Oh dat wist ik niet. Nee dan zou ik het inderdaad ook zo eerst doen! Inderdaad wat minder belastend voor het lichaam, alhoewel die puncties iedere keer ook geen pretje zijn natuurlijk Ik ga weer voor je duimen meid!!
Hoi meiden Sorry voor stilte hier... Ennetje spannend weer nu alweer op de helft of niet? Hoe voel je je? En Bloem al last van kwaaltjes? Hier gaat het redelijk heb alleen laatste 2 weken last van intense moeheid, af en toe misselijk en gevoelige borsten, toen we ons alle drie de symptomen besefte dachten we neeee dat zou toch niet?? En wat doe je dan...ja hoor stiekem toch hopen. Moeheid is alleen maar toegenomen kan overdag af en toe ogen bijna letterlijk niet open houden. Ik zou gister/ vandaag ongesteld moeten worden, naar nog geen teken of last van prikkelbaarheid (wat ik vaak heb) vanochtend test gedaan want dat mezelf gek maken en voor gek houden had ik geen zin meer in. Test was negatief. Hoop dus weer gezakt, zou ook wel heel vreemd geweest zijn na al die jaren ineens spontaan (al is het wel mogelijk). Ongesteldheid ( wat dan vaak na de test komt) is er echter nog niet... Maar zal straks of morgen wel komen. Mijn man zegt misschien is het toch nog te vroeg voor test te weinig HCG maar we kunnen toch niks anders dan afwachten, diep van binnen twijfel ik terwijl ik laatste keer diep van binnen wist dat het niet zo is... Huisarts wilde in eerste instantie die testen die ik wilde niet doen hij zag dit als fraude, maar assistente heeft me hierin verkeerd begrepen en zette me op telefonisch spreekuur waarin ik kon uitleggen wat ik bedoelde. Vond ik wel fijn want schrok er ontzettend van fraude??? Ik had assistente alleen maar verteld dat ze die testen in DD soms doen onder mom van allergie onderzoek ivm verzekering, maar dat wilde ik helemaal niet! Was een fijn gesprek met dokter waarin ik heb kunnen uitleggen wat ik graag wilde zonder "onder het momvan". Ik moet hem nu informatie opsturen over de onderzoeken wat hoe waarom en dan zal hij ernaar kijken en maken we een afspraak om te kijken waar hij iets in kan betekenen. Ik heb het boek van Allan Beer besteld, want daar schijnen de verschillende onderzoeken in te staan. Het is wel in Engels maar heb er al veel over gehoord. Mogelijk kan ik Met behulp van dat boek duidelijker zijn naar de huisarts. Hij wil wel voorzichtig zijn omdat hij niet wil dat ik allerlei wanhopige dingen ga doen die tot niets leiden. Nou heel verhaal, maar dit is beetje hoe bij mij gaat op moment. Tot snel weer meiden en eh toi toi toi fingers crossed 4 all of us! X
Hoi chimpie, ben je inmiddels ongesteld geworden? Wat een onzekerheid weer... Hopen dat de huisarts mee wil werken! Hier even een flinke dip, heb gewoon sterk het gevoel dat ook deze poging niet gelukt is. Vrijdag mag ik testen. Het voelt niet veel anders dan de vorige keer... Ik haat deze onzekerheid
Yep i know! Maar hoop nog niet opgeven meid, toen het bij ons wel was gelukt dacht ik ook van niet, helaas was het uiteindelijk nog fout gegaan, maar toch.... Ben gisteren ongesteld geworden en hoe!!! Jeetje, denk verbande per uur...!! En PIJN!!!, pffff! Weer teleurstelling, toch weer teveel stiekeme hoop.... Ben nu boek ah lezen dat ik besteld heb en dan op naar de dokter. Ik hoop dat je gevoel het mis heeft, sorry dat ik niet zoveel op pagina ben, spelen een hoop dingen privé waar ik me veel zorgen om maak. Ik duim nog voor je hoor!
Hoi Meiden, Ennetje hoe gaat het met je? Heb je nog steeds een negatief gevoel? Ik hoop zo ontzettend dat je het mis hebt en dat je straks een mooie zwangerschapstest hebt. Vrijdag ga je testen toch? Ik duim voor je meid!! Chimpie wat was het mooi geweest als je spontaan zwanger was geraakt! Ontzettend rot dat die ongesteldheid toch weer is gekomen. Neem je een paracetamol in als je zoveel pijn hebt? Succes met uitzoeken van alle informatie. Hopelijk kan je goede argumenten/feiten uit het boek halen om je huisarts te overtuigen! Hier vooral onzeker, wordt er gek van!! Eerste echo had ik met 7w4d, volgende echo pas met 10w6d. Het klinkt niet lang, maar het voelt echt vreselijk! Wil weer zo graag de bevestiging hebben dat alles wel goed gaat met de kleine uk Kwaaltjes nog volop aanwezig. Slik nog steeds misselijkheidstabletjes om misselijkheid te onderdrukken en met het gewicht stabiel te blijven. Helaas ook veel last van me astma waardoor het werken moeilijk wordt en waarschijnlijk een blaasontsteking. Dubbel pech, maar voor een heel mooi doel!!
Hoi Ennetje wat ontzettend balen weer zeg! Had het ook echt gehoopt voor je, heb echt nog aan je gedacht, ookal ben ik niet veel op site. Hoop dat je het snel plekje kan geven, is enorm zwaar hoop, teleurstelling, hoop, teleurstelling.....kop op meid! Bloem blijft spannend dat geloof ik meteen, hoe lang nu nog voor volgende echo? Met mij gaat het wat minder, veel tegenslagen kost veel energie, maar we proberen ons hoofd boven water te houden.... Dikke knuffel voor beide