Elkaar volgen??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chimpie, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ennetje ben je nog naar de verjaardag geweest? Leuk gehad?

Hoe gaat het verder vandaag met jullie meiden?

Ik ben ontzettend blij.. wij konden het tot vandaag nog niet geloven maar we kunnen er echt niet meer omheen. Test wordt met de dag donkerder en vandaag is de test streep bijna even donker als de controle streep. Ik ben gewoon zwanger jeeeeej!

Hoop dat jullie deze week ook mooie testjes mogen zien!!

2. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Wauw Bloem nu durf ik je wel te feliciteren! Wat geweldig, de eerste terugplaatsing meteen raak! Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat, geniet er lekker van en houd ons op de hoogte :D

Ik hoop dat chimpie en ik woensdag/donderdag net zo'n mooie test in handen houden!

Het feestje gisteren was idd best leuk ;) en goede afleiding. En gelukkig niet ongesteld geworden :D Cyclusdag 28...
    Vanmiddag heb ik weer een verjaardag en ik wip even een paar uurtjes langs. Vanavond lekker languit op de bank onder een dekentje :D

Hoe gaat het met jou chimpie? Kun je je nog bedwingen een test te doen?

3. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi hoi

Super Bloem! Het begin is er! (Een toch nog voorzichtige) proficiat!
    Dit bedoel ik absoluut niet negatief, heb zelf al veel meegemaakt in ons al lange traject, vandaar dat ik voorzichtig blijf....maar ben heel blij voor je meid. Hoe smaakte je etentje, dit was bij mij vorig jaar al vrij snel niet meer zo lekker als voorheen:D

Ik kan mezelf op moment goed bedwingen maar ook dat komt denk ik door de Jaren heen door ervaring, verhaal van mijn zus helpt me er wel doorheen. Ben wel mijn temp aan het meten, deze was gisterenavond 37.2 en half uurtje geleden 37.6, volgens mij is dat wel goed..... Mijn buik is ook ontzettend warm. Gisteren heel hard ook, maar nu weer rustig, wordt ik wel steeds beetje onzeker van...

Mijn man heeft griep te pakken, dat vind ik wel minder en ook wel zielig voor hem want blijf beetje uit z'n buurt voor zover mogelijk:) gisteren ging hij zo tekeer dat ik gewoon een mondkapje op heb gezet hahahaha hoe gek kan iemand zijn??!:D

Ennetje ben blij dat je bent gegaan en het wel leuk hebt gehad, en vanmiddag weer?? Je hebt de smaak te pakken.;)

4. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Haha chimpie, een mondkapje, en dan tegen mij zeggen dat ik wel een beetje moet blijven leven :D

Het is nu echt aftellen... Wat is het toch spannend. Voel nog steeds van alles in mijn buik en borsten zijn nog steeds gevoelig. Vind het ook spannend dat het voor mij al cyclusdag 28 is, dat haal ik normaal nooit. Maar ja, 'normaal' spuit ik ook geen hormonen natuurlijk dus wellicht is dat heel normaal en maak ik mezelf blij met een dode mus ;)

Nu lekker bankhangen...
    Fijne avond!

5. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hahaha daarom schreef ik ook al moet ik zeggen ;)

Het is idd aftellen...echt super spannend succes meis!
    Ben best wel benieuwd naar jullie leeftijden, niet dat iets uitmaakt maar gewoon nieuwsgierig... Ik ben deze zomer 33geworden.

Ik ga nu ook even heerlijk bankzaken doen!:D (oftewel ook bankhangen;))

6. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ik ben een jaartje ouder dan jij ;)

Hangze!

7. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    En ik ben weer wat jonger.. wordt binnenkort 23 jaar! Wij waren alleen direct al aangewezen op de MMM (dus niet jaren proberen) vandaar dat we nog lekker jong zijn :)

Pfoe, ik heb me toch een drukke avonddienst achter de rug. Ben helemaal gesloopt! Ik duik me bed in want heb morgen weer een vroege dienst. Ik ben er ECHT allergisch voor om savonds en late dienst te draaien en smorgens weer een vroege dienst te draaien en ben nu gelukkig nog redelijk vroeg thuis. Normaal is dit pas tegen 23.15 ofzo.

