d'r kindje te kleden...

@geur: herken het niet eigenlijk...

@huilen bij scheten: Ella heeft dat helaas ook wel. Was al weer ff geleden maar vanochtend vroeg weer wel. Heb haar uit haar wiegje gepakt, en een nat warm washandje over d'r buikje gelegd en vastgehouden... dat hielp erg goed, want ze werd er erg rustig van. Misschien een ideetje..?

@bv: ik heb net zoooooooo zitten huilen... het lukt gewoon niet meer. Na een halve minuut begon Ella gewoon al te huilen omdat er niks komt. Heb sinds vandaag de neusspray voor de TSR... hopelijk ios het nog niet te laat. Ik kan het iig nog niet loslaten, dus ga nu elke anderhalf uur kolven volgens een schema dat ik online heb gevonden (behalve 's-nachts, anders trek ik het niet). Zooooo stom, bij anderen heb ik er zo veel begrip voor als ze het op een gegeven moment genoeg vinden, maar zelf wil ik nog zo graag. Heb nu 3 maanden gevochten en het zou toch zo zonde zijn als dat voor "niets" was...

@babywens: zooooo Max is snel zeg. Of Ella loopt wat achter, natuurlijk. Wij voor het bv drama helemaal blij omdat ze voor het eerst hardop heeft gelachen... doet Max dat gewoon al tijden!

Enne... lang haar in z'n nek.... een matje dus! :p

@werk: volgende week laatste verlofweekje... Nog steeds geen zin, maar wat wel gaaf is: omdat collega van de vakgroep na de voorjaarsvakantie met verlof gaat komt het nu beter uit dat ik de drie weken ervoor twee lesuren minder geef dan normaal (en krijg ze natuurlijk wel uitbetaald:D). Op maandag heb ik dan maar twee uurtjes achter elkaar (13.20-15.00), dinsdag ben ik voor 13.00 al klaar en donderdag al om 12.10. Mama kan rustig wennen dus.... Ik hoop dat het na de vakantie weer zo'n goed rooster zal worden, maar ja, kan niet beter eigenlijk dus zal wel niet...

@Pip: kan me voorstellen dat je je toch op een bepaalde manier aan bewoners hecht, dus logisch dat het je zo raakt. Sterkte!

@dreamer: doe je voorzichtig met je voet? Die heb je nog erg lang -en hard - nodig namelijk!

@WIDM: ik kijk het niet... maar vriend zegt William, want die heeft zijn naam mee... (als in Spaaij=spy) ;)

@Nanon: ik heb ook wel eens een rennie genomen tijdens de zwangerschap... kan best zoals (wie?) al zei!

@Babyliz: rot dat ze niks mogen zeggen, maar wel begrijpelijk toch? Straks zeggen ze iets dat niet waargemaakt kan worden, en dit is natuurlijk een heel delicate kwestie. Gelukkig duurt het niet lang meer tot de 30e (voor jou dan, want ik kijk er natuurlijk niet naaar uit...).

@Mayke: snap dat je daar niet blij mee bent, want je 30e is wel heel bijzonder. Heb ook zo'n vriend... heeft voor verjaardag/Sint/Kerst een Asus tablet en een nieuwe telefoon gekregen, en ik heb me hardop afgevraagd of het erin zat dat de Sint een bepaalde CD cadeau zou geven. Dat zat er wel in dacht hij. Niet gebeurd maar ach, hij is toch zeker Sinterklaas niet? Nee, maar het zat er heel dik in dat de Kerstman die CD zou geven. Inmiddels hoop ik op de paashaas...;). Gaat er natuurlijk niet om dat ik perse iets MOET/WIL krijgen, maar doe dan niet alsof je het wel van plan bent. Mannen....

@Hond: die heeft vandaag FEEST gehad. Hadden kibbeling gekocht, maken de zak open.... valt er een hele kibbeling op de grond! Toto de aasgie... eeeeeeeh.... hond was in de buurt (uiteraard, want: ETEN!) en ik heb hem vaak snel gezien, maar nog nooit zo snel, haha!

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@pip, ik werk officieel in de begeleiding maar door alle bezuinigingen komt er nu ook vaak wel een deel zorg bij kijken. Dat heb ik 'vroeger' ook gedaan dus vind het niet erg. Ik werk op een groep met 'hoog niveau' en daar kunnen ze veel zelf dus ik stuur ze dan meer in de zorg en dat is wel heel erg leuk om te doen.
    Ook al zijn het oudere mensen op je werk en je weet dat het kan gebeuren, dan nog blijft het moeilijk lijkt me!
    Hoe gaat het nu trouwens met de clomid slikken?

