Elkaar steunen, wie doet er mee? Weight watchers.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sterre82, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    speentje ja ik heb ook wat geplaatst op het ww forum. Maar het is er vrij rustig vind ik.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Willie: Welkom en suc6! Ze houden er op de site rekening mee als je nog bv geeft dus dat is wel handig. Maar dat zal je wel al ontdekt hebben :)
    Haha jij wilt ook eerst afvallen en dan weer zwanger worden.. ik ook :p

Mik2: Ik vind het ook goed te doen. Ik ben helaas werkloos dus ik zit altijd thuis maar het gaat wel goed hoor.

Speentje: Ik wil in totaal 14 kilo eraf en mijn eerste doel is 5 kilo. Het liefst zou ik meer af vallen maar als ik die 14 eraf heb ben ik al een heel eind. Dan weeg ik 70 kilo. Ik heb altijd rond de 64 kilo gewogen en nu dus 84 en ik voel me er ook heel slecht bij. Als ik mezelf op foto's zie vind ik dat vreselijk. Maar ook als we ergens naar toe gaan weet ik gewoon niet wat ik moet aantrekken om het allemaal te verbergen (vooral buik)
    Ik had ook het gevoel dat ik nooit af zou vallen maar het lukt wel, ideaal toch :D

Debby82: Awh je taart ingestort :D

Chilleke: En, katertje weer weg?

Extra wp: Ik ga eigenlijk iedere dag wel iets over mijn dp heen dus zo pak ik die een beetje op. Maar ik heb er nu toch nog rond de 25 staan en ik heb vrijdag mijn weegdag dus dat valt nog mee vind ik hihi.

Ww-forum: Ik vind het daar ook zo rustig, erg jammer he? Daarom ben ik hier maar een topic begonnen :)

All: Gisterochtend stiekem op de weegschaal gaan staan en er was v.a vrijdag weer een halve kilo af :) Ik ben dus erg benieuwd hoe het aankomende vrijdag is, mijn officiele weegdag.

Gister zelf pizza gemaakt met allemaal gezonde dingetjes. De deeg heeft me wel veel punten gekost maar ik kwam maar 3 punten boven mijn dp uit.
    Het is hier heerlijk weer dus straks even lekker wandelen met mijn mannetjes :)

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    @debby, het viel mij idd ook op dat het op het forum heel rustig is. Hier is het veel gezelliger ;).

@Sterre, goed zeg alweer een halve kilo sinds afgelopen vrijdag! Mmmh, lekker pizza. Dat ga ik volgende week denk ik ook een keertje maken.

Ik zat de lijst met beweging door te kijken en zag dat huishoudelijk werk ook meetelt. Hoe gaan jullie daar mee om? Nou ben ik wat dat betreft erg verwend en hoef eigenlijk niets in mijn huishouden te doen behalve te strijken, maar ik kan me niet voorstellen dat strijken meetelt qua huishoudelijk werk.
    Verder heb ik net 30 minuten gewandeld met de jongens, dus weer 2 extra punten verdiend.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ik vul de beweging nooit in, nooit gedaan ook.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    huh... dacht dat ik het al geplaatst had... ben deze week 0.5 kilo afgevallen. Wel wat minder dan hiervoor maar nog steeds 5,9 kilo in 3,5 week. Dus ik ga gewoon door... Volgende week hopelijk wel iets meer...

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik vind 5,9 kilo in 3,5 week al heel goed! Maar het is natuurlijk nog motiverender als je iets meer dan een halve kilo per week afvalt.

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Dat is natuurlijk ook een optie...

8. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Zo net lekker broodje gezond op bij de delifrance nadat ik gezellig met de oudste naar de bios was geweest...
    wel 2 hapjes van zijn tosti gesnoept ;)
    Vanavond lekker ertwensoep mmm.... met 2 bruine boterhammen...

@debby, elke gram is meegenomen! Goed hoor!

Ik weet ook niet echt wat ik met de bewegin aan moet...
    Maar nu eerst even wat huishoudelijk werk... want hier gebeurt het helaas niet vanzelf ;)

9. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Sorry dat ik even inbreek maar werkt weight watchers echt? ik zit nu aan de shakes maar dat is niet goed voor me lichaam en cyclus. Ik moet echt op een gezonde manier afvallen. Ik ben alleen bang dat ik met WW ga smokkelen omdat ik zelf me menu wel moet bedenken. Hoe gaat dat met jullie?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    troelala sja smokkelen.. daar heb je toch alleen jezelf mee? Je vult gewoon in wat je eet en dan zie je het aantal punten. Als je minder invult dan je eet dan neem je jezelf in de maling.
    Hoe er wel rekening mee dat als je aan de shakes zit dat je lichaam in spaarstand zit en als je naar ww overstapt dat je eerst aan zou kunnen komen.

11. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    @troelala ik moet het allemaal nog even afwachten, ik merk wel doordat ik bewust bezig ben met wat ik eet, ik het ook makkelijker volhou. En ook af en toe wat lekkers moet hier kunnen...

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Wat wordt er veel geschreven kan het amper bij houden:).
    Vanavond bij het warm eten hadden we macaroni en ik heb altijd zo'n zakje van knorr. Lekker makkelijk. Ik had het al ingevuld in mijn dagboek, maar dat is even 6 punten:$. Ik dacht eert nog nou ja voor een keer, maar nee toch de tomatenpuree en tomatenblokje uit de kast gehaald en met knoflook een eigen sausje gemaakt met mager runder gehakt. Alles samen was maar 4 punten. En nou heb ik vanavond heerlijk genoten van 2 mini zakjes wokkel chips. Voor wat hoort wat.

Ik doe ww nou een week en ik moet zeggen het is echt ideaal. Ik mag alles hebben, alleen nu maak ik keuzes. eerder pakte ik makkelijker een koekje, maar ja dat is weer 1 a 2 punten. Dus dan maar fruit want dat zijn geen punten. En het is ook nog lekker ook. Het is makkelijk vol te houden ik merk dat ik ook vaak naar de verzadigde producten ga kijken.

13. Troelala21

J

Ja dat is zo, daar heb ik zeker mezelf mee het gaat alleen zo makkelijk. Ik eet nu 2x daags een shake en tussen de middag eet ik brood mee. Ik wil dat straks weer gaan afbouwen en dan een gezond patroon aan nemen. Ja ik weet dat ik aan kan komen, kon met cambridge ook. Niet gebeurd maar goed we zien wel, alle kilo's die er eerst af zijn zijn meegenomen.

14. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Goede-bijna-middag!

Mijn eerste weegmoment gister gehad, en was toch mooi 0,9 kilo afgevallen!

Speentje: ik heb ook veel punten hoor 43 stuks!
    Anders zou ik mezelf moeten gaan verhongeren :)

Extra punten, probeer ik niet te veel gebruik van te maken...
    Maar ze zijn wel handig voor dagen dat je even niet zo goed gaat.
    Dat had ik dus gisteren. Nootjes en paaseieren gesnoept :$
    Maar in mijn hoofd denk ik: ach, ik had 's morgens op de wii gestept das ook weer 8 punten verdient!

Forum daar is inderdaad rustig... Kan er niet echt veel tips vinden ofzo... En hier is het toch leuker :D
    Wel vind ik de recepten leuk. Ik vind het heerlijk om soep te eten 's middags, dus ga van het weekend een grote pan 0 punten soep maken! mmmjjaaammmm

Speentje, ons doel loopt aardig gelijk geloof ik!
    Ik wil van 103,8 naar -5% is 98,6.

Sterre, leuk doel toch!
    Afvallen en zwanger worden ;)

Huishouden is ook punten waard?
    Hmmm, misschien toch maar eens gaan doen dan haha (meestal mag mijn man dat doen... :p )

Troellala, smokkelen werkt nooit.... En je krijgt bij ww genoeg ruimte om over je punten heen te gaan door je extra's.
    Ik ben ook hier een beetje vreemd, want ik bewaar graag alles (moet je mijn kasten eens zien :cool: )
    Affijn, je kan je extra's gebruiken, maar je kan het ook zonde vinden...

Zo, weer lekker bijgekletst!
    Ik moet wel zeggen dat ik er een sport van maak om zo weinig mogelijk punten extra te moeten nemen.
    Bijvoorbeeld zoals gisteren had ik 's middags 4 crackers en 's avonds net te weinig punten, dus vandaag neem ik 3 crackers en wat sla zodat ik meer ruimte 's avonds heb.

Even off-topic:

Ik heb zojuist mijn kat straf gegeven!
    Ze stond aan de deur van de babykamer de krabben terwijl die kleine net slaapt.
    Dus als een klein kind onder de arm meegenomen en op de stoel gezet. Vervolgens boos toegesproken :x
    Nu ligt ze heel verontwaardigd op de stoel.... :D
    Wilde ik graag even delen!

