annette ik heb jou kaartje vandaag gehad leuk!! die van mij zijn er gister uit gegaan 4 stuks maar naar wie?? annette weet ik zeker de rest hahahaha
Leuk idee!!! ik moet mijn kaarten nog schrijven en sturen enz dus weet nog niet of ik over heb maar ik vind het zeker een leuk idee!!! er zijn altijd meiden die te weinig kaartjes krijgen
Voor de gelukkige eerste 12 stuur me maar een PB met adres, ik kan alleen niet garanderen dat je ze voor de kerst in huis hebt (heb geen invloed op de bezorgers helaas!)
altijd leuk wat kaarten te krijgen ik heb meestal toch zegels over en kaarten dus wil iemand best kaartje sturen maar wil er ook een terug hahaha... pb me maar.
Er zowiezo al 10 kaarten onderweg van mij na verscheidene hier. Er liggen alweer een paar klaar voor op de post haha......
Ik heb nog een heleboel zegels over, kaarten niet zo heel veel ,maar die zijn zo bijgehaald.. Dus kom maar op met die pbtjes met adressen!
Ik heb er al 2 ontvangen! Van Amfy en Butterfly! Ik moet er nog 2 op de bus doen die gaan morgen ( brievenbus hier op de hoek is al kapot geknald:x:x )