Elkaar steunen, wie doet er mee? Weight watchers.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sterre82, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden! Ik heb vanmorgen mijn eerste 5% ster binnen gehaald :D Ik had het eigenlijk niet verwacht maar ik was 79,7 kilo :$ Voor het eerst sinds tijden weer onder de 80.. ik ben zo blij :D Dat geeft me weer goeie moed om verder te gaan, op naar mijn nieuwe mijlpaal, 75 kilo :)

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Vrijdag, weegdag ;)

Vanmorgen 0,8kg kwijt. Het valt me zeker niet tegen, ik heb namelijk best veel lekkere dingetjes gehad deze week. Ik gok dat ik al m'n weekpunten heb opgemaakt door een patatje met kroket, roseetjes, Mc Flurry (oh zó lekker :D) en gewoon wat snaaierijtjes tussendoor. Toch wel fijn om te zien dat dat gewoon kan, zolang je het maar met mate doet.

Ik ben nog 300 gram verwijderd van mijn 5% ster!
    Dit weekend ga ik een dag weg, overnachting erbij ook. Ik ga er maar gewoon lekker van genieten, dat ene dagje... Lekker uit eten, de volgende dag genieten van een hotelontbijt. En dan mezelf verbieden om niet eerder dan volgende week vrijdag op de weegschaal te staan ;)

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Sterre82, super!! Wat heerlijk he om zo'n getal weer op de weegschaal te zien?!
    Ik heb vanmorgen ook een getal op de weegschaal gezien die ik al zéker 2 jaar niet had gezien... lekker moment ;)

4. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    @sterre wat goed zeg! Ik zeg jezelf verwenenn met een leuk kadootje ;)

@Noo noo ook goed hoor ondanks het snaaien, ik heb de mcflurry weten te weerstaan van de week en braaf alleen een softijsje genomen haha ik wist niet hoeveel punten de mcflurry was maar hij is zo lekker :)

Hier gaat het prima probeer ook wat meer te wandelen en de fiets te pakken vooral met het mooie weer!

WAt voor sporten doen jullie allemaal? Ik korfbal maar dat stond even stil ivm wisseling van seizoen...

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Een Mc Flurry met M&M's is 10 punten... *gloep* ;)

Ik doe niet aan een sport. Had het plan om 2 a 3 keer per week 's avonds te gaan zwemmen, maar ik heb het nog niet gedaan. Eer we klaar zijn met eten en dochter in bed ligt, dan lig ik op apegapen ;)
    Wel maak ik elke dag een wandeling van minimaal een half uur. Op werkdagen een half uur in de lunchpauze (kan ik gelijk alle verleidingen in de kantine laten liggen) en op thuisdagen lekker met dochter erop uit.

6. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Bleh vandaag een ontzettende off day... morgen maar weer met frisse moed er tegenaan... Vandaag maar hier en daar gesnaaid...

Tjsa dat heb je met je maandelijkse periode en dan ook nog een ziek kind :(

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Zo ik ben weer opgekrabbeld, hoe gaat het met jullie weight watcher avontuur?

Zo nu snel aan de schoonmaak :)

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden!

Mik: Hier gaat het op zich wel. Ik ben ongesteld dus flinke snaai-partijen hier :)

Wie van jullie houden ook de centimeters bij? Ik heb het in het begin een keer opgemeten en van de week weer eens gedaan. Ik stond versteld! In totaal 15 cm kwijt :$:D

9. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik heb de cm niet gemeten... maar merk aan mijn jasje dat de cm wel minder zijn omdat hij nu makkelijk dicht gaat :)

Ik ook ongesteld daarom ook de snaaimomenten bij mij! Grappig alle vrouwen zijn hetzelfde ;)

10. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ja ik ook ongesteld.
    Ik hou de cm wel bij. Ik wil over een week weer meten.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    We zijn gezellig met z'n alle ongesteld lees ik :D Gebruiken jullie trouwens iets, pil o.i.d.? Ik heb nu een spiraal maar die gaat er morgen uit. Niet omdat ik zwanger wil worden maar omdat ik gek word van het ding ;) Veel buikpijn, héééél lang ongesteld (als ik een cyclus van 32 dagen heb ben ik er 14 a 15 dagen van ongesteld ;)).. nou ja, en nog meer dingetjes. Alleen nu even bedenken wat ik dan ga doen.

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Alleen condoom. Sinds 2006 gebruik ik niets meer. Ik heb door gebruik van de pil elke dag hoofdpijn.

Ik ben aan het paaseitjes eten:):):):):)
    Ik schrijf het niet eens op veel te veel punten. En zo lang ik nog een kilo per week afval vind ik, het wel even best zo. Ik heb me al 7 weken ingehouden met weinig snoepen en zo.

