voorgebakken vlees

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Eefke84, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb net voorgebakken diepvrieshamburger op en sneed per ongeluk met het mes waar ik ze dus nog koud in de pan mee heb omgedraaid mijn warme hamburger door? kan dit kwaad? ik bedoel voorgebakken hamburger kan geen toxoplasmose meer bevatten toch of wel?

liefs elmo

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    nee hoor kan geen kwaad.
    het is al voorgebakken dus niet rauw meer.
    heeft het gesmaakt ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    meid, sorry voor de nieuwsgierigheid, maar in je berichtengeschiedenis te zien ben je wel heeeel erg bezig met wat wel en niet te eten he..

Probeer een beetje te ontspannen!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hij smaakte prima! :) ja dacht ook wel dat het goed zat maar toch die eeuwige onzekerheid he? ;)

5. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    kan me er iets bij voorstellen hoor ;)
    ik was ook wel heel erg bewust (lees: te bewust) van wat ik allemaal at.
    niet te druk maken, oke?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maak je niet te druk: bij al die bacterien gaat het er steeds om dat je een kleine kans hebt dat er bacterien zitten, vervolgens daarvan weer een kleine kans dat jij er ziek van wordt en dan daarvan nog weer een kleine kans dat je kindje er ook ziek van wordt...
    Het is dus meer om die enkele gevallen die slecht aflopen te voorkomen, maar hou het wat ontspannen. Eet geen rauwe producten, en verder gewoon lekker normaal doen, :)

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Zoals bovenstaande dames; de kans dat je inderdaad besmetting oploopt is heel klein. Ik heb zaterdag nog kattenpoep van me schoen gehaald (leuk een kat die in de kamer poept) gewoon goed je handen wassen erna...

Zo is het ook met eten; let er op maar wees niet TE bezorgd, di brengt alleen maar stress mee wat nog ongezonder is.

Deel Deze Pagina