ik heb me ook gewogen vandaag. 1,6 kilo eraf. Totaal nu 7,5 kilo in 1 maand en een dag... willie balen dat je bent aangekomen... volgende week beter!
goed zeg debby... ik ga vanavond toch maar een frietje eten heb ik wel verdiend na een dagje.ziekenhuis. verder me netjes ingehouden en mijn eigen lunch meegenomen...
Hallo, even een tijdje niet geweest. Mijn kilo's gaan er wel heel snel af. Ik ben a.s. dinsdag 3 week bezig en 5a6 kilo kwijt. Gaat me iets te hard. Iedereen die weer wat kwijt is. Goed zo
Ik heb vanavond toch gezondigd. Een bakje chips 9 punten. 14 toastjes met filet american. Vreselijk. Mijn dagtotaal is nu 49 i.p.v. 31. Heb ik nog geen 1 keer gehad deze 3 weken. Kan mss ook komen omdat ik ongesteld moet worden. Hoe gaan jullie hier mee om. Ik heb direct het gevoel dat ik gefaald heb. Vorig jaar ben ik een tijd bij de diëtist geweest. Die zei dat, dat absoluut niet zo is. Op dat moment van genieten en daarna de draad weer oppakken.
@poohbear ik hoop dat ze heerlijk hebben gesmaakt! Dan hoef je je niet schuldig te voelen want dan heb je ervan genoten, maakt je een gelukkiger mens die er morgen weer tegenaan kan En je geeft zelf toch ook al aan dat je het best hard vind gaan...
poohbeer je hebt niet gefaald, je hebt gewoon je vrije weekpunten gebruikt! Maar ik snap het wel hoor, dat gevoel. Maar dit mag gewoon binnen je punten!
Poohbear: Het is al gezegd maar je niet zo voelen hoor! Je gaat hartstikke goed en dan mag je best even 'zondigen'. Al snap ik het wel.. ik heb vorig weekend ook veelste veel gegeten en veel spijt maar goed, het is zo en nu weer vol goede moed verder En daarbij, als je straks op je gewicht bent mag je jezelf toch ook weleens verwennen. Ik vind van 'die momentjes' helemaal niet slecht. Hoe gaat het met de rest? Ik vind dat je voor sommige dingen wel erg veel punten moet inleveren hoor. Ik eet graag muesli 's ochtends en ik weeg het af op 30 of 50 gram maar huppa, gelijk 6 punten kwijt En hoe doen jullie dat met melk? Ik heb gister 0% vet melk gehaald want halfvolle kost ook weer zoveel punten.
@ sterre, Ik lust geen melk maar inderdaad aardig wat punten zie ik, had ik niet verwacht maar ook nog niet over nagedacht omdat ik het toch niet drink, ik drink optimeldrink yoghurt en optimel kwark om mijn zuivel binnen te krijgen Optimel drinkyoghurt is maar 1 punt en ik vind mango/passievrucht zo lekker Nu lekker een tomatensoepje gisteren lekker gemaakt, smaakt goed en soep vult bij mij ook altijd lekker... Straks een verjaardag en vanavond nasi, heb nog 8 punten over voor op de verjaardag en ook nog wat weekpunten over dus we gaan eens kijken daar
Hoi! Ik heb besloten dat ik ook wil gaan afvallen. Ik ben sinds me zwangerschap bijna 10 kilo aangekomen en wil deze nu weer ervan af hebben! Ik heb over weightwatchers veel goede verhalen gehoord en wil dit nu ook gaan proberen. Ik las in een eerder topic dat er ook mensen zijn die op internet hebben opgezocht hoeveel punten je mag hebben, en vroeg me af waar ik dit ook kan vinden? En hoe weet ik hoeveel punten een gerecht is? Alvast bedankt!!
Ik drink ook gewoon halfvolle melk. Ik drink het maar 1 keer per dag. Net als koffiemelk. Ik drink ong 4 bakjes koffie. Dan zijn dat ook veel punten. Maar om daar speciaal dure melk voor aan te schaffen nee. Dan maar xtra fruit met wat trek.
Hallo even een vraagje weten jullie Miss hoeveel punten een evergreen liga met krenten is? Ben net begonnen en vind best lastig kan helaas ook niet alles vinden terwijl ik wel de boodschappen lijst heb..nou sucses dames jammer er weinig geschreven word hier doeg
@minaa, Je kan je aanmelden op de site van Weight Watchers. Als je je hebt aangemeld kan je direct beginnen. Op de site staat alles heel duidelijk vermeld en zo kun je ook alle punten vinden. @Channie, Mss zoeken op Liga. Dan krijg je een heleboel liga's. Er wordt hier regelmatig geschreven hoor.
1 stuks 20 gr is 2 punten, je kunt het ook zelf berekenen aan de hand van diversepoint calculatoren.. succes!
hoi meiden, hoe gaat het bij iedereen? Hier gaat het gewoon zijn gangetje. Ww gaat gewoon goed. Ik hou me er iedere dag aan. Soms neem ik een paar puntjes van mijn vrije weekpunten maar daar overheen ga ik niet. Volgende week ga ik uit eten met mijn man. Dat wordt de eerste serieuze uitdaging...
Dankjewel voor de tip maar ik wil het gewoon zelf gaan proberen zonder me aan te melden. Ik heb geen overgewicht, ik wil alleen me zwangerschapskilo's eraf en naast het puntendieet ga ik fitnessen Ik denk dat het dan wel moet lukken!
Ah, geweldig een WW-clubje, mag ik ook meeschrijven? Ik ben sinds een aantal dagen aan het weight watchen, doe het online, want er zit hier geen weegclubje in de buurt. Woensdag heb ik mijn weegdag. Ik wil van 74 kilo naar 65 kilo.