Elkaar helpen met kennis en kunde..

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    OK, bedankt voor je antwoord!

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Is er ook iemand die alle ins en outs weet van de levensloopregeling en ouderschapsverlof?

3. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben logopedist bij verst. geh.
    maar ik kan ook gewoon vragen beantwoorden over taal, communicatie, articulatie en een en drink problemen.
    daniella

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik weet alleen dat je (minimaal) 1 euro per maand in moet leggen wil je ouderschapsverlofkorting (via belastingdienst) kunnen krijgen. En je kunt levensloop en spaarloon niet combineren. Levensloop is niet aftrekbaar van belasting (spaarloon wel als je jaarruimte hebt). Voor mij is het dus niet handig..

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Gewoon gesolliciteerd ;) Was net verhuisd naar Den Haag, kende daar nog niemand en had tijd over. Wilde vrijwilligerswerk doen maar dan niet het standaard werk. Via een vrijwilligers website kwam ik de vacature voor trainer probleemgedrag tegen en Amnesty heb ik zelf benaderd n.a.v. vacature op de website..

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ow echt goed zeg! Voor Amnesty werken lijkt mij ook geweldig! Wat voor vooropleiding heb jij gedaan, als ik vragen mag.. :oops:

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik doe de administratie op de afdeling service bij een koudetechniek bedrijf!.

8. ik was kinderverzorgster in een kinderdagverblijf. Nu blijf ik thuis, als huismoeder.

Ik studeer ook nog voor kleuterleidster.

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben systeembeheerder :D

10. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik werk nu als beveiliger en ben bezig met de opleiding opsporingsambtenaar.

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    verpleegkundige op afdeling gyneacologie en oogheelkunde

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn man en ik hebben een eigen Jamin-winkel, dus vragen over snoep, chocolade, bonbons, traktaties, geboortesuikers, bruidssuikers enz, laat maar komen :)
    Verder ben ik Reiki-master, aura- en chakrahealer en volg ik nu een studie life-coach :D

Liefs Angela.

13. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik ben peuterleidster en ik heb een banketbakkersopleiding gedaan en een paar jaar in een banketbakkerij gewerkt.

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Da's toevallig! Dan hebben wij vast vaak met jullie te maken :) ! Ik werk op een assurantiekantoor waar wij de volmacht hebben over diverse zorgverzekeraars zoals VGZ, Achmea, Menzis en Confior. De binnenkomende declaraties, aanvragen, correspondentie en telefoontjes komen bij ons binnen.

Dus jullie kunnen ook bij mij terecht met vragen over de basisverzekering en eventuele aanvullende verzekeringen!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben verzorgende IG, maar werk als "gewoon" verzorgende in een verzorgingscentrum. Met oude mensen dus.

Ik weet vrij veel van ziektebeelden voorkomend bij ouderen (diabetes, beroerte, wonden etc.) en weet wel wat van medicatie.

16. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ja, ik ook.
    Ik heb 2 stamrozen in mn tuin staan waarvan 1 er allemaal wilde takken heeft (of zoiets, heeft in ieder geval veel te veel stekels op veel takken)
    Ik wilde die er van de week afknippen. Mijn vriend zei dat dat niet meer mocht. Dus zitten ze er nog aan.
    Wanneer wel eraf knippen?

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    jawel toch?
    Ik dacht dat dat 70 was

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hihi, dan zou ik niet graag voor je rijden, als ik in de file sta!

19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    niek schreef:
    Ik ook :)

20. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    :)
    Nou mijn beroep is house manager,ik doe dit zo'n 14 uur per dag het is lekker makkelijk,gewoon thuis werken.Nee zonder gekheid ik ben huisvrouw en ik vind het harstikke leuk,ik moet wel zeggen dat ik nu wel weer iets wil gaan doen aangezien mijn dochter nu net naar de kleuterschool gaat,ik heb hier bewust voor gekozen en het is me prima bevallen,wij willen nu graag een tweede kindje en kies ik dan weer om thuis te blijven.
    Dus willen jullie iets weten over wat dan ook,hoe krijg ik die vlek eruit of hoe maak ik dat schoon,of hoe maak je de lekkerste koffie dan weten jullie me te vinden.
    Groetjes allemaal,
    P.S interessant om te lezen wat de mensen allemaal voor banen hebben leuk zeg.
    groetjes jeslin

Deel Deze Pagina