Elkaar volgen??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chimpie, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik heb zelfs een keer mijn wc papier weer uit de wc gevist aangezien ik het te snel weggooide en omdat ik wat dacht te zien (Jaaa heel vies, maar ik MOEST het van mezelf nog eens bekijken haha) Was uiteindelijk een klein ieniepienie speldenknopje bruin slijm. Dus eigenlijk het vissen in de wc niet waard. Daarna ook niet meer gehad.

Jeeeej, Ennetje je laatste pregnyl spuit! Heerlijk even geen spuiten meer in de buik. Ik mis ze in ieder geval niet.

Chimpie waarom doe je niet bijvoorbeeld 2 daagjes eerder de test? Scheelt weer 2 wachtdagen en als er 'iets' gaande is zal je dat toch wel zien op de test? Alhoewel dat dus niet persee hoeft gezien jou vorige berichtje.

Ben vanochtend niet wezen bloedprikken. Heb besloten dat ik het nu op de test datum ga doen. Was vanochtend ook een beetje laat wakker dus de prikpost zat dicht. Wel weer een positieve test gelukkig.

2. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi Bloem, ik zou wel willen, maar durf het echt niet... Klinkt nogal zwak, maar ben zoo bang voor teleurstelling ook gezien vorig jaar...

Bruin slijm kan van innesteling zijn of wat oud bloed van punctie, ik zou hem er ook terug uitgevist hebben hoor!
    Eigenlijk als we het zo bekijken is het toch bizar hoe gefocust en gefixeerd we (niet alleen wij hoor) zijn, en dan zeggen ze rustig aan niet te druk maken....HOE DAN??!:$

Vind het een verstandig en moedig besluit van je te wachten met bloed prikken, thats The spirit girl! Ik heb hoofdpijn, pijn in rug, misselijk en voelt beneden alsof er een luchtbel klem zit:) je zou denken kan ook goed teken zijn, maar ben er nog steeds niet gerust op. Hoop dat deze dag snel voorbij gaat en ik me morgen weer beter voel en niks vreemds als ik voor 10000000000000000000000000e keer broekloer:D

Misschien stomme vraag maar hebben jullie nog gevoelige (.)(.) ? Ennetje denk ik wel ivm pregnyl (zwangerschapshormoon) maar jij Bloem? Nog net als in begin of minder?

3. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik heb nog wel heeeeel erg last van me borsten. Kan snachts echt heel moeilijk op me buik slapen en het is een verlossing als me bh savonds uit mag. Bij jou werd het minder he? Misschien dat je lijf een beetje gewend raakt aan de utrogestan? Ik roep ook maar wat hoor!

Pfoe die onzekerheid.. waren we maar een weekje verder!

4. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Inderdaad is echt om gek van te worden en er is geen touw aan vast te knopen, je leest zoveel verschillende dingen....

Voel me al wel iets beter, mijn man lag na het eten met hand en hoofd op mijn buik en dat gaf echt rust, gek hè?!

Fijne avond allemaal;)

5. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Haha Bloem, dat van dat wc-papiertje had ik ook heeeeel goed kunnen doen :)

Ik heb eigenlijk pas sinds gisteren gevoelige borsten... Nu weet ik alleen niet of ik dat ook heb voordat ik ongesteld moet worden. In ieder geval nog geen ongesteldheid gezien, dat geeft hoop. Maar dat maakt het ook juist weer zo eng. Hoe dichterbij je bij de testdatum komt, hoe enger het wordt en hoe groter de teleurstelling...

Ik zit nu op cyclusdag 26. Terwijl ik meestal een kortere cyclus heb van gemiddeld 23 dagen... Dat geeft me ook weer hoop. Maar wie zegt dat de pregnyl mijn menstruatie niet uit kan stellen? Of dat het later komt door de enorme stress die ik ervaar tijdens deze vervelende wachtweken?