Hihi, inderdaad hangze meiden!

8. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Herkenbaar! Maar doe jij wel beetje rustig aan??!
    Anders kom ik eens even hartig woordje met je babbelen, hahaha:D;)

9. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Nog 1,5dag Ennetje;)!! Vandaag nog halve morgen nog hele en dan mag je testen!! Spannend!! Fingers crossed! Heb je er een gevoel bij?

Ik nog 2,5 dag en heb er totaal geen gevoel bij.... Vrees zelf het ergste, maar als ik dat denk ga ik ook direct weer twijfelen....vandaag erg emotioneel, die wachtdagen breken me beetje op...komt denk ik ook door alle trajecten die we al hebben doorstaan en voorlopig even niet meer nodig hopen te hebben.

En Bloem, heb je rustig aan gedaan vandaag? Ga je woensdag bloedtest doen?

10. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ja nog maar 1,5 dag! Superspannend, nog maar 2 nachtjes slapen...
    Doe alleen de laatste dagen bijna geen oog dicht ;) Komt dat door de spanning? Of doordat mijn lichaam aan het veranderen is? Wie zal het zeggen? Kom in ieder geval heel moeilijk in slaap, en als ik dan slaap word ik veel te vroeg weer wakker waarna slapen niet meer lukt...

Eigenlijk heb ik een heel goed gevoel deze laatste dagen. Mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig terwijl de pregnyl nu toch bijna uitgewerkt zal moeten zijn. Heb de laatste dagen ook een ontzettend droge mond. Verder voel ik van alles in mijn buik, het is er erg aan het rommelen en de steekjes/krampjes doen aan de ene kant aan een menstruatie denken maar het is toch net even anders...

Als ik niet zwanger blijk te zijn, wat natuurlijk heel goed kan - het is nog maar onze allereerste terugplaatsing - zou dat wel een behoorlijke domper zijn, omdat ik me al echt een beetje zwanger voel. Maar dat is natuurlijk ook het lastige van die wachtweken, dat je van alles voelt...

Er zit dus niets anders op dan wachten ;)

Heb jij nog contact gehad met het ziekenhuis chimpie waarom jij een dag later pas mag testen? Of vind je het wel prima zo? In ieder geval is het een goed teken dat we allebei nog niet ongesteld zijn geworden :D

Ik denk dat je jezelf vooral heel erg in bescherming aan het nemen bent en dat je daarom niet eens durft te denken dat het misschien wel eens gelukt is. En dat snap ik heel goed. Is ook veel verstandiger dan zoals ik denken dat het wel gelukt is ;)

Zet 'm op meid!! Ik ga voor ons beide weer verder duimen!

11. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoop dat je gelijk hebt Ennetje, zo had ik het eigenlijk nog niet bedacht, mezelf in bescherming nemen...tenminste dat lichaam daar misschien ook toe in staat is en doet....
    Heb zo gelaten ik heb die dag voor zekerheid vrij gekregen en man ook. Wil samen testen en samen de emotie delen die erbij hoort....ben alleen zo zenuwachtig dat ik donderdag compleet instort als negatief is en op dak ga schreeuwen als positief is, maar dan zijn we er nog niet daar ben ik me ook heel sterk van bewust natuurlijk.

Dat slapen is denk ik spanningen, je onderbewuste draait op volle toeren nu... Maar wie weet heeft het idd ook andere reden....

Mijn duimen hebben spierpijn die van jullie ook?
    Heb ook kaarsje opgestoken vandaag! ;)

12. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Chimpie ik ga nu nog niet klagen over een zwangerschap aangezien ik nog steeds netjes tot woensdag wacht met het naar buiten brengen naar collega's. Ze weten van het traject en de terugplaatsing. Als het allemaal weer positief is woensdag ga ik ook mijn grenzen aangeven. Ben vandaag weer helemaal afgemat en heb vreselijke last van me rug. Ben veel te bang als ik zo doorga dat het daardoor alsnog mis gaat. Dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven.

