Elkaar steunen, wie doet er mee? Weight watchers.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sterre82, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoe wil je ww doen zonder je aan te melden? Je weet dan toch niet wat hoeveel punten is?

jo79 gezellig!

2. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Tuurlijk Jo 79! Welkom bij de club! Ik doe het ook online, vind ik wat prettiger!@ all vanmorgen weer gewogen, zit op 4,4 kilo in 2 weken nu :)dus deze week weer 1,9 kilo en nog 2 keer patat gegeten deze week ook! Ben niet over mijn weekpunten gegaan hierdoor had er nog 38 over dus dat viel mee :) En ik heb mijn 5% doel bereikt ben best wel een beetje blij :)Vandaag thuis aan het werk, mijn oudste is niet helemaal lekker, alhoewel hij steeds meer praatjes en trek krijgt, denk ik dat het wel meevalt :) maar ik heb de mogelijkheid om thuist werken dus is het zo wel een goede oplossing...Hij een rustig dagje is ook wel goed voor hem...

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik had gelezen dat er meerdere mensen waren die het doen zonder zich aan te melden?:(

Heb even gegoogeld en ben dit tegen gekomen

WeightWatchers Puntenlijst - A

Ik weet niet of het allemaal precies klopt maar ik heb me gisteren dus hieraan gehouden..

Ook is er een rekenmachine die uitrekent hoeveel punten je per dag mag eten enzo..

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    minaaa aaah zo, ik hoop dat het je lukt!

5. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hoi mina, het enige verschil is dat dit de oude versie is.
    Er zitten verschillen in met het propoints plan 2.0
    Dit is propoints 2.0, dat plan is nieuw

Ik heb voor mijn man zitten kijken of ik kon bereken hoeveel punten hij mag met het nieuwe systeem maar kom ook steeds uit bij het oude systeem, want om 2 abonnementen te nemen vond hij nogal overdreven :)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mik2sept je moet even op het forum die vraag stellen. Daar weten ze het antwoord wel!
    En volgens mij is het enige wat verandert is dat het minimum aantal punten nu 26 is en iedereen 49 weekpunten heeft.

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ja maar ook de punten zijn anders verdeeld heb er een paar nagekeken in ww online en die zijn anders als in die lijst

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat is raar want ze zeiden op de cursus dat het hetzelfde was gebleven...

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja ik hoop het ook!

Ik ben al een halve kilo afgevallen dus dat is een goed begin:)

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Is het heel veel verschil of werkt deze versie ook gewoon goed?

11. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    dan weet ik het ook niet precies... ik hou gewoon online aan, ga vanavond eens op het forum vragen of iemand het voor mijn man wil proberen uit te rekenen...

Nu lekker aan de gebakken aardappeltjes met een blinde vink... had trek :)

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

eet smakelijk!

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hallo iedereen,

Hoe gaat het vandaag met afvallen? Hier gaat het goed, in de ochtend 2 volkoren crackers met milner light kaas gegeten. In de middag een broodje met salami en tussendoor een rijstewafel en banaan. In de avond gaan we lasagne met kipfilet en heeeel veeel groenten eten :p Wat gaan jullie vanavond eten? Misschien krijg ik dan wat inspiratie voor morgen ;)

Groetjes

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Ja, ik moet even kijken wat ik morgen ga koken en aan boodschappen moet doen.
    Vandaag gewerkt, dus zo'n beetje de hele dag op mijn kont gezeten, maar ik heb de snoeppot niet aangeraakt en me netjes aan het dieet gehouden. Thuis wel een kwartiertje met de hond gewandeld.
    's Avonds een maaltijdsalade gegeten. Tussen de middag ook al sla bij het eten, ik ben net een konijn :D.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha jo79... ik eet bijna geen sla. Ik kom aan mijn groente door tomaat en komkommer toe te voegen aan een lekker broodje ofzo. Maaltijdsalades eet ik nooit. Vind ik helemaal niet vullend...

