Nee, ik krijg een melding als er een nieuw bericht geplaatst is en de link stuurde me automatisch naar de goede plek Helemaal prima toch? Kunnen andere mensen die eventueel die dag een terugplaatsing hadden ons ook makkelijker vinden Al zag ik inderdaad nog een topic staan, ook leuk om te volgen, hoe meer ervaringen hoe beter, zodat ik mezelf nog gekker kan maken Hier alles goed, geen krampen meer! En ook niet ongesteld. Nog een week te gaan voordat ik mag testen, ik vind het onmenselijk! Naar de wc gaan is nu echt een crime Houd jij het nog een beetje vol? Herken je misschien dingen van de vorige keer dat je zwanger was? Of weet je dat niet zo goed meer? Bij mij hebben ze gezegd dat de kans 1 op 3 is dat je zwanger wordt van de terugplaatsing, is dat bij jullie ook zo? En Bloem, heb je een beetje kunnen slapen vannacht? En stiekem vanochtend weer een testje gedaan? Ik mag morgen nog 1 keer pregnyl spuiten, dus voorlopig moet ik nog 'rustig' afwachten...
Ja idd die andere topic, idd leuk om te volgen, daarom had ik het eigenlijk ook gevraagd om wat dichter bij anderen te staan zodat we nog meer ervaringen konden volgen....maar goed. Ik vind het ook nog steeds super spannend en vooral als ik mensen lees die positief getest hebben......oooo hoop zo daar ook tussen te zitten, maar toch nog echt even geduld ik herken niet zoveel, mijn man wel als ik weer met iets kom zegt ie dat had je vorige keer ook... Rond ochtend voel ik niet veel, maar in loop van dag wel weer, krijg ik het elke keer weer beetje benauwd van... Dat niks voelen.... Voel liever klein beetje...hihi. Dat broekloeren wordt bij mij ook steeds erger pfff, ben blij dat je erge krampen weg zijn meis. Het is idd bijna onmenselijk zo
Jeeeeetje ik zoeken naar dit topic! Maar hebbes.. Ik ben er ook weer bij!! Vanochtend inderdaad weer een testje gedaan. Eigenlijk hetzelfde.. Snap ook wel dat het streepje nog heel licht want zit tot slot op wachtdag 8. Vandaag krijg ik als goed is de testen van zwanger en kids binnen, die zijn nog wat gevoeliger dan de kruidvat volgens mij. En morgen waarschijnlijk een bloedtest doen om te zien dat ik mezelf niet gek maak! Ennetje ik hoop eigenlijk niet dat de kans 1 op 3 is want dat betekend dat van ons 3e maar 1 iemand zwanger is. Hoop natuurlijk dat we het allemaal zijn!! Fijn dat de krampjes weer over zijn! Moet zeggen dat ik ook regelmatig wat krampjes heb maar volgens mij zijn me darmen wat actiever geworden. Volgens mij komen daar die krampjes ook vanaf bij mij. Bahbah.. wachten duurt lang dames!
Hoi Bloem, blijft spannend. Waar ga je bloedhete doen? Zh of huisarts? Blijf voor je duimen. Ja idd die één op de drie mág helemaal niet kloppen!! Zo had ik het nog niet bekeken....... ZUCHT wou dat we wat meer zekerheid kregen.....
Maakt het nog verschil waar je de bloedtest doet dan? (heb geen idee) Heb nu gewoon een lab formulier meegekregen en dan kan ik in het dorp een buisje bloed laten aftappen.
Spannend Bloem! Maar, nu wil ik geen spelbreker zijn, is het wel verstandig om al een bloedtest te doen? Want wat heb je eraan? Je kunt alsnog gewoon ongesteld worden dan toch, en dan heb je jezelf al helemaal blij gemaakt... Of zie ik nu zelf iets over het hoofd? Bedoel het niet vervelend hoor, wil alleen niet dat je straks een teleurstelling krijgt... En die 1 op 3 geldt dan niet voor dit topic hopelijk inderdaad haha, zo had ik het nog niet bekeken!
Haha hier ook! Nee maakt niet uit waar, was gewoon benieuwd/ verbaasd of je dit via zh hebt waar je in traject zit. Meestal zijn ze nl niet zo happig op vroeg testen....sluit me wel beetje aan bij Ennetje, je moet proberen niet te hard van stapel te lopen meid, wat wil je ermee bereiken...het kan nog alle kanten uit en je veranderd er toch niks aan. Je zei eerder dat test je rust gaf, ik zou zeggen laat het daar dan even bij. Wil niet zeggen dat ik het niet snap hoor, nogmaals ik plof ook bijna van spanning, alle mensen die in killing wachtweken zitten denk ik wel, maar probeer je heethoofd koel te houden...hoe moeilijk ook
Hè Bloem bedoel het niet verkeerd hè?! Je moet doen wat je gevoel zegt en waar jij je prettig bij voelt! Ik spreek alleen maar uit eigen ervaring/ angst..... Hebben jullie nog steeds krampjes/steekjes? Voel vandaag maar heel weinig, vind ik toch ook niks..... voel liever iets, want dan heb ik gevoel dat er iets gebeurt, jullie??
