Elkaar steunen, wie doet er mee? Weight watchers.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sterre82, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Hier gaat het een beetje moeizaam. Ben het punten een beetje moe. Vandaag een bbq gehad. Te veel gegeten. Ga het ook niet noteren. Morgen weer verder dacht ik zo. Ik ben niet afgevallen maar ook niet aangekomen. Maar merk wel dat het nu weer opletten is voor mij. Het sluipt er zo makkelijk in even wat lekkers pakken.

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hallo dames, mag ik mij bij jullie clubje voegen?

Ik ben miss miranda en ik wil ook graag afvallen. (o.a. ivm kinderwens en pcos)
    ik was hier al mee bezig en liep bij een dietist, en na een tijdje zat ik op de goede weg en toen was ik zeg maar klaar bij de dietist...
    maar nu ik zeg maar geen stok achter de deur heb sluipen de oude gewoontes en stiekem weer bij in.
    daarom wil ik graag zelf weightwatchters gaan doen. mijn moeder heeft dit in het verleden ook gedaan en van haar heb ik een boekje gekregen waarin punten staan, verder is op internet veel te vinden.
    de curcus bezoeken of online gaat niet lukken, ivm onregelmatige werktijden en we hebben het geld niet om een curcus te kunnen betalen...
    daarom dacht ik dat ik bij dit clubje misschien de nodige support kan vinden...
    ik had op internet uitgerekend dat ik 25 punten mag... maar nu las ik hier dat 26 het minimum is.
    kan iemand voor mij berekenen wat mijn dagtotaal is?
    ik weeg 82 kilo, ben 1.75 lang, 21 jaar, werk parttime in de zorg, dus dat is redelijk veel beweging.

ik hoop dat ik veel succes krijg met afvallen en dat dit clubje hier bij kan helpen. :)

groetjes missmiranda

3. Loe

Loe Niet meer actief

hoi, je hebt ongeveer hetzelfde als ik, ben 172 en 85 kilo, ben wel 36. Omdat ik meer dan 5% als streefgewicht afvallen heb ingevuld, mag ik 29 punten per dag. Denk als je dus minder wilt afvallen dat je nog meer punten mag.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, de weegschaal is erg lief voor me geweest afgelopen vrijdag, 78,4 kilo :) Nog 1 kilo en dan ben ik op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Dat gewicht heb ik trouwens al jaren maar wil toch erg graag richting de 70.

Loe: Ik eet ook veel crackers en dan verschillende varianten om de 'swing' er een beetje in te houden. Hier ook vaak philedelphia light met een komkommertje o.i.d. Jam van de lidl (linessa), 30+ kaas, dat soort dingen. Daar is dat soort spul niet zo duur.

Kipfilet: Koop ik weleens maar hangt mij ook snel de neus uit.

Avondeten: Daar 'scoor' ik ook best hoog maar dat ik gewoon mijn eigen schuld. Wij zijn nogal van het uitgebreidde dus tja.. :) Al heb ik mezelf al flink verbeterd. Met name in het minder eten, dus geen 2 borden en maar 1 keer een kommetje pudding i.p.v. proppen tot ik vol zit hihi ;)

's Avonds pak ik ook nog iets kleins. Een crackertje o.i.d. Die tip kreeg ik van een vriendin die bij z.limm heel veel afgevallen is. Door 's avonds nog iets te pakken (max 100 calorieen) houdt je je 'verwarming' brandend zeg maar.

Ik ben trouwens die punten tellen ook een beetje moe :) Ik ben er ook over aan het na denken om ww online even op te zeggen. Mocht het nou niet lukken dan kan ik me toch zo weer aanmelden.
    Waar vinden jullie trouwens die lijsten met punten enzo op internet? Misschien dat ik dat als richtlijn aan kan houden als ik het even niet meer weet.

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hoi meiden

ik heb me vandaag toch maar voor de online versie aangemeld. Ik ben nu druk aan het uitvogelen wat ik vanavond wil eten. Ik mag 32 punten in totaal op een dag. Ik hoop dat vol te krijgen want ik moet dus wel zoveel mogelijk mager en niet teveel vet of dergelijke vanwege cholesterol. Mag ik misschien met jullie mee schrijven? Misschien leer ik nog wat tips van jullie. Zie dat jullie al goed allemaal zijn afgevallen, ik moet eigenlijk wel 28 kilo maar ik ben al lang blij als de eerste 10 er af is! Dus ik ga nu eerst voor de 83 kilo......

(ps weet iemand misschien ook hoeveel punten vers geperste sinasappels zijn? kan het niet vinden namelijk)

6. Loe

Loe Niet meer actief

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Die weightwatcherslijst wijkt wel af van de online versie voor 100 gram brood moet je daar 7 punten geven en in de lijst maar 4.
    de puntentelling is dus waarschijnlijk ook anders maar wijkt dus wel af met de punten die je online telt.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Troelala: Tuurlijk mag je meeschrijven, gezellig :) Goed haalbare doelen stellen is juist goed. Dus eerst die 10 kilo is een prima idee :)

Loe: Thanx :) Ik mag 28 punten en mijn weektotaal is 49.

