Ik doe trouwens alle administratie in huis. Kom dus wel is in zijn mail en heb oa zijn digid die ik vaak gebruik. Maar meer dan berichten die ik nodig heb open ik niks
De meeste wachtwoorden weten we wel van elkaar (zijn toch hetzelfde haha) en de pincodes ook. Niet om elkaar te controleren, maar inderdaad voor praktische zaken. Bijvoorbeeld als mijn vriend zijn avond-werkrooster heeft gekregen via de mail en ik die nodig heb om zo mijn eigen diensten te kunnen inplannen.
Zij weet mijn code van mijn telefoon, gewoon om soms even wat op te zoeken of een foto te maken of zo. Als ik haar telefoon gebruik, moet ik haar altijd de code vragen Ik vind het wel een fijne gedachte dat ze in geval van nood via mijn telefoon bij mijn mail en dus ook mijn bestanden en administratie kan
Wij hebben de toegangscode van elkaars telefoon en kunnen via daar op alle social media. Ook wachtwoorden van mail, DigiD of codes van internetbankieren hebben we van elkaar. Heeft niks met wantrouwen te maken voor ons, eerder met vertrouwen in elkaar.
Dit inderdaad! Hier is het wel hebben van de wachtwoorden puur een kwestie van vertrouwen en een stukje gemak ook. Voor aantal dingen gebruiken we t zelfde wachtwoord.
Dit hebben wij ook! Ik zou me pas ernstig zorgen gaan maken op het moment dat hij er juist geheimzinnig over zou doen.
Nou, we zijn gewoon op elkaars laptop automatisch ingelogd, dus we kunnen in elkaars e-mail, Facebook, bank en andere dingen. Ook sta ik in zijn telefoon gewoon ingelogd bij Facebook (snelle aanmelding geval). Het is niet zo dat we elkaars wachtwoorden weten, alles is gewoon automatisch ingelogd. Ik heb geen behoefte om hem te controleren en zit alleen in bijv zijn mail als hij mij vraagt om dat te doen.
Wij hebben elkaars wachtwoorden wel. Niet perse met een reden eigenlijk, we doen er gewoon niet geheimzinnig over. Als ik ergens mijn wachtwoord voor moet veranderen ga ik het niet gelijk aan hem doorgeven ofzo. Volgens mij toen we nog geen smartphone hadden heb ik hem wel eens gebeld of hij even in mijn mail iets wilde opzoeken oid. Het was niet in me opgekomen dat het iets met vertrouwen te maken zou hebben. Hij mag van mij alles lezen maar we kijken eigenlijk nooit in elkaars account, het interesseert me ook niet echt. Wat ik wel handig vindt is als er iets gebeurt met een van ons, dat we dan nog in elkaars accounts in kunnen loggen. Vader van een vriendin van me was vorig jaar vermist en toen hebben ze zijn wachtwoorden geprobeerd te raden om te kijken of er nog gegevens te achterhalen waren op accounts van hem over waar hij was. Maargoed dat is niet de reden dat wij elkaars wachtwoorden weten want dat was daarvoor ook al zo.
Wij weten in principe alle wachtwoorden van elkaar en vooral ook vanwege praktische zaken. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zijn wachtwoorden vaak vergeet dus elke keer opnieuw moet vragen
Hier hetzelfde, al hebben we ook veelal dezelfde codes. Heeft juist inderdaad helemaal niks met wantrouwen te maken, juist het tegenovergestelde. We zijn ook al zo lang samen, is gewoon zo gelopen in de loop der tijd. Is ook gewoon makkelijker onthouden om hetzelfde te hebben. Ik kijk nooit in zijn telefoon of andersom om te controleren ofzo.
Ik weet wel alle gegevens van mijn man, maar hij niet van mij. Hij vergeet ze van zichzelf. Ik weet daarom die van hem wel en hij die van mij niet. Hij zou ze toch vergeten
Wij zijn net gescheiden en ik heb en zal ook het meerendeel van zijn wachtwoorden blijven weten. Simpelweg omdat ik de administratie van zijn bedrijf doe en blijf doen voorlopig en daarvoor moet ik bij zijn e mail/ rekeningen/belastingdienst en sowieso in zijn computer kunnen. Hij weet er van mij ook heel veel, maar zal daar minder mee doen.
Vriend had zalando account. Ik niet. Met zijn account dus wat besteld en had dus zijn wachtwoord nodig. Zelfde voor een internetpagina die op zijn account op de laptop openstond voor iets dat we wilden bestellen en dat ik dus ging doen. Dus weet ook t wachtwoord van zijn laptop. En telefoon omdat mijne keertje op was toen hij voetbal zat te kijken.. ben ik op zijn telefoon gaan ZP'en. Niks met vertrouwen te maken, eerder met gemak. Maar weet door t gemak waarmee wij wachtwoorden uitwisselen dat hij niks te verbergen heeft
Ik scroll door mijn man zijn mail voor de H&M facturen, ik met geen mogelijkheid op mijn eigen account meer kan inloggen