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi dames,

Ik wil ook aan WW beginnen. Het liefst naar een cursus, dan heb ik een stok achter de deur. Maar de dagen dat het hier in de buurt is, kan ik vaak niet. Doen jullie het online? En bevalt dat?

Ik vroeg me ook af of iemand van jullie mij uit kan leggen hoe het werkt. Stel ik meld me online aan, dan krijg ik 1 week gratis. Daarna met 1 maand verlengen voor 44,90 of met 3 maanden voor 59,95 ( is dat voor 3 maanden totaal of per maand 59,95?).

Hoop van jullie te horen! Ik zou me graag bij jullie aan willen sluiten!:)

Liefs Fem

14. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    @ sterre en pooh gezellig allemaal snaaien ;) wat een toeval...

Mmmm.. lekker paaseitjes... ik vind vooral de witte lekker en die heb ik niet meer... dus heb geluk... of niet:(

@ FBdB ik doe ook online, ik vind het heel fijn, voor mij genoeg stok achter de deur... en cursus had ik niet zoveel zin in...
    Je betaald die 59,95 voor drie maanden en daarna 14,95 per maand voor alleen online

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    En hoe werkt het precies? Krijg je een weekmenu opgestuurd ( vind ik altijd wel prettig) of moet je zelf je menu samenstellen tot een maximaal aantal punten?

16. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Je eet gewoon zoals je gewend bent. Alleen leer je op een gegeven moment keuzes maken in voeding. Het ene product heeft meer punten dan het andere. Wel staan er veel recepten op de site.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Poohbeer: Haha paaseitjes eten.. jummm.. waren ze lekker? ;)

FBdB: E59.95 is inderdaad voor 3 maanden, daarna is het geloof ik E14.95 p.m. (oh zie nu dat mik het ook zei haha)
    Leuk als je je bij ons aansluit :) Ik eet nu zoals ik normaal ook at maar dan met mate of bij bepaalde dingen maak ik een andere keuze. Dingen waarvan bijvoorbeeld dacht dat ze niet zo 'erg' waren maar toch wel veel punten kosten.

Mik: Awwhh de witte op.. ik zou het als een klein beetje pech beschouwen hihi :):p

All: Yay ik ben bevrijd van mijn spiraal :p Gelukkig was het eruit halen zo gepiept, ik was toch wel zenuwachtig.

Morgen hier weegdag maar ik vrees ervoor.. heb niet echt een hele goeie week achter de rug. In het weekend waren mijn vp al op omdat ik gesnoept had van een bonbonbloc :)
    Nou ja, laten we hopen dat ik i.i.g. niet ben aangekomen!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gister weegdag gehad en toch 200 gram afgevallen :) Had ik niet verwacht, ik dacht eerder dat ik aangekomen was.
    Ik heb trouwens nog een tip. Voor jam van de lidl (linessa) krijg je 0 punten en de boter (dieet) ook. Ik doe het meestal op een krekker en zo kan ik er 's ochtend gerust 3 of 4 eten voor weinig punten :p

19. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik eet vaak philalphia op crackers is 1 punt voor 30 gram en dat redt ik makkelijk, ben niet zo'n dikke belegger...

Ik vind de salami van linessa ook heerlijk... Ook heerlijk op die vitalucrackers...

Ik heb crackers in alle soorten en maten vind het fijn om af te wisselen... en lekker :) Hou alleen niet van sesam enz... dus die sla ik over...

Nu staat er weer een lekkere pan soep op voor het weekend...

Vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan maandag is pas mijn weegdag maar ben een kilo kwijt :)... ondanks mijn snaaipartijen deze week ;) nu kijken of het lukt om deze het paasweekend eraf te houden... *ziet in haar ooghoek de paaseitjes al staan ;)* en ook weer witte!

Fijne paasdagen allemaal!

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mik: :D ziet al een paasei staan :D Oeehh hier moet er morgen geraapt worden bij mijn s.ouders.. ojeeee.. :) Ook heeft de oma van mijn vriend altijd voor alle kleinkinderen (vriend is ondertussen 36) een paashaas. Super lief maar die moet wel op natuurlijk hihi :p

Philadelpia is inderdaad ook niet zo veel punten. Ik had laatst uit de reclame die zalm met phila gemaakt en toen zag ik dat inderdaad. Ik ben ook wel van de crackers en heb toevallig gister ook allerlei soorten gehaald. Oja en roggebrood valt ook heel erg mee.
    Die salami ga ik proberen, thanx!

Oja.. varkenshaas kost ook niet zoveel punten. Niet iets wat je elke week eet misschien maar wel leuk voor als je wat 'luxers' wilt.

Fijne paasdagen allemaal en dat we er zo ongeschonden mogelijk uit mogen komen :)

Deel Deze Pagina