@dramaqueen, ach meis, voor jou ook een dikke knuffel. Hopelijk helpt het extra kolven want het is ook zo rot voor je als je er zoveel voor hebt gedaan en het dan ineens stopt! Hoe ga je dat doen met kolven als je weer gaat werken?
    Bah, ik zou er ook tegenop zien joh!
    Hihi, hier ook veel foto's van Finn en zijn outfits. als hij het fototoestel ziet zie je hem al denken..ohhh nee!! hihi

@babywens, euhmm..ik durf het bijna niet te zeggen maar we hebben Finn iets meer in zijn fles gegeven en speen 1 erop gedaan ipv speen 2 en hij ligt nu in katzwijm bij Jeroen op zijn borst. (hij drinkt best snel met speen 2 (die is voor 1maand+) en schijnbaar zijn ze niet verzadigd als ze sneller dan 15min drinken)
    Laten we hopen dat hij nu voldaan is en lekker gaat slapen
    laten huilen hebben we ook aan gedacht..maar als je 2 nachten slecht hebt geslapen ben ik toch wel geneigd om hem snel te pakken in de hoop dat hij snel stil is want hem laten huilen is dan niet echt bevorderlijk voor mijn humeur :)
    Oh dat van die beentjes als een kikkertje onder hem doen ga ik ook eens proberen! Hij zit wel vaak tegen onze benen en dan poept hij soms ook heerlijk met een grote glimlach op zijn mond.
    (normaal schreeuwt hij moord en brand als we hem gaan verschonen maar als hij een poepbroek heeft ligt hij gewoon te lachen...:p )

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dramaqueentje haha ik sta soms ook wel eens lang voor zijn kast om een leuke combinatie te maken ;) Vind dat ook erg leuk om te doen. Als ik lelijke kleren heb gekregen van kraamvisite ofzo, dan doe ik die ook echt niet bij hem aan :p
    Ik ben benieuwd naar Ella's pyjamatje!

Ahh wat vervelend dat het niet lukt zeg. Ik mag volgens mij erg blij zijn dat het hier zo goed gaat! Wel goed van je, dat je het nog even wil proberen.. het is toch wel heel fijn he, vind je niet? Maar wat lukt er dan niet goed? Komt je TSR niet goed op gang? haha nog nooit gehoord van een neusspray voor de TSR? Ik hoop heel erg dat het werkt voor je, want kolven lijkt mij ook behoorlijk zwaar!

Is Ella nou gewoon al 3 maanden? Sjonge jonge, wat gaat dat toch snel he.. niet normaal meer.

Max is denk ik wel redelijk snel hoor, maar hij lacht nog niet bewust hardop he. Doet dat meer per ongeluk en schrikt er dan van :p In zijn slaap kan hij dat ook al zo heerlijk, haha dat is helemaal grappig!

Geniet van je laatste verlofweekje! Gelukkig ziet je rooster er straks lekker uit. Kan je inderdaad weer rustig aan beginnen.

@xxpetra hahah och lekker toch? Als hij daardoor meer verzadigd is, dan is dat prima toch? Of mag dat officieel niet van het cb'tje zeker? :p Hoe lang deed Finn er nu over? Hier is de avondvoeding echt altijd een gevecht. Op de een of ander emanier krijgt Max dan ontzettend veel last van krampjes enz odra ik hem aan de borst leg gilt hij het uit.. maar ondertussen loopt hij ook heel erg te happen. Echt een gevecht om hem wel te laten drinken.. Nou ik ben benieuwd wat de mannetjes vannacht gaan doen. Hopelijk slapen ze lekker door :)

Vindt Finn het zo erg om verschoond te worden ja? haha behalve als hij een poepboek heeft ;) grappig mannetje!

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Goeiemorgen!
    Wat waren er hier nog een paar laat actief :p

Cass, hopelijk helpt die spray!! Dan ka nje het rustiger afsluiten en niet omdat het niet meer gaat ;) Maar ook al werkt het niet.. Jouw meisje heeft toch maar mooi een paar maandjes het beste gehad!! Onhou dat wel he ;)

Hier vandaag druk..
    ga zo ff de laatste boodschappen halen die gister niet meer te krijgen waren.. Daarna naar verjaardag en ergens in de middag mn vriend weer van zn werk opvissen ;)

Fijne dag allemaal!!

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@dreamer, haha als je dan moet wachten op die laatste fles dan maar op het forum ;)

@dramaqueen, ben ook erg benieuwd naar pyjama van Ella!