15. Troelala21

whahha sorry ik moest hier even om lachen! Ik heb een jong katje die nog veel moet leren maar hier was ik nog niet op gekomen haha.....

Ik heb een gratis week van ww. Ik mag 34 punten hebben, heb me menu eens een menu ingevuld wat ik zou eten normaal, dat is dus echt te weinig heb er nog 10 over. Moet dus meer eten als ik de shakes heb afgebouwd ben ik wel achter!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    willie 0.9 is hardstikke goed!
    haha wat ben jij streng voor je kat!

Ik ben een beetje aan het experimenten met recepten enzo. De wrap met gerookte zalm is erg lekker als lunch. Vanavond ga ik denk ik zalmfilet met klein beetje kruidenboter en oven friet eten. En dan nog blijf ik binnen mijn punten :D

17. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    @Willie, super goed zeg al 0,9 kilo eraf! Ons doel loopt inderdaad gelijk en het gewicht ook nog eens zo goed als.
    Gelukkig ben ik niet de enige met veel punten;).

Whaha, heb echt moeten lachen om je verhaal met de kat. Je bent wel streng hoor :D

Ik ben nu drie dagen bezig (dat is natuurlijk nog helemaal niet lang) en ik weet niet wat ik verwacht had, geen wonderen ofzo, maar ik dacht vanochtend laat ik mij eens gaan wegen. Nou ik kwam van een koude kermis thuis: niets afgevallen, nog geen gram. Ik zit nog op exact hetzelfde gewicht als toen ik er mee begon. En ik heb niets een mijn weekpunten aangesproken oid:(.
    Mijn man verklaarde me voor gek dat ik na 3 dagen al op de weegschaal ging staan en ook nog eens wonderen verwacht ook. Nu maar hopen dat er voor maandag (mijn weegmoment) nog wonderen gebeuren.

@recepten. Ik wil daar ook meer mee gaan experimenteren. Ik zag net trouwens nog wel een recept voor een uitsmijter staan. Heerlijk met kaas en ham voor 6 punten. Daar ga ik mezelf van het weekend maar eens op trakteren. En die wraps met zalm lijken me trouwens ook erg lekker voor de lunch.

@het smokkelen met punten: met je punten moet je gewoon niet smokkelen, de enige die je voor de gek houdt ben je zelf! En net wat de andere meiden ook al zeggen, met die extra weekpunten erbij zou je al bijna niet kunnen smokkelen. Ik vind het (tot nu toe) in ieder geval hartstikke goed te doen.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    speentje let op dat recept voor de uitsmijter is voor 2 porties! Als je dus 2 broodjes met ei neemt ben je 12 punten kwijt!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    speentje,
    wat leuk, ook in roosendaal?
    ja, dat had ik ook, maar dat is wel het leukste om te zien dat je wel afvalt. voelt niet als lijnen ;)

beweging, doe huishoudelijk werk niet als beweging tellen!

smokkelen, sinds de app doe ik dat niet meer!

Hoi,

Was ik weer ;)

Ik was vorig week ondanks de carnaval toch 1.9 afgevallen :D terwijl ik echt de biertjes niet geteld heb hahaha ;) dus moet je nagaan ;) dus was wel trots!

Vanavond eters dus moet effe kijken hoeveel punten het kost wat ik wil maken ;)

ooh en thnx voor de slimpie tip, drink zo een liter water weg dank zij dat spul :D

20. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    de recepten vind ik soms ook lastig te lezen, heb nog niets gemaakt in ieder geval maar ga me er wel in verdiepen.

Hebben jullie al eens bami en nasi op, vind het lastig hoe dat zit met de punten.. Ik maak het altijd met kip verse groente, rijst/bami en zo'n zakje kruidenmix maar weet niet hoe ik dan precies de punten moet berekenen...

Nog een weekendje en dan mijn 1e weegdag, was ondertussen al op de weegschaal gestaan en was al wat afgevallen... Hopen dat ik het weekend ook goed vol kan houden, er staan geen rare dingen op het programma...

Voor vanavond wel een gourmetavond afgewezen :) vroeg aan mijn ouders of ik mee kon eten, moet zo naar een begrafenis in rotterdam en dan zouden zij de kinderen even opvangen. DUs dacht misschien wel handig om mee te eten, maar zij gingen al gourmetten met mijn zusje eerst getwijfeld maar toch maar niet gedaan... *trots;)*

Deel Deze Pagina