elke avond minstens 300cc drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FloorMax, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.814
    5.951
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je de cc's kan loslaten.
    Belangrijker is, dat je borsten wel even meekrijgen dat er actie is.
    Dat er een moment van stimulans is.
    Dus ook al is het resultaat niet wat je wellicht zou willen, ik zou toch zeker wel kolven op je werk, als is het maar 1x per dag.
    En de spray proberen, baat het niet dan.....:)
    Dat je later op de dag minder melk hebt, das niet gek hoor. Zo werkt het bij de meeste vrouwen.

Toch een vraag, waarom ben je eigenlijk begonnen met het geven van een fles in de avonduren?

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Dan ga ik toch maar kolven op het werk :) houdt dit de algehele productie beter op peil dan?
    Ik ben die avondfles sinds kort pas gaan geven, omdat ik hem dus echt niet tevreden kreeg...ik heb hem toen eens een klein flesje gegeven maar dat bleek ook niet genoeg. Pas toen hij die 200cc op had was hij tevreden...:(

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Dat kolven houdt zeker je productie op peil! Ieder stimulatiemoment is er een.
    Borsten moeten ook wennen aan kolven, zo krijg je er dan steeds meer uit.
    Ook zit er hier verschil in links en rechts.
    En 's morgens kolf ik bijv 220cc totaal uit beide borsten en 's avonds krap 100cc.
    Met kolven haal je sowieso altijd minder uit je borst dan je kind zou drinken.

Verder zou ik hem blijven aanleggen 's avonds en dan desnoods een steeds kleinere fles aanbieden. Hopelijk krik je je productie weer genoeg op dat die fles weg kan vallen!
    Overigens is iedere fles kv die je geeft van invloed op je productie...

4. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    @nova81
    Ik ben weer volop aan de slag gegaan met de bv :)
    Gisteravond is het weer goed gelukt! Ik denk persoonlijk dat hij ook in het '19 weken sprongetje' zit! Las dat die 'sprong' zich al met 14 weken kan aandienen en aangezien hij 14 weken is en steeds 2/3 weken voor ligt met die 'sprongen' vind ik het erg aannemelijk! :) Hij kan zich ook ineens zo slecht zelf amuseren, slaapt overdag max. 2 uur en komt weer voor een nachtvoeding (2 nachten nu). Ook probeerd hij zich te rollen...

We gaan iig weer lekker de bv opkrikken :)

Deel Deze Pagina