chilleke 48??? Ben je dan heel lang? Want ik heb een bmi van 37 maar ik mag er maar 29... maar misschien omdat ik klein ben?
Even inbreken: debby vind ik best apart dat jij er maar 29 mag met een BMI van 37. Want ik mag nu met m'n BMI van 32, 32 punten. Ik begon met een BMI van 38 en ik mocht er toen 36 eten. Dus weet je zeker dat het klopt?
Mijn bmi is nu 35 (toch wat gedaald dus al). Ik weeg 87 kilo. En op de cursus zeiden ze 30. Op de site ook, maar toen ging ik onder de 90 en kreeg ik bericht dat het 29 werden... dus volgens mij klopt het wel?
ja maar ik zit te zoeken maar ik vind nergens waar je je lengte moet invoeren op de site? Dacht kan ik daar eens mee spelen?
hier kan je een indicatie zien hoeveel punten je ongeveer mag hebben en klopt wel bij jou ProPoints Dagtotaal
het ligt dus idd aan lengte... apart... maar goed ik val best veel af nu. Zal eens kijken of dat over een paar weken nog zo is...
Hoe doen jullie dat in de avond. Zoals nu ook. IK heb zo'n zin aan wat lekkers. Heb al 2 appels op. Heb water voor mij staan. Morgen ga ik eerst eens goed boodschappen doen en van dat light frisdrank kopen. En slimpie ranja.
ik heb 2 portjes op en een bakje light chips. Ga vandaag 7 punten over mijn dagtotaal heen. Maar dat vind ik geen probleem
Je hebt best veel lekkere niet teveel punten snacks, dus pak die meestal Bijv tuc koekjes 2 koekjes is 1 punt Klein uitdeelzakje m&m's 2,5 punt Verder doe ik rauwkost eten, dus komkommer (gooi ik vaak aromat overheen) eb af en Toe maak ik een dipsasusje erbij, san is het net lekkerder Verder cola light drink ik graag
Goed zo. Ik ben ook al een halve kilo kwijt. Ik heb geen digitale helaas. Dus kan niet tot op de ons af wegen. Ik ga zo boodschappen halen met een vernieuwd lijstje
ik weeg zelf niet tussendoor. Daar wordt ik zenuwachtig van. Ik laat me liever verrassen op de cursus wel goed chilleke! De eerste week was ik op zaterdag pas begonnen en woog op woensdagochtend al 2,2 kilo minder!
ik weeg me als ik de weegschaal zie staan maar ja eigenlijk is de 1 keer in de week beter. ben wel benieuwd hoe het na de carnaval is
Debby: Mijn dagmenu ziet er ongeveer zo uit: * 's Ochtends: muesli met yoghurt of melk * 's Middags: 2 boterhammen met kaas of ham of iets anders maar meestal wel dit. * Tussendoor: koekje * 's Avonds: eigenlijk altijd aardappels, groenten, vlees. Soms iets van chicken tonight o.i.d. In het weekend zijn wij nogal van het makkelijk en op zondag is het hier frietdag. Ik drink over het algemeen veel thee met zoetjes, een beker melk bij de lunch, slimpie ranja, water en 's avonds cola light. Ik denk dat het bij mij vooral 's avonds mis gaat. Ik schep gerust 2x op hihi. Maar wij doen ook altijd iets van pudding/vla/yoghurt na en daar pak ik ook gerust 2 x van. In het weekend ga ik ook de boot in met allerlei lekkere dingetjes.. chips enzo Ik ben ook altijd aangekomen in na het weekend en op vrijdag is dat er weer af. Maar ja, dan komt het weekend weer Chilleke: Jij mag inderdaad nog best veel punten. Maf he dat je moeite moet doen om eraan te komen. Zo 1,8 eraf vanaf maandag! Goed zeg! Ik ben net als jij.. ik ga te pas en on te pas op de weegschaal staan. Maar deze week niet gedaan, best goed van mezelf Poohbeer: Lastig he die avonden Ik zie ook een beetje tegen het weekend op. Ik moet echt iets gaan zoeken wat ik dan kan eten als iets lekkers voor erbij. All: Ik mag morgen wegen!! Ik ben zooo benieuwd Ik ben alleen een beetje bang dat het tegenvalt
sterre het ziet er wel goed uit. Ik neem aan dat je 30+ kaas neemt? Met aardappels, groente en vlees neem ik meestal 150 gram aardappels en heel veel groente. Als toetje doe ik meestel magere yoghurt met fruit en zoetstof. Dat is maar 1 punt. Als je chips wilt eten, wat ik ook regelmatig doe, pak gewoon een bakje en week 30 gram af. Heb je toch wel lekkers en is dan maar 4 punten...
sterre, is het dan niet een idee om overdag wat meer te eten (dus rond een uur of 4 nog een boterham ofzo) zodat je tijdens het avond eten wat minder honger hebt, neem aan dat je daarom 2 keer opgeschept en dat scheelt volgens mij ook wel punten. zo wij eten ovenpasta lekker! komt vanavond een vriendin eten en dan vind ik het toch wel lastig om niet allerlei lekkers op tafel te zetten en dan zelf niet of weinig te pakken er van maar we zullen wel zien