Ik ga morgen of woensdag bloedprikken, afhankelijk van hoe laat ik wakker wordt. Ga in ieder geval lekker uitslapen!!

Ennetje wat fijn dat je denkt dat het gelukt is! Ben zoooooo benieuwd naar jullie testen!!

13. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi Bloem snap ik, maar zeg het ook om het laatste dat je schrijft. Als het fout gaat weet je niet hoe dat komt en zou het zo vervelend vinden als je het dan jezelf kwalijk zou nemen terwijl dat dan niet reden hoeft te zijn= meer stukje bescherming naar jou toe.

Ben echt nog steeds zo blij voor jou en man, echt super.

Nu Ennetje en ik nog......
    Hopelijk wordt dit een eindeloos forum (deel 2, deel3, etc etc) over onze zwangerschapskwaaltjes, foto's echo's, advies welke kleur gordijntjes jullie zouden doen etc etc :D:D

14. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    :( hoi ik ben vanaf gisteren avond wat bloed ah verliezen......
    Ben behoorlijk van streek. Vanochtend werd ik wakker van kramp maar dat is gestopt. Het is lichtbruin/roze bij het afvegen zet tot nu toe nog niet door, maar zie het somber in:(:(
    Had ochtenddienst, maar ben halverwege omgedraaid te erg van streek/ soort shock.... Mijn man is ook thuisgebleven dat is wel fijn, hij gelooft er nog in aangezien het niet doorzet, de schat, maar ik doe mijn best maar geloof er niet echt meer in. Ziet er naar uit dat ik die één op de drie ben waarbij het niet is gelukt:(...............

15. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Neeeee chimpie, wat een rot nieuws!! Lichtbruin hoeft volgens mij nog niks te betekenen meid.. zolang het niet helderrood is, is er nog hoop.

Misschien anders toch ook even een testje doen? Misschien dat je dan ook wat meer duidelijkheid krijgt..

Ik geef je helemaal gelijk dat je omgedraaid bent, ik zou ook niet meer normaal kunnen functioneren. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje. Hou je ons op de hoogte?

Hele dikke knuffel voor jou!!

16. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ach chimpie, nee toch :(

Het kan nog hè, hopelijk blijft het hierbij, je leest het zo vaak... Maar ik zou me ook rot schrikken hoor, jeetje, weet niet zo goed wat te zeggen. Had het zo gehoopt voor je!

Ik blijf toch stug doorduimen, het kan nog!

Knuffel!

17. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Dank jullie wel, ik weet het even niet meer.....
    Ik blijf jullie volgen hoor, maar ben even vd waps x

18. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Lieve chimpie, hoe gaat het nu?

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Pff ja ik moet ook de hele tijd al aan je denken chimpie.. Ben inderdaad ook benieuwd hoe het met je gaat?

20. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi meiden

Ik weet niet zo goed hoe het gaat, het is wat roder geworden, maar niet extreem veel en rood zoals anders....ik voel me ook helemaal niet ongesteld en ook geen krampen meer...(misschien durf ik me er niet aan toe te geven en reageert me lijf daarop...)
    We willen ons nog steeds vasthouden aan verhaal van me zus, die vertelde vanmiddag dat ze ook bloedingen had en daarom die test eerder deed die die dag dus negatief was en twee dagen later positief (mijne was vanochtend ook negatief, met een met moeite gekregen plasje)
    We zijn ene moment verdoofd en andere moment emotioneel (laatste ikke vooral, mijn man blijft eigenlijk maarvzeggen dat we hoop niet op moeten geven omdat je de vreemdste verhalen hoort...)
    Durven hoop niet op te geven, maar ook niet teveel te hopen....erg moeilijk/zwaar op moment

Meiden heeeel veel succes morgen, laat iets weten hè?! Hoop het echt voor jullie en voor ons hoop ik op een wonder donderdag....
    Dikke knuffels terug

Deel Deze Pagina