Mijn beroepen athans dat waar ik voor gestudeerd heb zijn: Verpleegkundige Dokterassistente Ambulancechauffeuse Draagster bij uitvaardonderneming DELA En op dit moment ben ik rij-instukteur i.o. Tja ik heb een hoop geleerd (maar nooit iets wijzer geworden hahaha) Maar ik zat nooit echt op mijn goede plekkie ik hoop met mijn nieuwe baan dat me dat wel gaat lukken En mijn man is politieagent -----> dat is een verschrikkelijk leuke combinatie met een rij-instukteur hahahah
Ik werk in een Agrarische groothandel. Wij verkopen alles om planten te verbouwen, potgrond, voeding e.d.. Onze grootste klantenkring bestaat onder winkels hebben waar klanten komen die illegale plantjes willen verbouwen, de zo geheten Growshops Ik heb de baan via het cwi. Ik heb gereageerd op de funcite Administratieve duizendpoot. Ik doe daar echt alles op administratief gebied.(niks illegaals hoor! hihi) Ik denk dus dat jullie ook niks aan mij hebben... Ik hoop alleen niet dat er nu mensen anders tegen mij aan gaan kijken. Ik ben een net meisje XXX Vera
Goh, leuk dit! Ik ben verpleegkundige in een detentiecentrum. an zeker vragen beantwoorden over de algemene lichamelijke dingen, ziekten en medicijnen. En over de kant hiervan in de gevangenis, maar daar heeft hopelijk niemand nfo over nodig!
leuk onderwerp, vind het alleen wel jammer dat sommige mensen schrijven dat ze niks boeiends doen of dat je waarschijnlijk niks aan hun hebt. ieder heeft zijn eigen kennis en kunde ook al denk je maar zoiets simpels te doen. soms is het zelfs al voldoende om een luisterend oor te bieden. dus mensen doe je zelf niks tekort. niemand is hetzelfde maar ieder heeft zijn eigen kwaliteiten. p.s. ik ben verpleegkundige en werk met verstandelijk gehandicapten. mensen met autisme, gedragsproblemen, agressie e.d. liefs femke
Ik heb als secretaresse gewerkt en de laatste 2 jaar als groepsleidster op een babygroep . Momenteel in de ziektewet ivm rugklachten. Maar na de bevalling wil ik ff niks doen en na 6 maanden of zo weer de secretariele kant op.