Wie kan de klok vooruit zetten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BellaNoa, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hallo,

Hier op het wachtbankje, nog een paar dagen! Wat gaat de tijd dan langzaam he... en wachten is al niet mijn hobby :D

Voordat wij begonnen met zwanger worden van ons tweede wondertje, zei ik tegen manlief, ik ga in de 4e ronde zwanger worden. Waarom? Geen idee, een gevoel...

Nu zijn we dus in ronde 4 beland en heb wel wat vage symptomen, maar die kunnen ook net zo goed niks zijn, of voortekenen van een aankomende menstruatie.

Symptomen:
    - Lage rugpijn, vanaf 6 dpo, non-stop
    - Af en toe krampjes in m'n buik, tot soms felle steekjes
    - Heel erg moe, lig 's avonds na het eten op de bank al te slapen en dan echt in diepe slaap en droom ik hele verhalen :D Dan maakt manlief mij zo rond 9 uur weer wakker en vervolgens ga ik rond 11 uur a half 12 weer naar bed en zou ik zou de klok rond kunnen slapen.
    - Ben ook een beetje humeurig, maar dat zal ook vast komen door de rugpijn en vermoeidheid
    - Hoofdpijn (niet dagelijks, maar wel regelmatig)
    - Zwaar gevoel in mn buik, echt zo van bluhhh ;)
    - Mijn gezicht is net een landkaart geworden sinds een paar dagen!

Dus ergens heb ik wel heeele goede hoop op een positief resultaat, maarja ook ik weet als geen ander, dat al het bovenstaande niets hoeft te betekenen... Ik zou woensdag voor het eerst kunnen testen, maar ook zo geen zin in een nega test!

Ik zal vast de 100.000.000ste zijn die deze vraag stelt :D Wat denken jullie?

Liefs,
    BellaNoa

2. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hier ook op het wachtbankje;)
    Ja nou hetzelfde wat jij beschrijft hoor ;)
    Maar ik heb morgen een bloedtest in het ZH
    Ik heb dus sinds gister (vrijdag nod) beetje bruin verlies??!
    Jammer ik weet ook niet wat dit betekent;)
    Dus wachten we gewoon weer af.....pfff

Succes grt Tam

3. YanaLayli

YanaLayli Lid

22 jul 2012
    16
    0
    0
    Teamleidster
    Enschede
    Hoi BellaNoa

Hier is het wchten ook al zo lang........
    Ik moet nog 7 dagen.... van ook ronde vier.
    Vooral heb ik last van dat zware gevoel in de onderbuik, en weinig eetlust.

Maar volgens mij als je graag wilt voel je van alles.

Maar ik had dat met de eerdere menstruaties geen tot nu toe nog weinig last van.

En we willen nu voor een tweede gaan, en dan ga ik denken wat ik bij de eerste (raak in ronde 13) voelde..... dat weet ik niet zo goed meer, weet wel dat ik toen ook van alles voelde.

groetjes YanaLayli

4. BellaNoa

@ Troy, spannend morgen de bloedtest! Krijg je morgen ook meteen uitslag?

@ Yanalayli, ja frustrerend eigenlijk he! De eerste keer was het in ronde 9 pas raak, werd vmk en daarna in ronde 3. Beide zwangerschappen had ik al snel pijnlijke borsten na mijn eisprong toen het raak was. Eigenlijk zit ik daar nu dus ook weer op te wachten, maar dat heb ik dan weer niet nu........ maar dan zeggen er ook weer zoveel dat dat niet hoeft en iedere zwangerschap anders is ;)

Ik snap eigenlijk niet waarom ze zo'n vrouwenlichaam zo moeilijk hebben gemaakt :D als je een bepaald iets voelt, dan ben je gewoon zwanger als je dat niet hebt, dan niet! Zo simpel kon het zijn toch hahaha...

Maar Yanalayli, nog een week wachten zeg!! Killing...

5. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ja maar einde van de middag pas??? Dus nog een zware wachtdag morgen :( maar wat ook is laat het morgen weten! Grt

6. BellaNoa

Oke! Hopen op een heeel erg positief resultaat :D

7. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Ciao bellanoa ;)

ook ik dus op het bankje naast je. (had al in het andere topic gereageerd)
    iemand schrijft hier boven over die zere borsten. nou die had ik dus een paar dagen na mijn ei tot nu. super zeer niet maar wel echt pijnlijk! en ze knallen mijn bh bijna uit. meestal is dat een dag of 2 voor mijn nod, nu dus al een dag of 10 !
    en weinig eetlust en erg moe. (terwijl ik een fitte veelvraat ben ;) )
    maar, zoals ik ook al in dat andere berichtje schreef, mijn vriendin belde me gister dat ze een positieve test in handen had en ik "voel" het erg vaak voor een ander, helaas.
    dus nog 2 dagen..... zucht!!!!! duurt zo lang ;)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    aahhh bella, ik ga mn best doen de klolk vooruit te denken!! (alleen hopen dat ik daarbij mn eitje niet mis ;) whahaha)
    komt helemaal goed meid!
    maar haal morgen even de kv 2v5 erbij ;) cb die je hebt heeft echt meer hcg nodig gemiddeld genomen...en zou zo zonde zijn als ie negatief geeft terwijl je wel zwanger bent :)
    klinkt zo hoopvol!
    *duimduimduim*

9. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Grrr...die tijd inderdaad! Van je eisprong tot je NOD mag van mij tien keer sneller gaan! Ik moet nog 7 dagen wachten voor ik kan testen, maar misschien doe ik over 5/6 dagen al wel een test want van dit wachten word ik zo chago.