@babywens, heb je zoveel lelijke dingen gehad van de visite of valt het mee?
    Finn zit tussen 2 maten in 56-62. Het ene past nog prima van 56 of is zelfs nog te groot en het andere vind ik dan krap aan zitten en 62 is dan weer veel te groot. gewoon lekker uitproberen dus :D
    Hier hangen de kasten ook bomvol:) dus moeders staat ook elke dag te kijken wat leuk is. (alles is leuk dus dat wordt problematisch!

Finn heeft van 23.30-05.00u geslapen. Daarna nog tot 6uur maar toen was hij er klaar mee hihi. Hij is toen bij Jeroen weer in slaap gevallen tot 8uur ofzo toen ze beneden zaten.
    Het cb luister ik niet meer naar na vorige keer, maar ze hebben ook niks gezegd over die spenen e.d. (ze weten daar niet eens dat je kv met bv mag mengen!) Op het forum had ik zitten zoeken en daar was een topic over dat veel vrouwen speen 1 blijven gebruiken omdat ze anders zo snel klaar zijn. Het ging prima bij Finn dus speen 1 blijft nog even ;)
    Hoe heeft Max het gedaan?
    Wat vreemd dat het alleen bij die laatste fles is. Heeft hij het al voor hij aan de borst gaat of pas als hij gaat drinken? misschien dat het dan te snel komt...?

@cass, ben je nu helemaal afgebouwd?

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Tsja dan kan je je tijd maar beter nuttig besteden tch Petra :p

Pff kga er vandoor.. Eerst op de fiets voor de boodschappen en dan met de auto verder... Maar parkeren hier bij de supermarkt is een draaaama sinds ze de parkeervakken hebben verhoogd...

13. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Wat een leuke foto's allemaal.
    Dramaqueen foto pyama ben benieuwd wat voor hond heb jij? Onze hond is ook dol op kibbeling. Ze duikt bijna in de zak:D
    Petra oh hij heeft nu wel lekker geslapen. Voor jullie ook fijn. Doe je samen met Finn ook wel eens een middagdutje?
    Cass. Ik hoop dat de neusspray helpt. Dit is geen leuke afsluiter als je zo moet stoppen en je zo je best hebt gedaan.

Mijn ongi is voorbij en mijn onrust neemt nu al toe. Getsie. Ik wordt er niet echt gelukkig van zo.:x

14. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Jesse,

He vervelend! Komt dat doordat je gestopt bent met de pil?
    Of door spanningen?
    Hopelijk heb je wat afleiding.

15. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja, althans, over een kleine week. Gaat idd zo snel!

Bv geven vind ik nu (eerst dus niet) erg fijn, ja, en vriend heeft zware astma en ik lichte dus ik ben erg gemotiveerd nu. Maar vind het ook een emotioneel iets nu... zo'n raar idee dat ze nooit meer bij me zou drinken...

Heb vanochtend zelf kunnen voeden gelukkig... zonder die spray. Die wil ik vooral bij het kolven gebruiken, zodat ik ook iets kolf en niet alleen voor de productie. Nu weer aan het kolven... hopelijk blijft Ella rustig, want vriend heeft weekenddienst.

Oh, en Ella is ook geen fan van verschonen hoor, al gaat het nu beter. Gisteravond om 10 uur flesje gehad, om 12 uur naar boven, werd wakker tijdens verschonen/pyjama en.... sliep meteen weer lekker verder zodra ze in d'r bedje lag... en werd pas rond 9.00 uur weer wakker!

Heb trouwens stekkertje gevonden, dusssssss..... foto's zijn op weg!

Zal ook weer eens een foto van de hond posten.

@Jesse: is een Cairn Terrier, en sinds kerst alweer 2 jaartjes oud!

Ga nu ff op zoek naar foto's...

16. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    #156 dramaqueentje, 21 jan 2012
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
    Eerst eentje vanwege aaaaaaah wat schattig (vindt een uiterst objectieve mama...ahum), en dan het befaamde pyjamaatje...

17. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    outfit (jemoetervanhoudenIknow...) en hond (daarmoetjetochwelvanhouden...)

18. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog wat outfits... waarom ook niet... moet het kolven toch opleuken he!

19. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Dramaqueen wat een plaatje is je meisje. Leuke hond ook foto is idd handig anders had ik niet geweten hoe zo'n hondje eruit ziet. Gaat het samen goed hond en kind?
    Pip. Nee komt niet door pillen of zo. Ik slik juist pillen om het tegen te gaan. Het is gewoon de angst om weer in paniek te raken mocht ik weer zwanger worden. En we gaan het weer proberen thats it. Ik moet er gewoon doorheen.
    Maar hoe is het met u?

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dramaqueen wat een cutie is Ella zeg! wow!

Deel Deze Pagina