Dag meiden, Begin me een beetje zorgen te maken. Heb sinds 2 dagen aanhoudende buikpijn. Mijn buik is soms keihard. Heb net twee paracetamolletjes op en lig al een uur met een kruik op de bank, maar de buikpijn gaat niet weg :x. Moet ik me zorgen maken of hoort dit erbij? Liefs, vlaatje
Zou,je vk maar even,bellen stel je voor dat het beginnende weeën zijn,kan,je er beter optijd bij Zijn Liever x teveel bellen dan,te weinig. Sterkte
Bij aanhoudende buikpijn die niet weggaat met een paracetamol, een warm bad of warme douche en rust moet je altijd bellen vind ik. Succes!
Dag meiden, Bedankt voor de reacties! Verloskundige is net langsgeweest, hartje baby was goed, buik voelde volgens haar ook goed. Toch voor de zekerheid langs het ziekenhuis, check of harde buiken niet met regelmaat komen en testen op blaasontsteking. Fijn dat ze zo adequaat reageren! Laat jullie even weten hoe het is afgelopen. Toch wel een beetje spannend...
Naar het ziekenhuis geweest, alles is getest. Gelukkig was eigenlijk alles in orde, heb wel een blaasontsteking te pakken, dus even rustig aan en antibiotica.