Elkaar volgen??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chimpie, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Chimpie ik hoop ook heel erg dat je goed nieuws hebt donderdag!!

Hier ineens een slecht voorgevoel, weet niet waarom, misschien omdat het testen nu zo dichtbij komt. Toch wel heel erg bang voor een grote teleurstelling. Ik ga nu proberen te slapen...

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ennetje Hoe was je test?

Chimpie Hoe is het met jou? Is het bloed verlies minder geworden?

3. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Nou, wij snappen er niets van...

Vanochtend twee Kruidvattesten gedaan, allebei een heeeeel vaag streepje. Nu net een clear blue gehaald en die zegt 'niet zwanger'.

Kan het zijn dat ik nog niet genoeg hcg heb? Of is dat eigenlijk onmogelijk als je kijkt naar wanneer de terugplaatsing was?

We hebben weinig hoop maar als ik vandaag niet ongesteld word doen we morgenochtend nog een test voor de zekerheid...

4. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi Ennentje wat balen zeg nog geen duidelijkheid...ik wil je geen valse hoop geven, maar heb al wel paar keer gelezen dat uitslagen van clearbleu bij aantal mensen niet klopten... Heb je ziekenhuis gebeld en zo ja wat zeiden die? Zou idd morgen nog keer testen....Pff nog steeds spannend dus. Twee keer lichte streep....zou zeggen dat dit geen toeval kan zijn, hoeveel gaden geleden is het nu dat je pregnyl hebt gespoten?
    Duim met je mee meid!

Bij ons....tja wat zal ik er van zeggen... Het is wel meer geworden, gisterenavond ook meer roze, maar vandaag geen roze te bekennen, alleen maar vies smerig bruin (sorry)...mijn man wil de hoop niet opgeven, vind het best wel sneu, ik natuurlijk ook niet maar ik weet het niet, ik weet niet in hoeverre mijn lichaam hierop reageert ben nog steeds erg verdoofd. Daarnet gruwelijk misselijk en boven wc gehangen, kwam echter niks... Zit niks anders op dan wachten op morgen....
    Heb geen test meer gedaan, durf nu echt niet meer...

Bloem heb je bloedtest gedaan? Wat zei het ziekenhuis, wanneer mag je komen?

5. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ennetje misschien maak je niet zo snel HCG aan? De een heeft sneller een knaltest dan de ander. Een streepje blijft tot slot een streepje. Ik weet dat de clearbleu meer HCG nodig heeft zodat ze hun betrouwbaarheid kunnen waarborgen, laat dat de reden dan maar zijn dat die niet positief is! Ik zou inderdaad morgen weer opnieuw testen! Pff.. zit je nog steeds in de spanning, verschrikkelijk!!

Chimpie wat ontzettend moeilijk.. gelukkig nog steeds geen rood bloedverlies. Dus stiekem is er nog hoop. Je bent nu denk ik wel gestopt met de utrogestan he? Mocht het toch de ongi zijn kan het niet meer tegen gehouden worden door de utrogestan. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Ga je morgen wel nog een keertje testen?

Ik durf het bijna niet te zeggen en voel me ook echt bezwaard om blij te zijn tegenover jullie. Vanochtend getest met de clearbleu en er kwam zwanger 2-3 te staan. Op 25 september heb ik mijn 1e echo.

Lieve meiden ik wens jullie heeeeel veel succes en sterkte vandaag! Hoop dat er morgen mooie berichten kunnen verschijnen over positieve testen....

6. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Bloem goed zeg!! Proficiat en Tuurlijk moet je je niet bezwaard voelen! Het is jullie gegund meid geniet ervan!
    Morgen inderdaad testen, maar ben er bang voor....
    Mijn moeder zei dat we moed niet op moeten geven omdat webdit keer een cryo hebben, als het niet lukt hoop ik dat ie nog leeft na ontdooiing en dat dat dan ons moment mag worden....maar zover wil ik eigenlijk nog niet denken....

Ennetje toi toi, denk aan jullie!

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!

7. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ja Bloem, echt van harte hoor! Het is je gegund!!
    Probeer er lekker van te genieten!

Hier net het eerste bruinverlies... Stom hoe je lichaam je voor de gek kan houden... Nu wel ineens ongesteld worden, grrrr.

Ik blijf nog even duimen voor jou chimpie!

8. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Weet het je lichaam kan je echt gruwelijk voor de gek houden! Al veel ervaringen mee gehad de jaren dat we met traject bezig zijn.

Maar ennetje zoals jullie eigenlijk ook bij mij zeiden...bruin hoeft niet perse slecht te zijn toch... Je had 2 lichte streepjes... Morgen toch nog een keer testen meid, dan weet je het zekr, blijf toch nog even voor je duimen....... Zou wel beroerd zijn zeg....:(

Dikke knuffel

9. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Ja dat is waar chimpie, maar heb er gewoon een slecht gevoel over en denk dat de ongesteldheid gaat doorzetten... Maar we zullen zien ;)

Ik hoop voor jou op een beter resultaat!

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    #110 chimpie, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
    En ik voor jou...;)

Bloem je blijft ons wel op hoogte houden toch?? Nogmaals je moet je niet bezwaard voelen, Tuurlijk is het zwaar K en emotioneel, maar we hebben elkaar 2 weken toch door deze tijd heen gesleept dat ik (denk dat Ennetje ook zou zeggen we) wel op hoogte wil blijven van jullie verloop verder....

11. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Als jullie het niet bezwaarlijk vinden blijf ik jullie graag op de hoogte houden!!

