Continue buikpijn 28 weken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vlaatje, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlaatje

Vlaatje Nieuw lid

20 mrt 2015
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag meiden,
    Begin me een beetje zorgen te maken. Heb sinds 2 dagen aanhoudende buikpijn. Mijn buik is soms keihard. Heb net twee paracetamolletjes op en lig al een uur met een kruik op de bank, maar de buikpijn gaat niet weg :x. Moet ik me zorgen maken of hoort dit erbij?
    Liefs, vlaatje

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Zou,je vk maar even,bellen stel je voor dat het beginnende weeën zijn,kan,je er beter optijd bij Zijn

Liever x teveel bellen dan,te weinig. Sterkte

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Misschien een blaasontsteking?

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Bij aanhoudende buikpijn die niet weggaat met een paracetamol, een warm bad of warme douche en rust moet je altijd bellen vind ik. Succes!

5. Vlaatje

Vlaatje Nieuw lid

20 mrt 2015
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag meiden,
    Bedankt voor de reacties! Verloskundige is net langsgeweest, hartje baby was goed, buik voelde volgens haar ook goed. Toch voor de zekerheid langs het ziekenhuis, check of harde buiken niet met regelmaat komen en testen op blaasontsteking. Fijn dat ze zo adequaat reageren! Laat jullie even weten hoe het is afgelopen. Toch wel een beetje spannend...

6. Vlaatje

Vlaatje Nieuw lid

20 mrt 2015
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Naar het ziekenhuis geweest, alles is getest. Gelukkig was eigenlijk alles in orde, heb wel een blaasontsteking te pakken, dus even rustig aan en antibiotica.

Deel Deze Pagina