Vanochtend voor het eerst bij de verloskundige geweest. Ik ben nu 8 weken zwanger alles was goed behalve mijn bloeddruk die is wat te hoog. Nou dat begint al lekker dan. Ik moet ipv 6 weken over 4 weken terug komen dan gaan ze weer verder kijken. Ben zo bang dat het fout is. Over 2 weken heb ik mijn eerste echo.
Oh wat vervelend, zeg! Hoe hoog was je bloeddruk? Bloeddruk meten is wel een momentopname, dus het kan best zijn dat het de volgende keer goed is.
hoi Ik heb ook al vanaf het begin een wat hogere bloeddruk, ben tot 29 weken zwangerschap onder controle geweest bij de vk, erna ben ik doorverwezen naar de gyn, Nu krijg ik medicijnen voor de bloeddruk en moet ik rustig aan doen, Probeer je niet al te druk te maken, want dat verhoogt ook je bloeddruk, en misschien kwam het wel gewoon door de zenuwen,
ja is wel iets te hoog,maar wat ze al zeiden het is een moment op name,en als de vk had getwijfeld had ze je volgende week al terug laten komen
Mijn bloeddruk was ook zoiets vanaf het begin al. Probeer gewoon rustig aan te doen en je niet al te druk te maken