Elkaar steunen, wie doet er mee? Weight watchers.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sterre82, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    INderdaad debby! Wat een fijn gevoel zal dat geven!

Oke vandaar dat er puntenverschil in zit :)

2. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik zit de hele tijd over mijn dagpunten heen. Baal ik gigantisch van. Vandaag een visiebijeenkomst van het werk. Eet je kadetjes en een krentenbol. Staan paaseitjes neem je 2 van. Collega geeft je een pepermuntje. Baf zit je er al weer op. He kut zooi.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Poohbear: Pff ja dat heb ik ook! Het lijkt wel alsof ik niks kan eten of hup, weer boven mijn punten ;) Heb jij tussendoor ook zo'n honger?

All: Sorry dat ik zo weinig schrijf. Ik ben afgelopen zaterdag met een ab-kuur begonnen omdat ik een gist in mijn darmen heb. Maar ik ben dood en doodziek van die kuur :( Ik ben geen mietje maar ik voel me echt kl*te :) Ik zal jullie de details besparen maar voor je gewichtsverlies is het errug goed.. al 1,5 kilo kwijt. Maar goed, op deze manier is het natuurlijk niet de bedoeling.. ;) Ik zit nu maar even aan de multivruchten sap-spul om een beetje op kracht te blijven.

4. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Oh dat is niet prettig nee. Honger op zich niet, maar denk net de verkeerde keuze aan voeding.
    Beterschap.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden?

Ik ben aan het rondkijken op de WW site en ik wil mijn gewicht en lengte invoeren maar ik kan gewoon niet vinden waar...
    Kan iemand uitleggen waar ik dat kan vinden?

Alvast bedankt

6. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Bij gewichtsverloop kan je het invullen. Dat zijn die 4 rondjes in het begin scherm

7. zustertje

Dat heb ik gevonden maar ik kom er gewoon niet uit waar ik mijn lengte in moet vullen.
    Ik heb mijzelf nagemeten en dat klopt niet helemaal met wat ik ingevuld heb.

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    hoe bedoel je dat?

9. zustertje

Ben misschien niet helemaal duidelijk... maar volgens mij heb ik ergens lengte/gewicht in moeten voeren en dat wil ik veranderen maar ik kan het niet vinden waar.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Bovenaan rechts naar dat wieltje van instellingen, dan daar weer het tabje gewicht aanklikken en dan staat daar achter weer een 'bewerken' knopje.

11. zustertje

Hier kan ik mijn gewicht wel veranderen maar niet mijn lengte :)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Oh verrek, ja, dat is wel vaag!

Hoe ging het vandaag met jullie? Hier wel aardig hoor. Ga zo lekker in bad liggen lezen. Ben 's avonds al wat minder snackerig en aan het zoeken.

13. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hoi dames!

Sinds de geboorte van mijn zoontje (inmiddels een jaar oud) ben ik nog altijd niet op mijn aloude gewicht aanbeland. (sterker nog: ik ben sinds de geboorte nog een paar kilo aangekomen). Ik wil 10-15 kilo kwijt (weeg momenteel zo'n 76 kilo bij een lengte van 1.63). Ik ben momenteel op vakantie en sta mezelf alle verboden dingen toe, maar wanneer ik weer thuis ben (a.s. maandag) ga ik me aanmelden bij WW Online (om verschillende redenen wordt het wel WW Online in Engeland - principe blijft hetzelfde). Ik hoop dat ik hier dan ook mee mag komen praten....

14. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Natuurlijk mag je mee komen praten. Mag ik vragen waarom je de Engelse versie gaat doen?

Hier gaat het weer goed. Al zit ik iedere dag wel een punt over mijn dagtotaal heen. Maar ga me daar niet meer druk om maken. Zo weer een rondje lopen. Vanavond hydrospinnen.

15. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hoi meiden,

Gisteren cursus in hotel gehad, maar me netjes kunnen inhouden tijdens de lunch en toch heerlijk gegeten, heb lekker een foccacia broodje met wat rauwkost en kipfilet gegeten. van het weekend ga ik een keer uit eten maar dat doe ik dan wel van mijn extra punten... Ik ga steeds lekkerder in mijn vel zitten en dat motiveert om verder te gaan.

Wat gaan jullie vanavond eten?

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik ga een pannenkoek eten bij een pannenkoekenrestaurant, de hoeveelheid punten valt wel mee. Maar dan neem ik geen toetje.
    @Papaver, welkom!
    @Poohbear, ik zit ook regelmatig over mijn dagtotaal heen, maar ach, daar zijn die extra weekpunten toch voor. Die extra punten gaan toch niet op anders bij mij.

17. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    ik probeer juist zoveel mogelijk mijn weekpunten te bewaren voor het weekend en speciale gelegenheden :)
    Ik red het op zich prima om binnen mijn punten te blijven.

Ik denk dat ik vanavond verse lasagne ga maken vanaf het ww receptenboek :) voor 10 punten p portie
    Nog even verder snuffelen voor de rest van het weekend. Ga in ieder geval weer een soepje maken...

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ga vanavond voor het eerst uit eten sinds ww, vind het wel een beetje eng... maar het gaat vast goed komen. Ik heb al mijn weekpunten nog dus dat moet vast goed komen.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    @Mik, de pasta met gorgozola, tomaatjes en peultjes is trouwens ook erg lekker van de WW-recepten. De pasta met zalm is daarentegen niet echt lekker. Ben beniewd hoe de lasagne is.

20. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Lekker hoor debby! Wat voor soort restaurant gaan jullie? Veel plezier!

Wat voor soort kaas is gorgozola?
    Zalm lust ik niet dus ga ik maar niet proberen :)

Zondagavond ga ik naar Anouk en eten we van tevoren ook, ik heb ook al mijn weekpunten nog dus ga maar gewoon lekker eten en een wijntje drinken ;)

Deel Deze Pagina