Ben benieuwd of jullie vandaag nog getest hebben? Ik leef zo met jullie mee meiden..

Hier een klein nieuwtje. Uit het bloedonderzoek is gekomen dat mijn HCG 1005 was. Volgens de assistente kwam het overeen met 5 weken zwangerschap. Toen ik ging bloedprikken was ik 4 weken en 3 dagen, erg fijn om te weten dat het dus klopt!! Toch wel fijn een extra bevestiging. Ben nog steeds super onzeker.

12. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Super Bloem, lijkt me een heel fijn gevoel! Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, zou ik ook hebben. Maar tot nu toe verloopt alles heel positief, komt vast goed!!

En chimpie, hoe is het met jou? Heb je nog getest? Ik heb geen test meer gedaan, lijkt me ook niet nodig... Ongesteldheid heeft nog niet doorgezet maar dat verwacht ik elk moment...

13. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi meiden
    Test was negatief en daarna bakken bloed:( Zh waren wederom erg aardig. Maand rust nu en dan bij volgend menstruatie bellen en ad pillen. Cryo wordt dan ontdooit en als alles goed is gegaan teruggeplaatst.
    Ze zei wel dat we pas eens dag van te voren horen of eitje nog leeft en dat we rekening mee moeten houden dat dit fout kan gaan, maar als ie overleeft is het wel een sterke....

Meiden onze wereld staat even stil, zijn erg aangeslagen, van fantaseren over de toekomst is er nu weer even een leegte......
    We snappen het niet en weten het ook niet...wat gaat er nou steeds mis??

Maar goed stop even, blijven elkaar volgen okay? Ookal zitten daar soms wat pauzes tussen....

Bloem echt super fijn dat je bevestiging hebt gehad, nu goed voor jezelf blijven zorgen en grenzen aangeven hè!

Ennetje zolang het niet doorzet blijf ik voor je duimen

Dikke knuffels

14. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Klote chimpie, echt zo naar, kan niet anders zeggen. Hoop dat de cryo jou geluk gaat brengen!

Ik ben ook nog steeds verdrietig maar moet meteen al bedenken of ik direct weer doorga. Bij eigen cyclus heb je in feite geen pauze dus dan zou ik volgende week alweer de eerste echo's hebben. Aan de ene kant wil ik graag door, aan de andere kant zie ik op tegen weer die hele molen... Morgenochtend beslissen. Ik denk nog even door.

Knuffel!

15. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Succes meid
    Doe wat je gevoel zegt, onze ervaring is dat het een hele impact heeft zowel lichamelijk als geestelijk en dat een maandje pauze misschien niet verkeerd is om alles even plekje te geven. Bij ons was het steeds hoop, teleurstelling, hoop, teleurstelling... En dat vraagt een heleboel van je....
    Ben je nu dan definitief ongesteld? X

Bloem naar jezelf luisteren en positief blijven, meer kan je helaas niet doen meid. Kon dat maar.x

Denk aan jullie

16. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    De ongesteldheid heeft zojuist eindelijk doorgezet en ik heb woensdag alweer een afspraak voor de eerste echo... Heb toch besloten door te gaan, ik ben bang dat als ik nu een pauze inlas ik toch alleen maar meer ga opzien tegen de volgende poging. Nu even verstand op nul en weer door. Valt het me toch te zwaar, dan kan ik altijd na deze volgende poging een maandje rust inlassen.

Ben inmiddels weer een beetje opgekrabbeld maar jeetje, wat een klap krijg je dan. Ik kan me niet indenken hoe dat voor jou is chimpie, na wat jij al hebt moeten doorstaan. Ik ben blij dat je nog een cryo hebt en ik ga heel hard duimen dat dit jullie succesnummer wordt!

En Bloem, lekker proberen te genieten, je bent NU zwanger :)

Liefs!

17. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Oh meiden ik had het ons allemaal zo gegund! Weet gewoon niet zo goed meer wat ik moet zeggen :(

18. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Succes Ennetje ga gewoon verder met duimen;)

Yeah! Bloem je hebt een banner, cool, ziet er goed uit.
    Voel je aub niet bezwaard meid, ben echt blij voor je dat het gelukt is, dus wil je dingen kwijt of effe klagen over zw.schapskwaaltjes of gewoon vertellen hoe blij je bent ofzo gewoon DOEN! Ik ga echt niet denken moet je haar horen, zei is tenminste wel zwanger en zit ze te zeuren ofzo....! ook jij hebt er moeite voor moeten doen! En hopelijk kunnen Ennetje en ik over tijdje aansluiten met een positief bericht! En is dit niet het geval dan nóg blijf ik nieuwsgierig hoe het met jullie ( jij, Ennetje en partners) gaat. En als het even teveel is dan geef ik dit echt aan, dat beloof ik ok?! Ik persoonlijk krijg vaak kracht als ik geluk en plezier zie bij anderen.

Knuffels!

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Lieve meiden hoe gaat het met jullie?

Ennetje ik vind het heel knap dat je meteen door gaat! Hopelijk kan je hier snel een positieve test neerzetten:D You go girl!

Chimpie wanneer kan jij starten voor je eskimo'tje?

20. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi
    Hier gaat het redelijk, ups en downs.
    We kunnen in principe volgende menstruatie starten....ga deze week even bellen met zh, schijnt dat je een test kan doen om te kijken waar het steeds fout gaat en wil vragen of wij dat ook kunnen krijgen

Hoe gaat het met jullie Bloem en Ennetje?

X

Deel Deze Pagina