Nu eventjes helemaal niet, maar altijd horeca gedaan en ook die opleiding. dus eh... vragen over producten, gerechten (vriend is chefkok) of over wijnen, kom maar op!
Hoi, ik ben verpleegkundige. Heb een tijdje op de couveuseafdeling gewerkt, en werk nu in een logeerhuis voor verstandelijk beperkte kids (nouja, leeftijd 3-32) als persoonlijk begeleider. Ehm, heb nu mn kennis van ass ed.. Nu denk niet dat ik heel boeiend ben voor jullie Leuk btw om te lezen wat jullie allemaal doen!
Hoi, ik ben verpleegkundige. Heb een tijdje op de couveuseafdeling gewerkt, en werk nu in een logeerhuis voor verstandelijk beperkte kids (nouja, leeftijd 3-32) als persoonlijk begeleider. Ehm, heb nu mn kennis van ass ed.. Nu denk niet dat ik heel boeiend ben voor jullie Leuk btw om te lezen wat jullie allemaal doen!
@renate.... er staat in de wet dat je voor een uitrit niet mag parkeren en dit staat er zonder uitzondering. Dus ben bang dat je er echt niet mag parkeren
Ik werk als loonadministrateur op een accountantskantoor. Iedereen met vragen over lonen, contracten en de basis voor wat betreft belastingregels kan me vragen stellen! Groetjes, Josien
Ik ben verpleegkundige en werk op een kraam/verlosafdeling. Ik beantwoord al vele vragen voor jullie op deze site. Kwebbel
Ik heb jaren in de plantenveredeling gezeten. Helaas is het bedrijf failliet gegaan en ben toen in de bieb beland als oproepkracht. Helaas was er geen plaats voor een vaste aanstelling. Nu zit ik dus thuis.
Ik doe administratie (inkomstenbelasting) voor een héél groot financieel bedrijf. Daarvoor was ik managementassistente (voor datzelfde grote bedrijf). Ik weet nog maar weinig van de inkomstenbelasting maar na mijn verlof krijg ik eindelijk mijn cursus!
leuk/ interessant topic! Ik studeer nog. Ik ben 3e jaars studente latijns amerika kunde aan de universiteit. heb een behoorlijke kennis van de Latijns Amerikaanse landen .... (mmm althans die kennis behoor ik te hebben) en spreek spaans en portugees.
ik werkte in de catering en gaat als mijn kleintjes 1 jaar zijn weer terug de catering in , dus vragen over feestjes en recepties zijn van harte welkom
Ik werk op de afdeling logistiek van een inkoopvereniging. Wij doen alle import artikelen voor diverse supermarkten, dus als er een frans kaasje niet in de supermarkt te vinden is heb je kans dat het mijn schuld is
Hoi hoi, ik werk op een tankstation. Langs de snelweg, dus ook niet echt iets bijzonders. Maar ik heb altijd in de horeca gezeten
ik ben studente verloskunde. Dus verloskundige vragen kun je aan mij stellen. De meeste weet ik direct te beantwoorden, en anders pak ik mijn boeken erbij