Mik: Oh dat scheelt toch best wel dan. Weet je toevallig of dat met veel dingen is of valt het mee?

9. Loe

Loe Niet meer actief

Ikheb ook een vraag over brood:
    hoeveel punten is 1 boterham (droog), dus 1 snee brood: 1 of 3?
    en hoeveel punten is een bruin bolletje (droog)?

10. Loe

Loe Niet meer actief

volgens mij is een snee brood 30-35 gram dus geen 50 gram?

11. Loe

Loe Niet meer actief

35 gram is 1 boterham (via google) en een bolletje 50 gram, dat betekent dat via de ww site 1 boterham geen 3 punten is, maar 2 punten.
    Ik moet zeggen dat ik wel vind dat je weinig mag eten hoor. Ik heb 1 cracotte op met dun smeerkaas, 1 boterham met pasta dun, 1 bolletje met twee plakjes kipfilet. Verder 1 kleine banaan, 2 druivensuikers en een portie spaghetti. Vanavond nog een rijstewafel met dun smeerkaas 30+. Vinden jullie het ook weinig of ben ik de enige hihi?

Ook leuk: ik ben een kilo AANGEKOMEN sinds twee dagen..........heeeeeeeeeeeeel belachelijk.

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    @ Loe, ik vind het idd te weinig. Mss toch goed om ook je weekpunten op te eten. Ik denk dat je daarom bent aangekomen. Je lichaam gaat nu op zijn reserve stand doordat je te weinig eet.

13. Loe

Loe Niet meer actief

#293 Loe, 1 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2012
    ja, maar volgens de tabel kom ik op 30 punten.....
    en eh.....ik wilde mijn weekpunten eigenlijk gebruiken voor mijn stokbroodje brie op de zaterdagavond.:)

14. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Het zijn veel weekpunten hoor. Dat zijn dan wel heel veel stokbroodjes. Je hebt 49 weekpunten.

15. Loe

Loe Niet meer actief

nee joh, ik kan wel bijna een hele brie op hoor. dikke plakjes en hij is zo op, met 1 afbakstokbrood. Volgens mij gigantisch veel punten. zal even zoeken.

16. Loe

Loe Niet meer actief

even gezocht:
    1 afbakstokbrood 150 gram is 10 punten
    1 brie van 200gr. is 20 punten!!
    pfff.....veel he.

En dan nog 100gr. chips is 15 punten........ bij elkaar 45 punten.

17. Troelala21

Heeft er een van jullie toevallig het boodschappen gids van weight watchers? Of kan iemand aan het boekje komen via de cursus weight watchers voor mij?

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Oehhh dat klinkt lekker!!! :D

Hier vanmorgen op 78,2.. joehoe :) Ik begin het nu erg goed aan mijn broeken enzo te merken. Het flubbert best maar dat vind ik natuurlijk niet erg :p Binnenkort maar eens in mijn kast shoppen en misschien even 'gewoon' shoppen :)

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi dames,

Enige tijd geleden heb ik hier ook al eens aangegeven WW interessant te vinden. Ik ben toen met een koolhydraatarm dieet gestart. Ik ben daar veel mee afgevallen en ja, ik had ook een goede eisprong. Maar helaas deze ronde wederom een VMK. Ik voel me er gewoon niet helemaal prettig bij, dus ik denk dus dat ik toch WW wil gaan doen.

Nu heb ik op de site van WW gekeken naar de 1 gratis week aanbieding. Stel ik vind het niks, na die ene week, kun je het dan makkelijk opzeggen? Weten jullie dat?

Ik wilde net al mijn gegevens invullen, maar ze vragen dan om een rekeningnummer enz. en ik heb geen zin dat er straks zomaar geld afgeschreven wordt. Of ben ik nu heel blue?:cool:

Maar goed, mijn vraag is dus of jullie ervaring hebben met de 1 week gratis WW?

Hoop van jullie te horen!

En ow ja, super om te lezen hoeveel jullie al afgevallen zijn! Geweldig!!

20. Troelala21

Het moet binnen 72uur verwerkt zijn. Ik heb me altijd gewoon aangemeld en een dag later afgemeld bij hun. Die week blijft wel staan dus die week kan je gewoon doen bij hun. Wel even goed in de gaten houden dat je bevestiging krijgt dat de afmelding door is gekomen, het is bij mij er een keer doorgeschoten bij hun. Ik heb er meteen achteraan gemeld en ze hebben me netjes afgemeld en geld terug gestort maar op zich als jij je aanmeld en een dag later afmeld kan er niet veel mis gaan......Dat is mijn ervaring dus met de 1 week gratis WW....

Deel Deze Pagina