dank je wel... dat zal het ook wel maar toch maak je je zorgen om die kleine frummel hihihi... heb af en toe ook wat bruin bloedverlies maar volgens huisarts en VK komt dat waarschijnlijk van innesteling dus daar moet ik me dan maar aan vasthouden... maar fijn voelt het niet we gaan gewoon van het beste uit.....
Had gisteren ook erge last van steken in mijn zij.. Als ik mijn buik inspande en als ik uitrekte. En af en toe een licht krampje.. Maar dat heb ik heel weinig en inderdaad als je op de bank zit sávonds voel je het erger. Heb sinds gisteren ook las van misselijkheid en moe moe en nog een moe heb ik al meer dan 5 weken. Word er chaggie van. Denk dat het wel een goed teken is die krampen... Anders zou ik echt niet weten dat ik zwanger was. Had trouwens net wel even iets raars, binnenin bijna tegen mij ribben begon iets te kloppen. (net alsof een adertje bij je oog klopt) Had ik dat net in mijn buik. Heeel raar. Ook iets raars, ik ging melk drinken en ik voelde een steek, rondom mijn navel.. Magoed, nog 6 dagen en dan naar de VK EN 8 dagen voor een termijn Echo.. Succes iedereen en laten we gewoon een beetje genieten
Hoi Sarake, Hoe was de echo?Ben erg benieuwd!Moet zelf overmorgen. Gister echt mega buikpijn gehad. Wilde bijna het ziekenhuis bellen, maar vandaag gaat het weer goed. Wordt er erg onzeker van! Het zal er allemaal wel bijhoren denk ik. Ben wel mega-moe. Gister een dagje gewinkeld, moets daarna meteen 1,5 uur bijkomen op de bank. Tja....nou meis ben erg beniewd hoe t was! x
Hey aaltje, moet pas binnen 1.5 uurtje naar gyneacoloog! Maar ik wou toch al een berichtje laten. Ben toch wel wat zenuwachtig! Hopelijk klopt het hartje en is het goed gegroeid! Vandaag ook veel last van buikpijn gehad maar dat was waarsschijnlijk omdat ik er vandaag veel mee in men gedachten zat dat ik vanavond mijn eerste echo had! Klaat je straks iets weten!
Hellow iedereen, echo was uitstekend! Hartje kloptje heel vinnig en kans op miskraam nog klein! Binnen 2 weken volgende echo! xxxx
Ik ben heel blij voor je Sarake!Nu ik nog. Morgen om 10 voor half 11 weten wij ook meer! Hou je op de hoogte! x
Het was vandaag! Het was super echt waar!Het hartje klopt en dat is natuurlijk het voornaamste! De gyn. zei dat het er allemaal heel goed uitziet...dus we zijn heel erg gelukkig! Over 3 weken weer een echo!Hopen dat het flink gaat groeien! Ik heb ook nog ff gevraagt over die buikpijn, maar de gyn zei dat dit geen problemen zijn, maar dat het komt door alle veranderingen in mijn lichaam. Hoe is t verder met jou?
Met mij is alles goed! Ik moet de 17e terug voor volgende echo. Normaal is het maar om de vier weken maar hij zei me dat ik ook om de twee mocht komen als ik me dan geruster zou voelen! Heb vandaag veel schrik gehad dat ik toch nog een miskraam zou krijgen ookal ziet alles er vollen de gyn. zeer goed uit! Maarja, die schrik zal wel heel de zwangerschap door duren zeker! Geniet nog maar wat samen met u ventje van jullie echo!
Ik heb ook bij inspanning flink wat druk zeg maar, echt pijn is het niet meer zeurderig maar moet wel effe zitten dan merk ik, nog geen druppel bloed gezien, hopen dat dat zo blijft, een vriendin van me zei dat ze dat ook zo vroeg had (die had een tweeling) oja en als ik een grote boodschap moet doen staat er ook enorm veel druk in mijn buik, je voelt dan een band echt helemaal zitten, vreemd hoor maareh we hebben het er allemaal voor over als het maar goed zit...
hallo, hier nog iemand met menstruatiekrampjes.... Maar door dit topic ben ik inmiddels wel een beetje gerustgesteld, want jullie hebben er allemaal last van! Heb ook steekjes in mn liezen als ik hoest of nies...
Ik had in het begin ook heel veel last van menstruatiekrampen, vooral bij zware inspanningen en als ik moest niezen of hoesten ofzo... Maar ik had het ook wel als ik gewoon voor tv zat. Nu begint het stilaan te minderen! Nog veel succes iedereen!
ja fijn he normaal hoor dat je nooit van iemand dus zit je echt steeds te twijfelen, weer iets waarom het zo fijn is op een forum, je kan elkaar ook geruststellen...
Moet zeggen dat het bij mij ook steeds minder wordt. We moeten ook gewoon naar ons lichaam luisteren!Die buikpijn voel je niet voor niks. Misschien toch iets rustiger aan doen?Ik probeer dat wel te doen hoor en zeker op tijd naar bed te gaan enzo! Nou meiden we gaan ervoor!
Hé Sarake wat gaf jouw echo aan voor de leeftijd van je kindje? Bij mij was het op de echo jonger dan dat ik denk dat ik ben.... Snap je t nog? xx
heb je zeker gelijk in, ik heb gisteren alleen al van half 10 savonds tot 11 uur oschtends ofzo geslapen was in elk geval lekker bijgekomen! Je hebt het toch nodig, het lijkt dan nog niet zo maar je lichaam is zo hard bezig!
Hey aaltje, hoever zat je dan volgens de echo? Hoe groot was het al? Ik dacht dat ik op dat moment 7.2 (zelf uitgerekend) was maar de dokter heeft uitgerekend dat ik eigenlijk maar 6.4 was (volgens de juiste berekening).
Nou dat is ook toevallig!Ik zal ook op 6 weken en 4 dagen. Garnaal was 6.9 mm groot of klein het is maar net hoe je het bekijkt hahaha. Hoe voel je je? Ik heb veel last van obstipatie, moet ook zeggen dat ik veel thee drink en dat is volgens mij ook niet echt bevorderlijk voor de stoelgang! Vandag dus veel last van mijn buik, maar volgens mij zijn het echt mijn darmen... x
Ik voel me wel goed. Heb regelmatig nog eens last van men buikje maarja, er gebeurt ook zoveel vanbinnen dat het al bijna abnormaal zou zijn moest je niks voelen! Nog een prettig weekend! xx