Poohbeer: Balen is dat he als je allemaal even tegenzit Maar morgen weer een nieuwe kans en met frisse moed ertegen aan meid! Een mylene party is een soort tupperware party maar dan met allerlei verzorgingsproducten voor jezelf. Van shampoo, bodylotion tot nagellak, mascara, dagcreme.. dat soort dingen. Maar het is vooral gezellig om met de meiden even lekker een avondje te keuvelen Jo: Jij bent lekker afgevallen! Goed hoor Dat aquarobbiccen heb ik ook gedaan, was erg leuk maar gestopt toen ik ruim 30 weken zwanger was. Het nadeel hier was alleen dat het water altijd zo koud was Noonoo: Welkom Ik heb ook een tijdje zo'n caloriedagboek bijgehouden via het voedingscentrum maar net als jij hield ik dat niet vol. Als ik écht lekkere trek krijg pak ik het gewoon. Je hebt daar je vrije punten voor en met bewegen kan je ook weer extra punten verdienen. Daarbij ben ik natuurlijk niet van plan om, als ik straks op gewicht ben nooit meer een lekker chipje te pakken All: Vanmorgen vreesde ik wel even mijn weegmoment. Vorige week flink ziek geweest dus ik was bang dat ik nu weer alles aangekomen zou zijn maar het viel erg mee. Ik was na een week 'normaal' eten maar 0,4 gram aangekomen. Die 2 kilo is er dus vrijwel helemaal vanaf gebleven Vanavond ga ik grieken met een vriendin.. ik denk dat het iets van vis wordt ofzo.. even kijken hoe ik dat ga doen
@Noonoo, welkom! @Sterre, hoe is het Grieks eten gegaan? Ik heb ook een tijd niets met dat aquarobics gedaan, maar het sinds kort weer opgepakt. Ik kan alleen 's avonds, op woensdag hebben ze het water altijd extra verwarmd, alleen trekt dat helaas ook veel van die vieze ouwe mannetjes, die amper zwemmen maar aan de kant hangen en kijken naar de aquarobbiccende vrouwen . Ik had me 2 dagen even misdragen, veel gesnoept enzo, vanmorgen toch maar even tussendoor gewogen en zowaar was ik nog 400 gram ofzo afgevallen. Vandaag weer vol goede moed er tegenaan.
Hallo iedereen, Ben alweer een tijdje niet geweest en vroeg me af hoe het met het afvallen gaat? Hier gaat het met ups en downs. Was anderhalve week geleden 7 kilo afgevallen en deze week was er weer anderhalve kilo aan Ik had 2 dagen er niet zo streng aan gehouden en ben meteen gestraft lijkt het wel.. Dus gisteren weer fanatiek begonnen en vandaag hebben me man en ik de dag gestart met een uurtje fitness en daarna een uurtje wandelen met de kleine
Hoi Hoe is het hier? Ik na een gezellig weekendje weg gelijk gebleven met vorige week en nu weer flink aan de slag...
Hey meiden hoe gaat het met jullie? Hier eigenlijk een flinke dip Van het weekend is mijn broertje komen logeren en heb me niet zo goed aan ww gehouden Maandag met angst en beven op de weegschaal gaan staan en toen viel het erg mee maar vanmorgen leek het weekend er ineens aan te zitten Ik baal er enorm van dat ik me soms gewoon niet in kan houden. Hebben jullie daar ook zo'n last van? Ik lijk gewoon altijd honger te hebben Jo79: Haha vieze ouwe mannetjes die aan de kant hangen Wij hadden voornamelijk vrouwen ( wel ouwe ) en 2 mannen maar die zaten altijd de clown uit te hangen en vonden 'engelen' het leukst Het Griekse eten ging erg goed. Ik had een visgerecht gepakt en die was gestoomt in de folie.. gezond en errug lekker Ook maar een paar frietjes gepikt. Minaa: Balen he als je dan weer aankomt. Hoe gaat het nu? De draad weer op kunnen pakken? Mik: Goed zeg dat je na het weekendje weg gelijk bent gebleven!
Wat goed dat je gewicht dan na het weekend toch mee viel! Ik doe hier me best. Let op het eten maar toch niet streng genoeg.. Vanaf morgen begin ik weer echt!!!
