Elkaars wachtwoord

Discussie in 'De lounge' gestart door louan, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.148
    3.174
    113
    Wij weten het ook, ook pincodes. Waarom? Omdat ik wel eens zijn laptop gebruik en die beveiligd is met een van zn wachtwoorden. Of omdat ik zijn netflix gebruik, idem. Of omdat ik wel eens gepind heb met zijn pasje..

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hebben het wachtwoord van elkaars e-mail, ik moet regelmatig wat voor hem printen wat hij vergeet door te sturen en dat zoek ik dan op.
    Heeft niks met wantrouwen te maken, zit er ook alleen op als ik iets moet opzoeken dus iets om te printen zoals kaartjes van een pretpark of de boeking van onze vakantie.

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.715
    113
    Ja dit eigenlijk, inclusief de code ivm de kinderen en mocht mijn telefoon in verkeerde handen komen. We gebruiken elkaars telefoon als het zo uitkomt, en ik kan in zijn mailbox, pak zo nodig zijn creditcard, weet zijn pincode en zijn DigiD. Hij mag de mijne ook weten, maar vergeet ze steeds. Mijn man is zo dyslectisch als een deur, dus ik schrijf regelmatig een mailtje of appje voor hem. Ik kijk weleens zijn appjes door, gewoon om te zien of er nog nieuwtjes zijn.

Deel Deze Pagina