Amy is er net uit.... heeft ongeveer 1 maand geduurd, is nu wel over gelukkig. Wij deden haar toen pas naar bed als ze echt moe was soms om 21:00. Maar toen het over was was er gelijk haar eerste tandje door!
Hier gaat het nu sinds 3 dagen weer goed. Gelukkig geen gehuil meer als we hem naar bed brengen. En tot mijn grote verbazing was er ook weer een tandje doorgekomen. tand nr. 7. Misschien had dat er wel mee te maken. Meiden hou vol de fase gaat vanzelf weer over!
Volgens mij is onze dochter er ook net uit...het heeft hier ongeveer een maand of 5 weken geduurd...heel erg vermoeiend maar nu gaat het weer beter....succes!
Louise heeft gisteren zonder huilen gewoon geslapen en tot nu toe is ze ook stil * keeps fingers crossed *
haha ok top! hier nog niet hoor en het lijkt ook erger te worden, net als flippy zegt, zelfs overdag...met luier verschonen of als meneertje zn zin niet krijgt, echt een kleine driftkikker! pfffffff
Vera heeft inderdaad ook zo'n nephuiltje als ze zich verveeld in bed Grote pret als je dan komt. We laten haar dus nu zo goed als altijd huilen. Vannacht ben ik er om kwart over vier wel uit geweest. Ze maakte zichzelf zo overstuur. Uiteindelijk ging ze na een flesvoeding lekker slapen.
Nou, die van mij slaapt sinds 5 minuten........ Please laat dr nu lekker slapen.... [-o<, om 8 uur ging ze naar bed, maar is dus tot half 11 bezig geweest....... ze heeft al een 1e tandje en zoals ik hier al las kwamen er bij andere kindjes tandjes door........ Hm, misschien is dat het wel? Komop he meiden...... het is maar tijdelijk (hoop ik ).....
wat ben ik blij dat ik niet de enige ben met dit probleem zeg! hier is t ook 1 grote ellende met slapen, word er zo moe van, op een dag slaapt ze maar 1,5 uur ze is zo actief, zou denken die moet zoo moe zijn, dus niet, ze wil echt niet slapen en huilt alles bij elkaar, heb ze een paar x laten liggen en dan valt ze wel inslaap, maar soms word ze om 10uur wakker en blijft dan bezig tot 1uur, hoelang zal de fase duren?
PFffffffffffffffffffffffffff even mopperen hoor. Dame ligt overstuur in haar bed. Zodra ik bij haar ben is het goed. Ga af en toe bij haar kijken. Maar het enige wat helpt is haar bij me nemen. Gisteren ging ze daarom pas om 23.30 slapen bij ons in bed, toen ze sliep haar proberen over te leggen. Maar dan was het weer brullen. Wil dit niet elke avond. Is zo moeilijk wat ik moet doen, word er een beetje moedeloos van.
hier ook elke avond een ellende! ze slaapt op een dag maar 1,5 uur, ze is de hele dag zo actief, je zou denken die is helemaal op! dus niet, als ik haar in bed leg s'avonds, blijft ze eerst liggen, zodra ik beneden ben zie ik op de camera dat ze gaat staan, vervolgens huilen en schreeuwen, soms is t ook dat ze in t begin in slaap valt en rond 22.00 wakker word, helemaal in paniek, na een tijdje haal ik jadey er dan maar uit, vervolgens zit ik er wel eens mee tot 01.00u ik lees hier dat t maar een fase is, nou ik hoop dat dat snel ophoudt, ik word er zo moedeloos van, weet soms echt niet meer wat ik moet doen hoe gaan jullie daar mee om?
Armin slaapt nu wel zonder te huilen maar wordt s'nachts wakker! Al 4 nachten is die wel 2 uur bezig om in slaap te vallen eigenlijk!Hij ligt maar te draaien op de buik( zo slaapt hij nu sinds een maand). Lijkt of hij geen rust kan vinden.Dan valt ie net in slaap en is binnen 10 min. weer wakker en gaat mopperen. Wat eindigt in huilen als ik niet kom. Wil ook niet dat ik de kamer uit ben. Ik probeer hem eigenlijk tot rust te brengen. Dus zit ik maar wel 1uur lang naast! Hoop maar dat het snel weer over is!
wij lieten civan altijd eventjes huilen en als hij dan echt erg begon dan bleven we even aan zijn bedje zitten, vind het zielig als hij zich zo van streek maakte.