Elkaars wachtwoord

Discussie in 'De lounge' gestart door louan, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde.
    En ik vind dat juist weer een teken van vertrouwen.

rums en puzzelstukje vinden dit leuk.
  2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik weet zijn wachtwoorden, maar ik gebruik ze niet

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    We hebben elkaars wachtwoorden maar dat is ook puur uit praktisch oogpunt. We controleren elkaar niet. Hij weet ook waar ik mijn wachtwoorden bewaar in huis, als reminder.

Ik heb niet de behoefte om te controleren, hij ook niet. Maar waarom zou je t niet willen geven aan elkaar? Ik vind dat gekker dan andersom.

4. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Oh joh, we weten die van elkaar en veel zijn er ook dezelfde. Ik echt serieus niet wat dat met geen vertrouwen te maken heeft haha.

puzzelstukje vindt dit leuk.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.617
    113
    Wij weten ze ook van elkaar maar meer omdat ze zo simpel zijn dat je ze nooit meer vergeet. Ik ben ook zo stom dat ik overal hetzelfde ww voor heb dus lastig is het niet. Ik bel wel eens naar m’n man en dan vraag ik; wat was m’n ww ook weer voor die en die site? Heb ik daar toevallig nèt een ander ww voor dan normaliter.

6. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ik heb de wachtwoorden van mijn vriend. Hij niet die van mij denk ik... ik weet het niet eens. Mijn vingerafdruk doet het ook op zijn telefoon, niet om te controleren want dat is nergens voor nodig. Hij is ook niet echt creatief met wachtwoorden, altijd zijn geboorte datum :p.
    Heel stom gezegt mocht hij plots overlijden dan kan ik alles gewoon opzeggen en overal in zonder problemen.

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen het wachtwoord van zijn Paypal account :D
    En verder interesseert het me geen reet. Overigens weer hij wel het ww van mijn laptop en telefoon. Maarja we hebben geen geheimen dus geen probleem.

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja als ik hem wil verrassen ja... maar meestal ben ik dan toch te enthousiast en kan ik t niet voor me houden:roflmao:

9. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.703
    2.382
    113
    Dit, nou ja, ik weet niet elk wachtwoord van elk (onbelangrijk) account en hij niet van mij. Maar de belangrijkste wel. Omdat het praktisch is en omdat we niets voor elkaar te verbergen hebben. Je kunt het ook zo zien: wij hebben elkaars wachtwoorden omdat we elkaar vertrouwen. Het is maar hoe je het bekijkt.

We weten ook elkaars pincode. En ja, van de bank mag dat officieel niet. Maar ik mag toch zeker zelf beslissen dat ik mijn pincode aan mijn eigen man geef :rolleyes: Tijdens de vakantie hebben we vaak maar 1 portemonnee op zak: die van mijn man (want kleiner) in mijn tas. De mijne ligt dan in de accommodatie in de kluis. Dan is het weleens handig dat ik ook gewoon met zijn pinpas kan betalen. Op andere momenten eigenlijk nooit nodig want dan heeft ieder zijn eigen portemonnee en dus pinpas bij zich.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Hier ook vanuit praktisch oogpunt. En gemakzucht

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Bij ons zijn alle wachtwoorden hetzelfde..

12. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Wij weten ook alles! Maar wij doen alle zaken/inkopen/regelingen ook gezamelijk. Zou wat zijn als ik iedere keer zijn wachtwoord zou moeten vragen.

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb zijn wachtwoorden en hij die van mij. Althans ik heb het hier allemaal in een boekje opgeschreven en dat weet hij. Heeft absoluut niets te maken met dat ik hem niet vertrouw, is gewoon praktische. Stel er gebeurd wat met één van ons dan kan de ander bijvoorbeeld nog inloggen op de bank ( toevallig hebben we twee rekeningen bij twee verschillende banken ) maar we kunnen dan ook inloggen op elkaars Digi D. Heb nooit de behoefte gehad om in zijn facebook ofzo te neuzen omdat ik zijn wachtwoord heb. Maar goed, wij zijn gewoon heel open tegen elkaar. En als hij wel de behoefte heeft om in mijn Facebook te gaan neuzen dan moet hij dat vooral doen, heb toch niets te verbergen.

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    We hebben elkaars wachtwoorden en digid etc, niet vanwege een gebrek aan vertrouwen en om elkaar te kunnen controleren ofzo, maar puur vanwege praktische redenen.

15. Lagertha

Lagertha Lid

26 mei 2018
    22
    19
    3
    Vrouw
    Wij weten elkaars wachtwoord
    En kunnen overal in,
    Maar niet uit wantrouwen, wij gebruiken elkaars email nu en dan en heb er nooit
    Bij stil gestaan zomaar in zn email te snuffelen ofzo. We delen gewoon alles :roflmao:

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Wij hebben alle belangrijke wachtwoorden opgeslagen in keepass. Niet om elkaar te controleren, maar als er wat met 1 van ons gebeurd dat we er bij kunnen. Anders zou ik al niet op de pc van mijn vriend kunnen, die heeft me toch wachtwoorden.

17. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.959
    3.838
    113
    Vrouw
    Om die facturen snel te wissen zeker? :roflmao::D:p

18. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Mail enz is gewoon openbaar bij ons
    Wist het altijd wel maar het staat al Zo lang open gewoon op onze telefoon dat ik zijn wachtwoorden niet meer weet.
    Digi d weet ik ook maar dat komt omdat ik al die dingen altijd regel.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Wat anderen zeggen, ik vind het eerder vreemd als je ze niet wilt geven.

Ik weet een deel van de wachtwoorden van mijn man en andersom net zo. Is soms heel praktisch, bv. met iets opzoeken of (in zijn geval) iets ergens bestellen. Voor andere dingen gebruik ik ze niet. En hij ook niet, ga ik vanuit. En zowel, so be it, ik heb niets te verbergen (op een keer een als verrassing besteld iets na dan misschien ;)).

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik kan in mijn man zn telefoon en hij in de mijne. Dat is meer iets praktisch eigenlijk. Soms wil ik iets doen of opzoeken en is mijn batterij net leeg of heb ik hem niet bij me en gebruik ik zijn telefoon. Of andersom. Heeft niks met vertrouwen te maken. Ik blader soms ook graag door zijn foto's. Dan kan ik een mooie naar mezelf doorsturen bijv.
    Wachtwoorden hebben we allebei ergens opgeschreven dus ik zou in principe overal bij kunnen. Dat is ook meer voor als er wat met ons gebeurd. Dan kan hij dingen als Facebook bijv. Voor mij afsluiten. Of weet ik het wat. Gewoon handig om van elkaar te hebben (maar ook voor jezelf omdat je nogal veel ww hebt tegenwoordig)

Deel Deze Pagina