Elke avond last van buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sarake, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hallo iedereen,

Ik ben nu 6 weken zwanger en ik voel al sinds het begin van mijn zwangerschap elke avond een soort menstruatiekrampen. Het rare is dat het enkel 's avonds is, overdag heb ik niets last. Is dit normaal? Ben een beetje bang, kwil dit kindje echt niet verliezen!

2. aaltje

aaltje Lid

20 dec 2006
    37
    0
    0
    Lerares
    Hoi Sarake...
    Ik herken dit heel erg. Ben ook erg bang dat het misgaat, maar meerdere mensen hebben mij gerusgesteld dat het "bandenpijn" is. Je baarmoeder is druk bezig mer veranderen, vandaar die pijn. Ik heb het meestal ook 's avonds...probeer er niet teveel over in te zitten, maar ook een beetje te genieten!
    Succes
    x

3. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    bedankt voor de snelle reactie! Khoop dat je gelijk hebt! Volgende week woensdag naar de gyneacoloog, dan zal ik pas gerust zijn als ik weet dat alles in orde is!

Hoever ben jij dan al misschien? Want je banner klopt niet echt vermoed ik :)

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,

had ik ook heel erg in het begin .
    en bij mij was het ook bandenpijn en meestal had ik
    het als ik lekker op de bank zat.

gr chantal.

5. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Je hoort het heel vaak er gebeurt zoveel in je aan de binnenkant en dat kan idd gepaard gaan met soort ongi krampen. Volgens mij volkomen normaal hoor..

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Volgens mij is het ook niet vreemd dat je het juist voelt op het moment dat je ontspannen bent.
    Overdag zal je er ook wel last van hebben maar ben je vast met te veel dingen bezig om het dan ook te voelen ;) ;)

Dikke knuf daantje

7. aaltje

aaltje Lid

20 dec 2006
    37
    0
    0
    Lerares
    En....zolang er geen bloed is is alles in orde meid!
    Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Moet 5 januari naar het ziekenhuis oor een echo. Ben net zo onzeker als jij hoor!
    Maak me ook steeds wel een beetje zorgen. Ga dan opeens overdreven vaak naar de wc om ff te checken dat er geen bloed is!
    Je bent dus niet de enige.
    Kus

8. Bientjuh

Bientjuh Lid

21 dec 2006
    26
    0
    0
    herkenbaar meid, savonds kan dit komen opzetten ja, je banden worden opgerekt en dat voel je.
    Ik heb het ook altijd gehad na inspanning maar als de baby straks op de bekken rust dan merk jhe dat het voorbij is.
    Denk maar zo......................" savonds voel ik dat ik toch echt zwanger ben"

9. aaltje

aaltje Lid

20 dec 2006
    37
    0
    0
    Lerares
    Ik heb het vandaag de hele dag al. Wordt er wel een beetje gek van. Probeer me geen zorgen te maken, maar dat is niet altijd makkelijk!
    Hoe is t bij jou Sarake?

10. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik heb het vandaag ook heel de dag gehad! Ik probeer me geen zorgen te maken. Nog 6 dagen en dan 1e echo!

11. aaltje

aaltje Lid

20 dec 2006
    37
    0
    0
    Lerares
    Nou zet m op meid!
    IK nog 8 dagen en dan de echo!

12. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    jij ook al wat nerveus om voor de eerste keer het hartje te horen kloppen en het baby'tje te zien? Voor wanneer ben je uitgerekend?

13. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Hier nog één met menstruatiekrampen. Normaal ff kramp en tien minuten later ongesteld, maar nu telkens 's avonds en 's morgens ff kramp en nog geen menstruatie te bekennen... Gisterenavond test gedaan maar die was negatief...

Morgen of overmorgen nog maar eens testen.

Maar jullie verhalen geven de burger moed ;)

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

meiden het hoort er inderdaad allemaal bij! Ik had het ook best erg, en vooral als ik bijvoorbeeld te snel opstond, of te hard perste op de wc. Ik heb nog geen enkele druppel bloed verlorenen vanochtend nog het hartje gehoord. ongikrampen zijn trouwen verdwenen maar hebben wel plaats gemaakt voor flinke bandenpijn. maar dat zit echt aan de zijkant van mijn baarmoeder en die ongikrampen waren mijn baarmoeder zelf.

15. aaltje

aaltje Lid

20 dec 2006
    37
    0
    0
    Lerares
    Nou snap er nix van!Ik had gister een bericht geplaatst maar kan het nergens meer vinden!
    Ik ben 24 augustus uitgerekend. Althans dat heb ik zelf op internet opgezoch. Ik zal het vrijdag allemaal wel horen in het ziekenhuis! Hoe is t vandaag met je sarake?
    We moeten ook een beetje proberen te genieten he?Maar ik zal blij zijn als ik de eerste drie maanden zonder kleerscheuren heb doorgemaakt!
    KUS

16. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik kan me wel ontspannen. Ik heb er wel een gerust gevoel in dat alles in orde zal komen bij mij! Vandaag geen last gehad, nog niet in ieder geval! Ben wel heel de dag misselijk geweest maarja, hoort erbij hé, zo voel je tenminste dat je zwanger bent! Hoe is het met jou Aaltje?

17. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Heb daarjuist een bericht geplaats maar vind het niet meer terug! Met mij is alles goed vandaag, nog geen pijn gehad. Wel heel de dag misselijk geweest! Hoe is het met jou aaltje?

18. aaltje

aaltje Lid

20 dec 2006
    37
    0
    0
    Lerares
    Ik heb helemaal geen last van misselijkheid. Wel veel last van mijn buik. Maar ik kan het niet onderscheiden die buikpijn. Ik heb nl ook vaak last van mijn darmen en misschien is dat het wel. We moeten proberen ons geen zorgen te maken!
    Als ik je niet meer spreek wens ik je een hele fijne jaarwisseling!x

19. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey aaltje hoe is het nu met jou! Ik heb nu al even geen bandenpijn meer. Enkel bij het niezen, hoesten en plassen nog een beetje! Ben wel ontzettend misselijk!
    Morgen 1e echo! Kijk er echt naar uit! Ik zal nadien de echo in mijn album zetten!

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier nog eentje met waarschijnlijk iets van bandenpijn... maak me ook wel zorgen maar ja wie niet in de eerste maanden... Mag gelukkig over 13 daagjes ook naar de VK... en tot die tijd in ieder geval duimen en hopen dat het goed gaat

Deel Deze Pagina