Hallo dames, Ik ben in januari gestart met WW, en iets van 2 -3 weken gedaan en daarna niet meer, echt erg!! :O Ik moet en wil echt afvallen want het gaat echt niet meer. Was begonnen met shakes van weightcare maar wil gewoon weightwatchers wil doen want door alle onderschriften e.d. weet ik dat het wel kan!! Ik vind het gewoon lastig, omdat mijn man niet alles lekker vind anders zou ik gewoon lekker veel salades maken. Ook werk ik vaak in de avond en moet ik 's middags al koken (en eten neem ik dan meestal mee). En ik maak dan het liefst iets makkelijks. Heb ook geen zin om voor manlief apart te koken, en hij mag ook wel iets kwijt, maar hoef hem ook geen kleine portie voor te schuiven want dan gaat ie snaaien hihi.. In ieder geval ik ben benieuwd wat jullie zoal eten op een dag. Heb wel weekmenu's van weight watchers, maar sommige dingen vind ik nog best wat gedoe om te maken. Dus ben benieuwd wat jullie doen!
Welkom Charis. Ik eet eigenlijks wat is anders ook al at. Alleen nu in kleinere porties en haast geen koekjes en snoepjes meer. Pak sneller fruit. Ook wel eens niet hoor. Ik ben alweer een halve kilo kwijt. Gaat echt snel nu met mij. Afgelopen zondag heb ik alles weer gemeten. In mijn taille ben ik in 5 week 11 cm kwijt. wat een heerlijk gevoel en om mijn heupen 6 cm. Alles zit ook echt beter. Ik had eind vorig jaar nog 2 nieuwe broeken gekocht. Had ik beter niet kunnen doen. Over een dikke maand heerlijk shoppen naar nieuwe kleren.
Charise: Welkom hier Lastig dat je man niet zoveel lust.. hier hetzelfde verhaal En er word inderdaad vooral veel gegeten. Ik eet voornamelijk zoals ik normaal eet alleen dan minder maar het schiet niet echt op. Ik denk dat ik ook eens naar die weekmenu's ga kijken. Ik heb het idee dat ik niet goed verzadigend eet en daarom steeds honger heb tussendoor. Tja en dan ga ik op den duur toch weer snaaien Poohbeer: Wauw wat ga je goed!!! Knap hoor Hoe lang ben je nu bezig? Ik wil dat oohook.... Zo'n broek gewoon houden en hem af en toe voor je houden in de spiegel.. dan zie je het verschil en weet je waar je het voor doet als je het even moeilijk hebt All: Morgen is mijn weegdag maar ik vrees dat ik aangekomen ben. Ik heb geen al te beste week gehad Ik baal er wel van hoor Nou ja, toch even mezelf een schop onder m'n kont geven en morgen er weer tegen aan!
Hoi ik ben nieuw hier en net begonnen met ww!! Zo meteen voor het eerst naar de cursus!! Vanavond heb ik voor het eerst gevulde paprika's gemaakt, ik had wel de tartaar vervangen voor kip. Maar het was hartstikke lekker en zeker voor herhaling vatbaar!!
Ha allemaal... Vandaag weegdag dus vanmorgen was het grote moment daar. Beetje stom alleen dat ik vorige week vrijdag (toen begon ik) niet heb gewogen, maar gewoon het laatste gewicht dat ik op de weegschaal heb gezien heb genoteerd. Vanaf dat gewicht ben ik nu in elk geval 3,5kg kwijt, maar ik weet zeker dat het eigenlijk minder is. Ik schommel wel erg met m'n gewicht, hebben jullie dat ook? Ik was gisteren heel nieuwsgierig en had dus even snel gespiekt... toen was ik niet zo heel blij met wat ik zag. Vanmorgen weer gewogen en dan is er ineens weer bijna 2kg af!?
