Goedemiddag, Ik ga de aankomende week eerst starten met het verminderen van koolhydraten. Ik moet even afkicken van alle chocola enz.! Ik heb ook gelezen op Freya en van PCO dames gehoord dat het je eisprong kan vervroegen. Aangezien mijn LF niet al te best is, wil ik dat even proberen. Mocht het niks zijn, dan sluit ik mij bij jullie aan. Ik denk ergens dat gewoon eten toch het beste medicijn is en dat WW dan een goede oplossing is.... Maar ja, niet geschoten is altijd mis! Fijne Pasen dames!
Zo de paas dagen zijn weer voorbij. Wat een gevreet. Heb nu net het laatste restje chips in mijn buik zitten. Morgen weer er tegen aan. Afgelopen zondag gewogen, toch nog een halve kilo kwijt. Hoe is het jullie de paasdagen vergaan?
FBdB: Suc6! Hopelijk gaat het ook werken voor je eisprong. Poohbeer: Hier vanmorgen op hetzelfde gewicht dus dat viel me ook niet tegen na al dat eten + paashaas in mijn eentje meester gemaakt We hebben op 3 plekken moeten zoeken ( oma&opa, restaurant & superoma ) dus dat heeft ons nog een kilo chocolade eitjes opgeleverd en die liggen nu allemaal hier thuis Hopelijk kan ik er vanaf blijven...
Mik: Wat goed! Ik droom er ook van om weer eens onder die 70 te komen.. nou ja, nog 9,5 kilo te gaan *proest* All: Hier zijn de paaseitjes e.d. er bijna doorheen.. laten we zeggen, ik doe goed mijn best
Hier weer een kilo eraf. Ik heb mij 10% doel gehaald. In totaal nu 10 kilo eraf dus. van 93 naar 83. Dat voelt echt goed. Ga straks maar eens even cupcakes bakken om het te vieren haha. Hoe gaat het met jullie?
Poohbeer: Hé wat goed, gefeliciteerd!!! Waren de cakejes lekker haha... Hier gaat het knudde Gister weggeweest en gewoon teveel en slecht gegeten.. pfff. Ik ben ook een beetje de motivatie kwijt en weet gewoon even niet hoe ik nu verder moet. Hoe meer ik probeer te lijnen hoe meer honger ik lijk te krijgen Ik voel me soms net zo'n bodemloze put
Cakes moeten nog opgemaakt worden. Dat is frustrerend dat het niet lukt. Mss even pauze nemen. En dan weer verder.
Nee ik wil echt verder, deze zomer wil ik echt mijn doel bereikt hebben. Ik moet nog 10 kilo en dat moet toch te doen zijn. Ik heb mijn vriend i.i.g. al gezegd dat ik v.a. morgen echt mijn best wil gaan doen en dat hij me echt moet helpen. Ik wil morgen sowieso gaan kijken waar ik weer kan gaan zwemmen. Hier in het dorp wel gedaan maar dat is niet fijn. Koud water en mensen die in banen gaan zwemmen waar ze niet thuis horen. ( langzame mensen die denken dat ze wel snel gaan en de hele boel op houden ) Wat doe jij ook alweer qua sport?
Hoi hoi Pooh beer wat goed zeg! Deze week was mijn motivatie ook ver te zoeken. Ik heb het op een gegeven moment maa rlos gelaten en gegeten waar ik trek in had.. en mezelf voorgenomen morgen weer te starten... en daar ga ik dan maar voor, nu maar hopen dat de schade morgenochtend niet... Doe je mee sterre, gaan we er samen weer voor Succes in ieder geval!
Ik doe op de dinsdagavond aan conditietraining. Maar dat is dinsdag voor het laatst en begint dan weer in september. Op de vrijdagavond heb ik hydrospinning. Als het even lukt loop ik 2 keer per week 7 km. En ik probeer elke dag met de hond te lopen. Nou hebben wij best een grote tuin dus hond is veel buiten. Ik wil graag proberen te gaan skeeleren.
Mik: Ja ik doe mee! Ik heb gister de laatste paashaas opgegeten dus er ligt nu niks meer in huis aan chocolade.. mijn grote struikelblok. Vanmorgen toch nog even gewogen en ik was 79,5 kilo, viel best mee dus. Vanaf vandaag er weer vol goede moed er tegenaan! Poohbeer: Zo jeetje, jij sportieveling! Even een vraagje over dat hardlopen.. hoe ben jij begonnen? Ik wil dat eigenlijk ook wel maar geen idee waar en hoe te beginnen. Het zo wel lekker zijn om dat naast het zwemmen te gaan doen. Schoenen, kleding bijvoorbeeld. En een schemaatje hoe je kan beginnen?