Ik ga vrijdag uit eten... vind het wel spannend. Eerste keer sinds ww...
    Vooraf wil ik denk ik carpaccio nemen en als hoofdgerecht de lady steak? Vind het lastig hoor keuzes maken...

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Salade eet ik ook niet veel. Eet wel bijna elke avond nu plakjes komkommer in plaats van chips haha!:p

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hallo!

Ik kom me ook aanmelden hier! Ik ben vorige week begonnen met ww-online en wil (moet..) er 20kg af hebben.

Ik vind het erg lastig om de verleidingen te weerstaan...hoop dat jullie me er mee kunnen helpen :).
    Vandaag heb ik al m'n dagpunten op. Ik vind het erg lastig om het te combineren met m'n werk, ik heb dan het idee dat ik meer energie nodig heb, dan een dag zonder werk. (werk op een babygroep op een kdv, dus ben lichamelijk erg druk). Hoe doen jullie dat?

:)

18. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Wordt al gezellig druk hier..

Wat betreft de oude versie en de nieuwe versie, mijn vader had een oude versie van flexpoints ww gedownload en daar zit dus wel groot verschil tussen, daar werken ze nog niet met weekpunten.
    Hij mocht even veel punten als ik maar in de oude versie zijn de producten minder waar, een glaasje jenever bijv is in die nieuwe versie 3 punten maar bij mijn vader 1punt. Als je dus een oude lijst hebt van het internet kan het dus afwijken van de nieuwe versie en moet je dus ook de oude rekenmethode aanhouden...

HIer gaat het goed. Vanmiddag enorm in de file gestaan om bij mijn ouders te komen, had toen zo'n trek maar gelukkig nog een sultana in mijn tas om even de ergste honger te stillen. Mijn vader had boomstammetjes vlees gekocht maar jeeh wat een puntenbom is dat ;) 8 punten... Maar toch weer netjes binnen mijn 27 punten gebleven. Ik vind zo'n echte maaltijdsalade wel lekker en ook wel vullend het aantal punten valt me dan nog wel tegen... Heb het een keer gedaan maar toen heb ik hem in 2en gedeeld, 1 voor de avond met een pannenkoekje, de rest de volgende dag voor de lunch...

Ik heb ook nog wel wat inspiratie nodig voor mijn boodschappen van morgen... Moet iets makkelijk hebben voor het eten want mijn oudste zwemt van half 5 tot half 6 echt zo'n rottijd :(

Zo ik ga nog even medicijnen klaarmaken voor mijn jongste, geven en dan lekker mijn bedje in. Dinsdagavond is nooit echt mijn avond na 2 dagen werken :) morgen weer mijn 1e parttime dag!

Moet zeggen dat ik het op mijn werk wel beter volhou, hoe is dat bij jullie?

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    @Moonlight, welkom! Misschien wat extra fruit meenemen naar het werk?
    @Mik, fijn dat het goed gaat, ja ik kan me er op mijn werk ook beter aan houden. Hier thuis loop je eerder even naar de kast ofzo om wat te knabbelen, dat heb ik daar niet.
    Hier ook zwemles van 4 tot 5 uur, maar gelukkig komt mijn man wat eerder van zijn werk en gaat die met haar, kan ik mooi koken.

Vandaag weegdag en ik was mooi afgevallen, 2,1 kilo :), ik weeg nu 71,9, jiehoe eindelijk de 71 weer in zicht, die was al een paar maanden weg.
    Vanavond ga ik de gnocchi met zalm (zo'n WW-recept) eten, moet alleen nog boodschappen doen en wij hebben hier alleen in de wijk zo'n prut Albert Heijntje wat zo klein is dat ze steeds allemaal dingen niet in het assortiment hebben, maar ik heb geen tijd om naar de grote AH te gaan.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    flexpoints is wel heel anders. Maar er zit niet veel verschil tussen propoints 1.0 en 2.0

Ik ben deze week weer 0,8 kilo afgevallen.
    We hadden een challenge op de cursus van 6 weken die nu is afgelopen en ik was het meest afgevallen in 6 weken van iedereen.
    Dat geeft toch wel een goed gevoel!

Deel Deze Pagina