Poohbeer: Zo pas 5 weken en al zo goed afgevallen, echt super goed joh! Pink: Welkom! Hoe was het op de cursus? Nog leuke tips opgedaan? Noonoo: Jaa dat heb ik met dat schommelen, erg vervelend Donderdag bijvoorbeeld slecht gegeten en gister mijn weegdag gehad.. toch 200 gram eraf (ondanks mijn eigenlijk hele slechte week ). Gister weer goed opgelet en niks geks gedaan. Zelfs nog gefiest en vandaag was ik ineens weer 0,5 kilo zwaarder Het zijn natuurlijk wel momentopnames en misschien moet ik niet zo veel wegen maar een kilo eraf is voor mij eigenlijk niks.. het kan er ook zo weer aan zitten naar mijn gevoel
Heb dat hier ook idd. Kan zo van de een op de andere dag weer 2 kilo bij zitten.. Echt heel vreemd! Ik probeer nu altijd s'ochtends te wegen nadat ik naar de wc ben geweest en voor ik de douche in stap.. Met lege maag natuurlijk..
Zo ben ook weer terug van mijn 2e weekendje weg! NU gelukkig wel weer afgevallen.. en nog 2 keer uit eten... 0,8 kilo NU alleen weer mijn punten verlaagd mag er nog maar 26, dat is het laagste toch? teveel wegen is inderdaad niet goed... eigenlijk moet het maar 1 keer in de wek maar ik betrap me er ook op om het vaker te doen...
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Is het nog goed vol te houden? Hier val ik maar minimaal af dus ik wil nu echt even goed mijn eten onder de loep nemen. Ik ben nu een week of 6 a 7 bezig en pas 3,5 kilo afgevallen.. valt voor mezelf best tegen eigenlijk. Ik wil echt naar die 70 kilo toe en niet weer op een gegeven moment rond de 78 kilo blijven hangen. Ik ben nu 80,5 trouwens maar na mijn eerste zwangerschap bleef ik weer 78 kilo (net als voor de zwangerschap) en toen zei de dietiste dat mijn lichaam zich daar gewoon prettig bij voelde en daarom niet afviel .. Nou ja.. Minaa: Hahaha ja hier ook 's ochtends op de weegschaal met legen maag en in mijn blote kont .. kan toch weer wat schelen he Mik: Goed zeg! Ik zou dus giga de fout in gaan bij dat soort dingen 26 punten is inderdaad het laagste volgens mij. Hoeveel ben je nu afgevallen en wat weeg je nu als ik vragen mag?
Dat is idd niet veel zeg. Maak je ook gebruik van je weekpunten? Mss daar wat meer van eten. Ik ben van de week weer een kilo kwijt geraakt. Gaat best hard zo. Kreeg van de week allemaal complimenten van mijn collega's. Daar groei ik dan wel weer van Ik heb alvast maar een nieuwe spijkerbroek bestel. 2 maten kleiner als wat ik nu draag. Ben benieuwd. Hij komt van de week als het goed is binnen. Gister wel weer 6 paaseitjes naar binnen gewerkt. Jummieeee @Mik, Dat heb je goed gedaan zeg.
Poohbeer: Nee he Ik kom eigenlijk iedere dag wel over mijn punten heen Mijn vp gaan ook bijna op iedere week. Spannend van je nieuwe broeken, ik ben benieuwd hoe ze gaan zitten! En super leuk dat je complimentjes krijgt! Daar krijg je zeker goeie moed van
@sterre Ik begon op 77,2 (20 feb) woog maandag ochtend 71,6 totaal dus 5,4 kilo in 5 weken... mijn streef gewicht heb ik op 67 kilo gezet, zoveel woog ik ongeveer voor mijn 1e zwangerschap inmiddels 5 jaar geleden, ik wil gewoon wat marge inbouwen zodat ik ik daarna gewoon onder de 70 kan blijven. Denk dat dit wel reeel is ben 1,74 ongeveer. Wel balen dat het zo langszaam gaat. wat eet je alemaal voor producten? Ik merk dat bij mij de variatie er een beetje uitgaat. maar dat vind ik zelf niet zo erg ik weet wel dat het belangrijk is... Kan best zijn dat je lichaam zich ergens goed bij voelt, je moet je er ook zelf goed bij voelen... @pooh goed bezig hoor! Complimenten zijn zo fijn! Deze week moet ik ongesteld gaan worden ik merk nu al dat ik meer behoefte heb aan lekkere dingen dus ben benieuwd...