Nog vijf dagen te 'overleven', ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik in die vijf dagen NIET ongesteld word... Aan de andere kant heb ik een goed gevoel. Meiden, wat is dit toch lastig ;)

6. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik had direct na het spuiten van de pregnyl al last van me borsten. Daarna is het niet meer weg gegaan. Ik ben vandaag misselijk geweest, het gevoel dat het al in me keel zat en heb geprobeerd het iedere keer een beetje weg te zuchten. Gelukkig wel normaal kunnen eten en drinken. Hopelijk een zwangerschapskwaaltje?
    Vandaag ook wel flink last van me buik gehad. Lijkt wel of ik me linker eierstok weer heel erg goed voel? En hij steekt zo nu en dan.

Ik vind het ook zo spannend meiden! 5 daagjes....

Chimpie zag ik nou ergens voorbij komen dat je in Nijmegen loopt? Ik ook! :D

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi

Ennetje
    Pregnyl stelt de menstruatie dacht ik niet uit....zorgt dacht ik alleen voor eisprong en in jou geval voor goede innesteling.... En al voorbij je eigen cyclus....! ooooo spannend, 5 dagen ja, ik nog 6....we keep on faith! Ik twijfelde ook altijd of het bij menstruatie ook had, gevoelige borsten, maar volgens mij krijg jij geen hoge dosis pregnyl,toch? Je krijgt het gedoseerd, kan ook daarom zijn dat je nu pas voelt in mij werd ook steeds erger 1of 2 dagen na de pregnyl...

Bloem
    klopt, bij radboud...dat is idd toevallig! Misschien hebben we elkaar wel gezien...Er zat aan zijkant bij wc's een stel dat we op dag van onze punctie ook hadden gezien, zei zagen er ook " gespannen" uit op onze dag van TP. man en ik begroette hen (was herkenning) en zeiden nog tegen elkaar, volgens mij hebben zij vandaag ook terugplaatsing aan die koppies te zien:D ook zenuwachtig net als ons...dadelijk zijn jullie dat...:p

Nu ik erover nadenk is het helemaal raar dat ik 1 dag later dan jij mag testen zou ze het verkeerd hebben, ze had het al verkeerd gezegd en toen belde ik terug om te vragen en telde ze opnieuw daar kwam deze datum uit....:(

Dat laatste wat je schrijft heb ik trouwens ook, alsof m'n linkereierstok heel goed voel en steken, niet flink last maar toch...hopelijk een goed teken!

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    #68 Bloem4, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    Chimpie.. Het zal toch niet waar zijn? Je verhaal komt me namelijk heel bekend voor!

Zat de man van het stel in een rolstoel? Dan waren wij het!
    Zal wel heel toevallig een bijzonder zijn dat we elkaar hier weer tegen komen :D

Als ik jou was zou ik maandag even het verpleegkundig spreekuur bellen. Is toch vreemd dat we op dezelfde dag een tp hebben gehad en een andere dag moeten testen in hetzelfde ziekenhuis?

9. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ik heb enorme rommelende darmen en ook steken. Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig terwijl de pregnyl in mijn lichaam steeds minder zou moeten worden nu... Wat is het spannend!

Nu hebben wij vanavond een verjaardagsfeestje maar ik moet er eigenlijk niet aan denken. Ben steeds zo gespannen dat ik er gewoon niet lekker van ben. Zie het niet zo zitten om dan naar zo'n feestje te moeten... Zit er sterk over te denken om niet te gaan. Wat zouden jullie doen?

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    #70 chimpie, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    Bloem jaaaaaaaaa dat waren jullie!!!:p:p:p wat leuk!!! Blonde krulletjes jij en zwart haar je man. Wij zaten aan de tafel kwamen later binnen en liepen eerst naar achter (lab) wij hebben beide apart hoi tegen jullie gezegd volgens mij kwam mijn man van wc of was drinken halen, weet ik niet meer zeker... Was al beetje duf van de oxa:D en bleef maar water en drinken halen om maar volle blaas te krijgen!! Wat ontzettend toevallig zeg. Ik heb ook krullen, maar volgens mij had ik ze opgestoken en meen een witte legging aan..... Echt leuk!! Mijn man had blouse aan en donkerblond, ook beetje krulletjes.

11. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi Ennentje,

Die borsten dat blijft nog wel even hoor meid ik heb pas sinds kort dat het minder is geworden.... Rommelende darmen en steken ook, voel echt super goed wanneer ik een scheet moet laten of grote boodschap op komst is (sorry) :D:D jij ook? En jij Bloem?

