Het zijn zussen van elkaar. zussen en broers van elkaar vind ik wat anders. wel van andere familie of vrienden/ kenissen.
Hier hetzelfde! Behalve dat het meisjes zijn en ze onderbroekjes dragen ipv boxershorts . Heb er zelfs nooit bij stil gestaan dat dit not doen is....
ik ook maar ts, eigenlijk is het vooral belangrijk wat je dochters er zelf van vinden. Mij lijkt, schoon is schoon toch? Vinden zij het echt vervelend kan je er idd iets op verzinnen, zo niet zou ik het jezelf niet te moeilijk maken
ik zie ook geen probleem. hier zal dat ook gebeuren gok ik zo als ze ouder worden krijgen ze beide aparte kleding en ondergoed... maar nu dragen ze alles door elkaar en hebben geen "eigen" kleding alleen met hun naam op.. Oke..nu dragen ze nog luiers...haha
Ik zat bij de topictitel al een antwoord te bedenken in de trant van 'Ja mijn vriend heeft keileuke boxers die ik ook wel eens aan zou willen doen, spannend!'... maar dat was het dus niet.
Ik zie echt het probleem niet, schoon is schoon haha (Ik dacht even dat dit topic zou gaan over dat je man jouw ondergoed draagt ofzo )
Haha, dat had ik ook. Zag de vraag van TS dus echt niet aankomen. Maar ik zie het probleem ook niet zo. Ik vraag me, net als anderen, ook af of jullie dan ook allemaal eigen handdoeken hebben/gebruiken
Haha! Ik ben blij dat ik niet de enige ben met ietwat bijzondere visuele beelden dankzij de titel! (Haha, zag mijn man voor me. Whahaha!) Maar ik denk niet dat je hier een probleem van moet maken. Mijn tweelingneefjes hebben pas sinds kort een eigen kledingkast, daarvoor maakte het hun niet zoveel uit... Maarja, ze zijn nu al tien-en-een-half!