ik ben logopedist bij verst. geh. maar ik kan ook gewoon vragen beantwoorden over taal, communicatie, articulatie en een en drink problemen. daniella
Ik weet alleen dat je (minimaal) 1 euro per maand in moet leggen wil je ouderschapsverlofkorting (via belastingdienst) kunnen krijgen. En je kunt levensloop en spaarloon niet combineren. Levensloop is niet aftrekbaar van belasting (spaarloon wel als je jaarruimte hebt). Voor mij is het dus niet handig..
Gewoon gesolliciteerd Was net verhuisd naar Den Haag, kende daar nog niemand en had tijd over. Wilde vrijwilligerswerk doen maar dan niet het standaard werk. Via een vrijwilligers website kwam ik de vacature voor trainer probleemgedrag tegen en Amnesty heb ik zelf benaderd n.a.v. vacature op de website..
Ow echt goed zeg! Voor Amnesty werken lijkt mij ook geweldig! Wat voor vooropleiding heb jij gedaan, als ik vragen mag..
ik was kinderverzorgster in een kinderdagverblijf. Nu blijf ik thuis, als huismoeder. Ik studeer ook nog voor kleuterleidster.
Mijn man en ik hebben een eigen Jamin-winkel, dus vragen over snoep, chocolade, bonbons, traktaties, geboortesuikers, bruidssuikers enz, laat maar komen Verder ben ik Reiki-master, aura- en chakrahealer en volg ik nu een studie life-coach Liefs Angela.
ik ben peuterleidster en ik heb een banketbakkersopleiding gedaan en een paar jaar in een banketbakkerij gewerkt.
Da's toevallig! Dan hebben wij vast vaak met jullie te maken ! Ik werk op een assurantiekantoor waar wij de volmacht hebben over diverse zorgverzekeraars zoals VGZ, Achmea, Menzis en Confior. De binnenkomende declaraties, aanvragen, correspondentie en telefoontjes komen bij ons binnen. Dus jullie kunnen ook bij mij terecht met vragen over de basisverzekering en eventuele aanvullende verzekeringen!
Ik ben verzorgende IG, maar werk als "gewoon" verzorgende in een verzorgingscentrum. Met oude mensen dus. Ik weet vrij veel van ziektebeelden voorkomend bij ouderen (diabetes, beroerte, wonden etc.) en weet wel wat van medicatie.
Ja, ik ook. Ik heb 2 stamrozen in mn tuin staan waarvan 1 er allemaal wilde takken heeft (of zoiets, heeft in ieder geval veel te veel stekels op veel takken) Ik wilde die er van de week afknippen. Mijn vriend zei dat dat niet meer mocht. Dus zitten ze er nog aan. Wanneer wel eraf knippen?
Nou mijn beroep is house manager,ik doe dit zo'n 14 uur per dag het is lekker makkelijk,gewoon thuis werken.Nee zonder gekheid ik ben huisvrouw en ik vind het harstikke leuk,ik moet wel zeggen dat ik nu wel weer iets wil gaan doen aangezien mijn dochter nu net naar de kleuterschool gaat,ik heb hier bewust voor gekozen en het is me prima bevallen,wij willen nu graag een tweede kindje en kies ik dan weer om thuis te blijven. Dus willen jullie iets weten over wat dan ook,hoe krijg ik die vlek eruit of hoe maak ik dat schoon,of hoe maak je de lekkerste koffie dan weten jullie me te vinden. Groetjes allemaal, P.S interessant om te lezen wat de mensen allemaal voor banen hebben leuk zeg. groetjes jeslin