Ik zou wat verjaardag betreft je gevoel volgen....misschien is het juist wel even een goeie afleiding? Gaat tijd wat sneller....Vaak als je geen zin hebt valt het mee. Je kan ook afspreken met je man om maar eventjes te gaan en een seintje afspreken Dat je kan geven als je het niet meer houdt en naar huis wilt. Of je geeft bij feest of van te voren aan dat je niet lekker bent, maar wel even je gezicht wou laten zien, maar niet zo lang blijft, maakt de drempel te gaan ook lager...de rest hoeft dat niet te weten die feesten toch wel verder.

Zijn maar paar opties hoor, nogmaals volg je gevoel geen zin is geen zin, nu ben jij even belangrijk en moet je goed naar jezelf luisteren.

Staan jullie ook altijd zo te kijken van het advies dat je de ander geeft terwijl je zelf.....:D...

12. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Haha, als ik voel dat er een grote boodschap op komst is durf ik al helemaal niet meer naar de wc, ben dan bang dat mijn ongesteldheid 'meekomt' :D

En zo ben ik ook bang dat ik juist op het feestje ongesteld word ;) Was het maar al woensdagochtend...

13. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hahaha dat heb ik ook, durf dan ook helemaal niet te persen hahaha, weet niet welke weg het moet afleggen dat het zo gevoelig is:D

Je moet wel proberen te blijven leven meid, als het gebeurt dan hou je het toch niet tegen, moet ik zeggen.....!:D ik snap je onrust
    Toch is het misschien wel even fijn wat afleiding...thuis voel je ook maar vanalles. Weet niet wat voor feest het is? Wordt er veel gerookt en zit je in de stoom te koekeloeren, dan zou ik niet gaan, maar is het gewoon zitten en kletsen misschien wel en nogmaals spreek een seintje af met je man..op je hoofd krabbelen of aan je oor ofzo...wat zegt je man ervan? Wil hij gaan? En als je niet gaat blijft ie dan bij je?

Ik heb vandaag een ontzettend zeurend gevoel in mijn zij en onderrug, buik is rustig.

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Lieve Ennetje, ik zou ook gewoon gaan! Het is inderdaad een beetje afleiding en wie weet is het toch ineens super gezellig. Als je je echt niet oke voelt dan houdt het gewoon op en zou ik vanavond lekker met een deken op de bank ploffen.

Bij mij gaat mijn buik ook nog echt tekeer. Vanochtend droomde ik dat ik mega buikpijn had, werd ik wakker en had ook echt mega buikpijn. Even naar het toilet en was het weer goed gelukkig :)
    Mijn eierstokken zijn ook echt weer gevoelig. Hoesten of niezen (vooral als ik de nies in houdt) voel ik gewoon weer de spanning op me buik staan net zoals na de punctie. Terwijl dit echt een een week weg is ofzo. Heb ik ook niet eens gelezen dat als je zwanger bent je eierstokken weer extra actief worden? Aangezien die eierstokken bij ons nog flink beurs zijn kan dat de pijn verklaren! Jaja, we zoeken gewoon overal een goede reden achter haha.
    Borsten nog steeds pijnlijk hier! Alhoewel het volgens mij ietsie minder wordt.. kan weer op me buik slapen :)

Jaaaa wat gaaf chimpie! Ik kan me jullie ook nog herinneren. Volgens mij liet jij koffie over jezelf heen vallen vanwege de dufheid hihi? Ik wou nog vragen of jullie ook de punctie zouden krijgen maar was bang dat ik jullie zou kwetsen als jullie er voor een hele andere reden zouden zitten. Toen ik jullie die dinsdag weer zag had ik wel in de gaten dat wij daar allebei voor de tp zaten haha.
    Ik had mezelf in de auto helemaal volgestopt met drinken met als gevolg dat ik heeeeel maar dan ook echt heeel nodig moest plassen. Ben iedere keer naar het toilet gelopen om een paar druppeltjes te laten lopen haha. Terugplaatsing vond ik ook helemaal niet romantisch ofzo.. Stomme eendenbek deed me ontzettend pijn en dat gedruk op je buik van die echo was ook niet fijn als je nodig moet plassen!

