Heeft iemand ervaring met exact! Deze testen van bol.com? Had afgelopen cyclus 15 euro voor 50 testen via bol.com Ook merkloze maar te gevoelig (altijd net wel net niet positief bij mij ongeacht wel of geen ei) Heeft iemand ervaring met deze ? HOE gevoelig zijn Ze? One step urine (merkloos) 25 ovulatie testen en 5 zwangerschap testen voor een kleine 10euro op BOL.COM Hoor graag ervaringen Heb namelijk nog een bol.com bon liggen, maar had mijn vriend beloofd geen ovu testen meer te doen met mijn lange cyclussen (duur + ik heb de verslaving dat ik er 4 per dag makkelijk door jaag)
Ja, ik heb ze gebruikt! Ben wel zwanger geworden die ronde.. maar niet omdat ze zo geweldig werken.. 31/10 menstruatie Vanaf 10/11 wisselende streepjes, meeste even donker als controle (=dus positief) tot 17/11 Vanaf 18/11 wisselende streepjes, meeste knaltesten tot ik er 25/11 mee stopte.. 28/11 hoorde ik in t ziekenhuis dat ik zwanger was. Hcg van 18, dus reageerde toendertijd nog niet op hcg. 3-1 heb ik de eerste echo gehad en bleek ik 8w en 5d te zijn. Succes!
Dankjewel & gefeliciteerd. Ik zie nu dat het hetzelfde bedrijf is en dezelfde ovulatietesten als die ik deze ronde heb aan de foto te zien die je deelt. Ze zitten alleen dan in een andere samenstelling (ipv alleen ovu minder ovu testen +zwanger testen) Hé jammer Deze werkten echt niet voor mij Dat rijtje was precies zoals jouw foto's (minus de knallers dan) sommige wel knal maar nooit zo erg (en zelfs die knallers waren niet "positief genoeg" voor eisprong)
Budget tip, op wish/mama app zijn ze €8 voor 50 incl verzenden, ook zwangerschapstesten voor die prijs