Ik snap het ook hoor chimpie, geen zorgen!! Snap dat jullie mij willen beschermen tegen een flinke teleurstelling. Momenteel weet ik niet wat het beste is om te doen. Heb namelijk al 5! positieve testen in handen gehad. Zelfs de clearblue met indicator geeft zwanger aan. Stiekem ga ik dus wel geloven dat het gelukt is, ook al weet ik dat het nog steeds mis kan gaan. We zitten nu op dag 8 dus het is nog steeds erg pril. Manlief gelooft het ook pas op de test datum dus die zorgt er gelukkig voor dat ik nog steeds met 2 benen op de grond sta. Krampjes heb ik ook nog steeds en ook heeeeele gevoelige borsten. Die heb ik alleen al sinds ik de pregnyl heb gezet en ben ze helemaal beu haha. Mag niet meer op me buik slapen helaas.
Ok gelukkig maar. Wat ik ook bedoelde nu je het over die tests hebt, is als het wel nog een hormoon is dan zal elke test positief zijn, maar ik zou in jou geval ook denken dat het waar is hoor... Het duurt ongeveer 10 dagen voordat pregnyl uit je lijf is. Echt spannend!! Heb je constant krampjes of ook ook wel eens maar paar op dag? Ik eerste en laatste, hoop dat dat goed is...
Hallo hoe gaat het vandaag met jullie? Met mij niet zo lekker, eigenlijk al vanaf gisteren avond.... Ben ineens heel onzeker, voel vrijwel niets meer af en toe wat gedruk en vanochtend wat steekjes alsof ze naald door mijn schede omhoog prikken... ook zijn gevoelige (.)(.) verdwenen.....weet dat dit ook kon komen door pregnyl, maar toch.... Vandaag de 9e dag na TP....nog 6 te gaan.... durf niet eerder te testen ben zo bang op dit moment.... Heb gevoel dat niet gelukt is, maar waarom?
Hey chimpie, wat vervelend dat je je zo voelt. Je kunt er gewoon nog helemaal niets van zeggen en dat is tegelijk ook zo moeilijk. Probeer vertrouwen te houden! Het is niet makkelijk, dat weet ik. Hier word ik ook continu heen en weer geslingerd tussen positieve gevoelens en gevoelens dat het niet gelukt is. En probeer ik alles wat ik voel te analyseren. Maar in het ziekenhuis hebben ze ook tegen me gezegd dat je niet af moet gaan op wat je wel of niet voelt omdat het allemaal niks zegt. Ik hoop dat je een beetje goed door deze dag heen komt en dat je je weer wat minder onzeker gaat voelen. Alles kan nog! Dikke knuffel!
Oei chimpie.. wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt! Voelt het alsof de rode duivels er aan komen of is dit nog wel een ander gevoel? Dat prikken in de schede heb ik ook regelmatig. Vind dat ook niet zo'n lekker gevoel. Maar.. het zegt allemaal nog niks! Probeer positief te blijven meid! Wij slepen je er doorheen. Zolang er geen ongi is is er hoop toch? 6 dagen duurt nog heel lang.. ik vind het ook spannend hoor, er kan nog van alles gebeuren. Dikke knuffel voor jou!
Dank jullie wel, voelde me al wel iets beter, maar moest net weer "de kauwgomballenautomaat vullen" en van te voren plassen, leek op wc papier wat donkerder te zijn, maar als ik nu afveeg weer blanco.... Pfff wordt echt gek van mezelf!!.... Hoop maar dat het verbeelding was, maar voel weer vanalles rommelen. Ongsteldheidsgevoel kan ik nou ook weer niet zeggen....ben echt helemaal vd waps vandaag!
Het blijft ook gewoon k*t, het afwachten en het steeds bang zijn om ongesteld te worden... Hier voel ik ook van alles hoor, en soms denk ik echt: nu word ik ongesteld. Tot nu is dat gelukkig nog niet het geval. Op de wc ben ik dan even opgelucht dat het niet zo is, maar zodra ik van de wc kom begint het zorgen maken weer van voren af aan Mocht jij nou een dag eerder testen chimpie? De 3e?
Hier vanochtend de laatste spuit pregnyl gezet. Ik wilde 'm bijna niet zetten, want dan kan ik eerder testen Maar ja, ik wil natuurlijk doen wat het beste is, dus ik heb 'm toch maar gezet... Nu nog zes lange dagen wachten... Hoe is het met jou Bloem? Heb je nog een bloedtest gedaan?
Verstandig van je dat je hem wel hebt gezet, nee ik een dag later zelfs, de 5e ....... Had mijn zus vanochtend ad tel en die vertelde over haar 1e keer. Ze had twee dagen eerder getest dan "mocht" en test was hartstikke negatief. Moed zakte in schoenen, maar 2 dagen later had ze weer getest en dik positief!! Probeer me aan haar verhaal nu maar vast te houden...