Ik loop niet hard hoor Ik wandel gewoon. Vorig jaar heb ik wel een tijdje aan hardlopen gedaan, maar kreeg steeds pijn aan mijn scheenbenen en last van een slijmbeursontsteking in mijn heup(zit er nog steeds)
Mag ik ook weer aansluiten? Heb een behoorlijke heftig tijd even gehad, en na 9! weken ben ik weer terug op het zelfde gewicht als 9 weken terug Maar eindelijk weer lid van de sportschool en daar probeer ik nu ook een ritme in te zoeken ( ben afhankelijk van papa of die op tijd thuis kan zijn)
mag ik hier ook meedoen sterre? Ik tel wel geen puntjes, maar heb mijn dagschema wel even nagerekend in puntjes. Zit rond de 1400 ckal. Heb van het weekend geen dieet gehouden, wilde ik ook zo doen in het plan van afvallen. Helaas ben ik de kilo die ik kwijt was in een week ook weer aangekomen. Tis nie zo heel druk met schrijven in ons clubje, dus 2 clubjes kan ik wel bijhouden denk ik. Mag ik meedoen?
Poohbeer: Oh haha ik dacht dat je deed hardlopen. Auwie een slijmbeursontsteking Willie: Welkom terug! Wat rot dat je zo'n heftige periode hebt gehad. Goed van je dat je lid bent geworden van de sportschool! Lastig he als je afhankelijk bent van tijden waarop de ander thuis komt. Dat probleem heb ik ook. Loe: Gezellig als je hier mee komt kletsen En dat je geen ww doet maakt niet uit, als we elkaar maar kunnen steunen in de strijd tegen de kilootjes Hoeveel wil jij eraf? All: Hier weer goed begonnen, ik hoop ook echt dat er vrijdag iets af is. Helaas heeft de fysio aan mijn rug gezeten (heb er artrose inzitten) en verga ik van de pijn in mijn rug
hoeveel? eh, 15 kilo? (terug op mijn oude gewicht dan). Maar laten we voor de tien gaan. Ik heb vorige week streng gelijnd, in het weekend gesnoept en vandaag alweer 2 dagen streng doorgekomen en .......... er is geen gram af...dat vind ik wel heel beroerd weinig......
Loe: Hier moet er ook 15 kilo vanaf.. de eerste 5 zijn bijna gehaald. Het is misschien ook leuk om de cm bij te houden. Daar zag ik pas aan hoeveel ik eigenlijk al kwijt ben. Ik dacht, 5 kilo, dat is niet zo veel maar toen ik die cm ging bekijken was ik in totaal al 15 cm kwijt. Vooral bij mijn buik en daar was ik erg blij mee. Hier is het weekend ook altijd een struikelblok. Doordeweeks gaat het goed en dan komt het weekend weer... Hier is het morgen trouwens weegdag.. pff ik heb er niet zo veel vertrouwen in ondanks dat ik toch netjes binnen m'n punten e.d. ben gebleven. Ik hang weer rond het gewicht waar ik al jaren op zit en dan lijkt het bij mij gewoon te blijven hangen
pfff een moeizame kilo eraf hier vanmorgen. Vind t wel bitter weinig voor twee weken. en aangezien ik het weekend wel snoep (lees koekje en 's avonds chippies bij een of andere film oid) zal het er wel weer aanzitten. Erg trage vetverbranding volgens mij hoor. Maar goed, misschien moet ik geduld hebben..... Sterre, kun jij eens eenmalig voor mij uitrekenen of ik doordeweeks binnen de punten blijf? (dacht dat ik 30 punten mocht): ik eet dan: op de hele dag vier volkoren crackers, met klein beetje boter en een met smeerkaas 48 geloof ik, pindakaas, en twee met chocopasta. Dan twee choco rijstewafels van snack a jack (60kcal per stuk). en een cappuccino. En reken een gewone avondmaaltijd. Zou het teveel zijn nog? soms een banaan s middags als ik echt de biebberietes krijg hihi.
Loe: Ik zal vanavond even kijken. We moeten zometeen even weg.. opening van een eettentje van vrienden van ons. Ik vind het wel weinig wat je eet hoor hihi. Ik zou omvallen denk ik Maar door de pindakaas, chocopasta en smeerkaas zal je wel aan je punten komen denk ik. Maar goed, ik zal straks gelijk even kijken voor je!