Hallo allemaal, Met veel plezier draag ik mijn 5.5 week oude baby in een rekbare draagdoek. Ik heb altijd begrepen dat ze de eerste 3 maanden volledig in de doek gedragen 'moeten' worden. Dus ook de beentjes in de doek. Maar nu lees ik heel toevallig een artikel van een draagconsulente waarin staat dat de beentjes vanaf dag 1 buitenboord 'moeten'. Wie weet er meer van en wil mij helpen? Daarnaast heb ik er moeite mee dat ik de horizontale band/laag niet strak genoeg krijg waardoor ik eigenlijk altijd nog een handje moet ondersteunen. Heeft iemand daar nog een tip voor? Ik heb een bykay draagdoek. Verder wil ik van de zomer graag met een geweven doek gaan dragen. Ik heb kledingmaat 44, is een maat 6 dan groot genoeg? Iemand uit Noord Holland toevallig nog iets te koop? Groetjes!
Hoi! Heerlijk he zo'n mini dragen Het beste is de beentjes buiten de doek, zolang je deze niet forceert Het liefst vanaf dag 1 Het dragen van een rekbare doek heb ik geen ervaring mee. Ik gebruik bij de geweven doek een maat 7 , maar ik knoop van voren af, vind ik prettiger Ken je op facebook de groep: draagpraat?? Kan je veel informatie krijgen en vragen Op de groep: draagdoekenmarkt zijn doeken te koop En op de groep: vraag en draagkleding , staan draaggerelateerde dingen Verder heb je ook nog gesplitst op steden
Ik heb ook de bykay draagdoek en draag haar in de kikkerhouding zoals op dit filmpje. https://m.youtube.com/watch?v=bZ0u_5bc3nw
Moonlight, dankjewel voor je uitgebreide reactie. Ik ga zeker op fb kijken. Ik draag mijn meisje ook zoals op het filmpje dat miss sol plaatst.
Ik draag mijn ventje ook in een rekbare doek met de beentjes naar buiten. Dit werd mij aangeraden in de winkel waar ik m kocht en ook op t CB toen ik t navroeg, indd omdat ik ook over die kikkerhouding las. Mijn zoontje is ook rustiger met beentjes eruit, lijkt dat lekkerder te vinden!