Het afvallen-in-2012-topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 2g4e, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nog een paar weekjes genieten van al het heerlijks rond de feestdagen en dan in 2012 is het zover... Afvallen!!! Wie heeft er nog meer dit goede voornemen en schrijft hier mee? Ik kan tegen die tijd wel wat support gebruiken en jij misschien ook. Join the club!!!

Ps: had even snel gekeken maar er was nog geen zelfde topic toch?

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Jawel die zijn er wel ,maar de ervaring wijst wel dat nieuwelingen niet zo heel warm verwelkomt worden :cool:

Ik ben al gestart met afvallen maar het lukte niet
    Nu ben ik deze maand gestart bij een sportschool en een personal trainer in de arm genomen om mijn doelen te bereiken

Ik zit nu op 78,2 kilo en maat 42
    Dat moet worden: 60 kg en maat 38

Support is wel prettig want ik vind het zoooooo zwaar :(

3. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Jaaaaaa, ik doe mee.
    Ik ga in het nieuwe jaar een nieuwe poging doen en ik hoop dat het dit keer toch echt gaat lukken!

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ga in het nieuwe jaar ook beginnen,ik start 2januari,ik wil 35(!!)kilo afvallen,heb dus flink wat overgewicht,zal niet makkelijk worden dus kan wel wat steun gebruiken!

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Vind het ook altijd lastig daar tussen te komen. Maar goed, jij bent dus al begonnen! Nou succes met de naderende feestdagen dan! Ik zal me zodra ik de kans heb ook even wegen (misschien had ik een weegschaal op m'n lootje moeten zetten)

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Okay super! Ik heb niet zo'n geweldig uithoudingsvermogen dus ik hoop dat ik het red.

7. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Gijsje , wow dat is nogal wat!

Ja ik heb pas 3 x gesport hoor, en ben alleen maar aangekomen :)

Doen jullie ook een dieet?

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat zal inderdaad niet heel makkelijk gaan maar you can count on us! Samen staan we sterk!

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

@ babyBergen : ik ben niet zo van dieet dus hoop het zonder te kunnen. Maar wie weet!

Heb weleens gedacht aan shakes maar of dit nu zo gezond is? Weten julie dat?

10. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    In januari ga ik ook weer beginnen, ben de afgelopen maanden al zo'n 10 kilo kwijtgeraakt gelukkig.
    De maand december is zo'n klotemaand wat dat betreft, je haalt allemaal lekkere dingen in huis voor de kids, maarja je eet zelf ook mee!
    Probeer deze maand gewoon een beetje op gewicht te blijven (is al nie helemaal gelukt hoor:() en dan vanaf januari ga ik er weer voor! Denk dat ik weer ga shaken, voor mij redelijk makkelijk vol te houden, en dan avondeten normaal. Wil zeker nog 10 kilo kwijt en nog liever 20!! maar eerst maar weer een doel van 10 :D

11. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Tja, overgewicht is ook nie gezond, en je wilt niet je hele leven gaan shaken neem ik aan?
    Ze zeggen dat je alle benodigdheden binnen krijgt, en ik at 's avonds normaal, dat wil zeggen, veeeeeeel groenten en weinig aardappels! De eerste weken ging bij mij heel snel, en toen stond ik een hele tijd stil... Ben even gestopt met shaken en later weer begonnen en toen begon ik weer af te vallen..
    Ik vind het makkelijk, je mag een shake en niet meer .punt.

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik doe ook niet aan dieet, ik wordt gruwelijk chagerijnig ervan, en ga mij ook echt beroerd voelen
    Ik ben wel een emotie eter dus dat maakt het wel moeilijk ( heb ook een flinke emotijd achter de rug)

Ik doe doordeweeks netjes houden ( proberen) en weekend mag ik wat
    Alleen zoals nu heb ik weer vreselijke honger terwijl ik half uur geleden 2 broodjes gegeten heb :$

Brandweer: idd eerst 10 dat is al heel wat

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wat voor shakes gebruik je?

14. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Eerst die van modifast, maar die werden me wat te duur..
    Toen ben ik overgegaan op weight care, je moet alleen niet de choco nemen want die is ranzig!!
    De rest van de smaken is best lekker.
    Ik moet wel zeggen, bij modifast had ik echt helemaal geen honger, maar bij die weight care soms.. Modifast heeft de smaken ook wat lekkerder, maarja, tis gelijk wel 2 keer zo duur!
    We kunnen het!!

15. 2g4e

2g4e Niet meer actief

@ babyBergen : ja dat heb ik ook! Een echte emo-eter (hoewel dit begrip volgens mijn vriend bullshit is). Ik zou ook gek worden als ik mijn groente moet gaan afwegen ofzo. Dat is niets voor mij.

@ brandweer: maar wat ik hoor van mensen is dat je heel snel weer aankomt als je stopt met de shakes. En dat zou ik zo zonde vinden!

16. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Meiden ik raak al helemaal gemotiveerd! Maar ik ga nu m'n bedje opzoeken! Tot snel!!!

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Knap hoor met shakes, ik vind ze zo ranzig :cool:

Nou zo ook maar naar bed moet morgen weer om 10.00 buffelen in de sportschool!

P.s. leuk om morgen even voorstelrondje te doen?

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zat te denken om het ontbijt met een shake te doen,ik vind het ZO moeilijk om s'morgens wat binnen te krijgen,meestal eet ik pas rond 12.00 voor het 1st!

19. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    @2g4e: Ja dat is ook wat ik wel hoor hoor. Daarom eet ik 's avonds ook "normaal", ik denk dat je lichaam dan minder moet omschakelen als je stopt. Als je namelijk alleen shaked op een dag, heb je iets van 600 kalorieen binnen, en das echt heel weinig!
    Eet je in de avond normaal, dan zal dit toch al snel 1000?? zijn, kweet niet zeker hoor...
    Je lichaam hoeft dan minder te wennen als je helemaal omschakeld..

En ik ben nu 2 kilo weer aangekomen nadat ik gestopt ben met shaken, en eerlijk is eerlijk, dat komt door de lekkere dingen, en niet omdat ik gestopt ben met shaken.
    Tis bij mij ook het probleem dat ik een emo-eter ben, zit ik goed in mijn vel, dan blijf ik prima op gewicht, gebeurd er wat in mijn leven wat me verdrietig, gestrest of whatever maakt, dan duik ik mijn kast in en eet ik me bomvol aan dingen die ik lekker vind! Kon ik dat maar onderdrukken, dan was er veel minder overgewicht!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Mag ik mee doen? Aj aj ajb?? :)
    Ik heb er 10 zwanerschapskilo's aanhangen en dan nog 10 getrouwde kilo's....
    Maar zou al super blij zijn met 10 kg eraf...
    Ik heb al eerder geprobeerd aan te sluiten bij een afvalclubje, maar miste steeds de aansluiting. Wellicht dat het hier beter klikt?
    Zijn jullie nu al begonnen of echt pas in jan?
    Mijn streven is om niks aan te komen de komende weken en dan in januari te gaan knallen...

Deel Deze Pagina