Elkaar steunen, wie doet er mee? Weight watchers.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sterre82, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Super, dank je wel!

2. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jullie en de weight watchers?
    Bevalt het goed?

3. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik heb even dit topic vluchtig doorgekeken ( niet alle pagina's ) en zou graag meedoen. Ik heb op weightwatchers mijn eerste streef op 5% gezet en hoop dat ik die snel haal.
    Ik mag dagelijks 34 punten ( ben dus flink te zwaar) en heb wekelijks 46 punten. Ik ben verder nog erg onbekend met weight watchers dus ik hoop dat ik met behulp van jullie snel het systeem door heb.

Gr. Nieuws.

4. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even omhoog schoppen.
    Niemand die weight watchers doet en wil kletsen?

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ik doe Weight watchers. Ben er vorig jaar in drie of vier maanden 23 kilo mee kwijt geraakt. Daarna weer in m'n oude patroon teruggevallen en bijna alles zit er weer aan dus ben weer opnieuw begonnen. Ik doe online alleen. En heb met mezelf afgesprOken dat ik altijd alles in ga vullen. Ook als ik wat slechte dagen heb. Want dan word je juist met je neus op de feiten gedrukt over hoe slecht je bezig bent. Ik klets hier ook bij: samen staan we sterk, veel afvallen. Daar word geloof ik iets vaker gereageerd als hier en doen ook een hoop ww.

6. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    `Hier gaat het al 2 week steeds mis. Het snaaien is er langzaam in geslopen. Noteer lang niet alles meer. He bah. Baal dan van mij zelf. Ik blijf het toch proberen en vanaf maandag weer alles noteren. Dat zijn de verjaardagvisites ook weer afgelopen. toch kom ik gelukkig niets aan. Val helaas ook niets af natuurlijk. Komt wel weer goed.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, hier maar 100 gram afgevallen dus dat is wel jammer maar toen ik van de week even tussendoor ging wegen zag ik de 77,9 dus het gaat op zich wel goed :)
    Gister heb ik geshopt en ik paste weer in maar 42! Toch wel erg fijn. Toch merk ik dat ik het weer laat sloffen allemaal. Toch dat ene koekje pakken e.d. ;) Ik heb op dit moment ook totaal geen motivatie terwijl ik ook niet tevreden ben nog. Ik wil toch wel erg graag rond de 70 kilo wegen. Herkenbaar voor jullie?

8. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina