Vandaag de 20 weken echo gehad, ik vond het heel spannend, zou alles wel goed zijn, was echt zenuachtig. ze begon bij het hoofd, hersentjes enz alles goed, toen het hartje, heel mooi te zien, en ook helemaal goed. niertjes, zagen er ook goed uit, buikje verder zag er ook goed uit, ook de beentjes waren mooi in verhouding, voetjes alles was goed, toen kwam de vraag wil je kijken wat het wordt. Bij de vorige echo zij de mevrouw het zeker te weten, we hebben het dus vertrouwt, het zou een meisje worden, maar ik had zo`n onderbuik gevoel, en dat is vandaag bevestigt, het was heel duidelijk we krijgen een ZOON. 9 jaar geleden zijn we gestopt met de pil, 3 jaar later nog niets, toen 6 jaar gedoktert, dus wij zijn zo gelukkig dat alles nu gezond lijkt, en dat we een prachtige zoon mogen verwelkomen over ong 20 weken. Hier echt een opgeluch mens, wat nu echt kan genieten van de zwangerschap.
Gefeliciteerd! Zo zie je maar, je onderbuik gevoel was al die tijd juist! Geniet er van het word alsmaar leuker.
Mommy knows best he! Heel erg gefeliciteerd met zulk goed nieuws! En jullie zijn een succes verhaal voor de minder gelukkige onder ons het kan dus toch!
Aaaaah! Een knul! Die zijn zoooooo leuk Meiden lijkt me ook super hoor, maar van een jongen weet ik het zeker Gefeliciteerd met de goede echo! Elmo