Elkaar helpen met kennis en kunde..

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Nu eventjes helemaal niet, maar altijd horeca gedaan en ook die opleiding.

dus eh... vragen over producten, gerechten (vriend is chefkok) of over wijnen, kom maar op! ;)

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik werk als cassiere bij de c1000, niet echt boeiend dus zal er ook niet veel aan hebben hihi

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben docente engels.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Hoi, ik ben verpleegkundige. Heb een tijdje op de couveuseafdeling gewerkt, en werk nu in een logeerhuis voor verstandelijk beperkte kids (nouja, leeftijd 3-32) als persoonlijk begeleider. Ehm, heb nu mn kennis van ass ed.. Nu denk niet dat ik heel boeiend ben voor jullie:)
    Leuk btw om te lezen wat jullie allemaal doen!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Hoi, ik ben verpleegkundige. Heb een tijdje op de couveuseafdeling gewerkt, en werk nu in een logeerhuis voor verstandelijk beperkte kids (nouja, leeftijd 3-32) als persoonlijk begeleider. Ehm, heb nu mn kennis van ass ed.. Nu denk niet dat ik heel boeiend ben voor jullie:)
    Leuk btw om te lezen wat jullie allemaal doen!

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Brrrr, die enge man ziet me al aankomen.... :(

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@renate.... er staat in de wet dat je voor een uitrit niet mag parkeren en dit staat er zonder uitzondering. Dus ben bang dat je er echt niet mag parkeren ;)

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik werk als loonadministrateur op een accountantskantoor. Iedereen met vragen over lonen, contracten en de basis voor wat betreft belastingregels kan me vragen stellen!

Groetjes,
    Josien

9. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    jawel hoor, als we de weekaanbiedingen van de komende week willen weten, toch? ;)

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hey, dit lijkt me geweldig! Hoe kom je daar zo terecht?

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    :cry: ik ben zoooooooooooo jaloers... :cry:

12. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Ik ben personeelsadviseur dus arbeidsissues? just ask...

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ben verpleegkundige en werk op een kraam/verlosafdeling. Ik beantwoord al vele vragen voor jullie op deze site.

Kwebbel

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb jaren in de plantenveredeling gezeten. Helaas is het bedrijf failliet gegaan en ben toen in de bieb beland als oproepkracht. Helaas was er geen plaats voor een vaste aanstelling. Nu zit ik dus thuis.

15. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik doe administratie (inkomstenbelasting) voor een héél groot financieel bedrijf. Daarvoor was ik managementassistente (voor datzelfde grote bedrijf). Ik weet nog maar weinig van de inkomstenbelasting maar na mijn verlof krijg ik eindelijk mijn cursus!

16. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    leuk/ interessant topic!

Ik studeer nog. Ik ben 3e jaars studente latijns amerika kunde aan de universiteit. heb een behoorlijke kennis van de Latijns Amerikaanse landen .... (mmm althans die kennis behoor ik te hebben) en spreek spaans en portugees.

17. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik werkte in de catering en gaat als mijn kleintjes 1 jaar zijn weer terug de catering in , dus vragen over feestjes en recepties zijn van harte welkom ;)

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik werk op de afdeling logistiek van een inkoopvereniging. Wij doen alle import artikelen voor diverse supermarkten, dus als er een frans kaasje niet in de supermarkt te vinden is heb je kans dat het mijn schuld is ;)

19. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi hoi, ik werk op een tankstation. Langs de snelweg, dus ook niet echt iets bijzonders. Maar ik heb altijd in de horeca gezeten :)

20. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    ik ben studente verloskunde.
    Dus verloskundige vragen kun je aan mij stellen. De meeste weet ik direct te beantwoorden, en anders pak ik mijn boeken erbij ;)

Deel Deze Pagina