Ik ben nou natuurlijk wel heel nieuwsgierig waar jullie wonen? Als je het niet wil zeggen ook geen probleem hoor!

15. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hè Bloem hahaha klopt ik liet idd koffie over me heen vallen hahaha! En mijn man bleef maar lezen haha. Met punctie zaten we tegenover elkaar en ik wilde idd ook vragen, maar durfde ook niet jullie zaten er toen heel lief bij met z'n tweetjes;). En idd toen jullie met TP daar ook zaten wisten we het eigenlijk ook wel zeker.
    Punctie is helemaal niet fijn onze 1 e keer werkte de morfine nog niet, dacht dat ik door plafond schoot van pijn, pas bij uitrustkamer werkte deze:x. 2e en 3e keer gingen beter gelukkig. TP is idd niet romantisch, maar toch wel speciaal. Deze keer was mijn baarmoeder niet te zien, maar ze waren met 3en ah kijken en zeiden dat het goed was.. Was wel beetje zenuwachtig omdat man en ik bij 1e keer beide gevoel hadden dat TP niet goed was verlopen, te lang verhaal om uit te leggen en kunnen we toch niet hard maken. Hadden toen ook geen foto gekregen.
    maar dit keer hadden we er samen met man toch wel vertrouwen in, ze waren heel aardig ook. Apart hè, om zo ook op foto de eitjes te zien...?
    Stuur je een pv over waar wonen, idd liever niet openbaar.
    Echt bijzonder ja, beide werkzaam in zorg en in zelfde zh traject en weten wie we zijn... (Uiterlijk dan...):p

Haha meiden we zoeken idd voor alles een goed excuus of reden in de hoop dat...

Mijn man wil vasthouden op donderdag te testen:) hij heeft vrij gevraagd en ik ook, want als tegen zit ben ik die dag niet in staat te werken, komt alle spanning eruit...!

16. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Wat ontzettend grappig dat jullie elkaar in real life gezien hebben :) Mij zullen jullie niet zo snel tegenkomen, wij wonen in het hoge noorden ;)

Oja, chimpie, blijven leven, goede tip :D Ik doe mijn best hahaha maar de wachtweken vallen me erg zwaar. Maar dat hadden jullie al door ;) We gaan toch even naar het feestje, het is wel een uurtje rijden maar het is goede afleiding inderdaad. Heb speciaal een jurkje uitgezocht om aan te trekken dat mijn buik een beetje verhult want jeetje, ik lijk wel 5 maanden zwanger, zo opgezet is hij (heb ik al de hele week last van en spanning slaat altijd op mijn darmen...).

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben!

Liefs Ennetje

17. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Haha ben ik daar gelukkig ook niet enige in, vandaag broek aan en krijg mijn broek niet dicht!!! Heb liever geen broek aan omdat ik bang ben dat ik het beknel...haha ook weer zoiets...

Ennetje denk dat je er wel goed aan doet even eruit... Fijne avond em let us know;)

18. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik ben door die stomme hormonen al 5 kilo aangekomen, grrr! Toen ik startte met de menopur kwam in 2,5 dag 1,5 kilo aan. Maarja hopelijk voor een goed doel!

Ik heb vanavond ook een etentje en ik heb ook een corrigerend hempje aangetrokken. Ik heb het idee dat mijn onderbuik ook echt wat boller is geworden. Geen idee of dat ook daadwerkelijk al kan haha.

Chimpie beknellen gaat echt niet lukken meid! Maar snap de angst!

19. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Een geruststelling... we houden vocht vast en op den duur gaat dat weer weg en neemt het plaats voor een hopelijk mooi bol buikje met inhoud;);)

Dat beknelling niet kan weet ik hahaha maar hoe gek een mens al dan niet gaat denken hè? Dat bedoelde ik er eigenlijk mee:D

Fijne avond allemaal!

20. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Goeie smorgens!

Hoe was jullie feestje/ etentje? Fijne afleiding of viel het tegen?
    ;)

Deel Deze Pagina