lief thnx, die van jou licht al klaar bij het uitlje van mij had je die zo wie zo al gekregen ook zonder dit topic fijne vakantie lekker van genieten he.
Ik wil ook wel meedoen hoor! Vind kerstkaarten altijd wel leuk. En hoe meer hoe beter, staat altijd zo gezellig al die kerstkaarten vind ik.. Ik weet niet hoeveel zegels ik ga overhouden, dus afhankelijk daarvan stuur ik kaarten. Lijkt me dan wel handig als er even bijgezet word dat het van de ZP is dan.. Aangezien we hier nog steeds kerstkaarten krijgen van de oude bewoners, en die wonen hier straks al 11 jaar niet meer.. hahaha. Maar dan weet ik dat het aan ons gericht is. haha
voor degene die snel is; morgenmiddag doe ik alle kaartjes op de post dus pb maar adressen! leuk dit!
Wie het leuk vind om een kerstkaart te krijgen, stuur maar een PB. Ik zou het leuk vinden er ook 1 terug te krijgen
Ik heb er nu 6 geschreven voor hier ....wie wil nog een kaartje uitwisselen ? Dan hoor ik dat graag....doe ze morgen op de bus.
Ik wil ook wel mee doen Maare moet ik nu iedereen PBen? Lijkt me echt een geweldig gezicht als me vriend al die kaarten ziet whahahaha
ik heb een paar meiden een pb gestuurd als er meer zijn die een kerstkaart willen uitwisselen stuur me maar een pb dan komt er een na je toe!!
Ik heb jou kaart ontvangen vandaag, de 1e van ZP leuke actie dit wie o wie kan ik nog verblijden met een kaart? zal morgen even nieuwe halen namelijk dus dan ronde 2 naar de brievenbus haha Post.nl is blij met ons PB me maar even als je 1 wil... wil wel 1 terug hoor
Leuk! Ik wil ook wel een paar kaarten versturen. Dus wie een mooie kerstkaart uit Canada wilt ontvangen PB maar. Weet alleen niet hoelang ze er over doen. Normaal 5 werkdagen maar ook wel eens 2 weken.
Oo en iemand die een hekel heef aan kerstkaarten met foto van je kind.. niet reageren anders krijg je een kaart met mn dochter!
Haha, ik zag het net in mn inbox staan Volgens mij heb ik met wel 15 meiden van hier kerstkaarten uitgewisseld. Superleuk!