We zijn nu 6 rondes bezig en dit is de eerste maand met ovulatietesten. Dat is me erg goed bevallen maar ik wil het eigenlijk niet nog een maand doen als je begrijpt wat ik bedoel.

Heb nog niet echt klachten. Een beetje buikpijn/misselijk en een hele makkelijke stoelgang maar voor de rest niks. Mijn vriend zegt: je buik is gewoon heel druk met het babytje innestelen! I hope so!

10. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi bellanoa jaaa positief getest?!
    Moet woensdag weer voor de 2e test?!
    Weet nie of ik nou blij moet zijn, hij deed zo nuchter en nors van......let op je bent heel erg vroeg??!!!
    Dus opgelucht ben ik nog niet echt!

Toch wel blij maar bang :(
    Grt Tam

11. BellaNoa

Troy, ooohh WAUW!!! van harte gefeliciteerd!! Hopen dat je een hele goede zwangerschap tegemoet gaat :D super zeg

12. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!!!
    Hopen dat het een plakbeep is ;)
    Wanneer moet jij testen??
    Ben benieuwd!!! :)
    Succes -x-

13. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    wauwie wat goed! gefeliciteerd !!!

hoe voel je je bella??
    hier een gekke dag. moet de hele dag al janken. heb ik nooit als ik ongi moet worden.
    mn spijkerrokje zit te strak :( en die zat ruim. dus of ik ben nu al moddervet geworden of ik heb lastvan mijn darmen dankzij....?!

14. BellaNoa

@ Troy, jaaa mooie plakbeeb, natuurlijk wel! :D Ik ga woensdag middag weer testen

@ Giosy, oh spannend zeg! Klinkt wel veelbelovend. Kan me herinneren dat ik ook geen strakke broeken of rokjes meer kon verdragen bij mn eerste (al voor nod), zat me ineens niet meer lekker.

Onderrug is wel wat minder geworden eerlijk gezegd, er is nu een soort van ongi buikpijn voor in de plaats gekomen, vanmiddag dan. Nu eigenlijk weer een beetje terug naar mn rug. Blijft eigenlijk steeds rond die band zo hangen zeg maar. Verder buiten moeheid nergens last van.

Giosy, wanneer ga jij testen?

15. miepjemiep

miepjemiep Actief lid

21 jun 2012
    145
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!! Wel jammer dat het wachten elke keer weer zo lang duurt. Ik hoop voor iedereen een posi test natuurlijk :D

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    hey giosy , wou je ff melden dat hier de duivels doorkomen pfffffffff hopelijk jij positief bericht gr ik ga op naar de volgende ronde

17. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Die extreme vermoeidheid had ik ook als syndroom. En dan echt hele verhalen dromen ook! Viel ook altijd in slaap op de bank en dan moest mijn vriend me wakker maken om naar bed te gaan, hihi.
    Dus wie weet, duim voor je.

18. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik mag vrijdag testen, maar heb al sinds afgelopen zondag behoorlijke ongi pijn, krampjes in mijn onderbuik die uitstralen naar liezen en bovenbenen, af en toe pijnlijke steekjes in borsten, wel continu gevoeling, heeele gevoelige tepels, s'nachts vaak misselijkheid vlagen, veel moe, vaak naar de wc en dan erg geurende en gele urine en heel af en toe licht in mijn hoofd.

Omdat het ons eerste kindje is heb ik totaal geen vergelijkingsmateriaal en ondertussen word ik harstikke onzeker haha. Maar goed, afwachten dus ;)

19. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    oooh nurrie ik heb je net een pb gestuurd, kl*te!!!!

ik ook zo bella, mn klachten zijn een stuk minder. ik heb nu een ongesteldbuik en zere onderrug. dus het zal niet lang duren voor de rest doorbreekt. het ha vandaag moeten gebueren en de dag is nog niet voorbij tenslotte....

brabantmeisje, dat licht in mijn hoofd en die sterk ruikend urine heb ik ook deze maand heel erg!!

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    jah ik stuurde je net ook pb hahahahha dus je hebt bericht terug jah mooi kloten he dan is die niet blijven plakken maar jah meid op naar de volgende ronde pffffff misschien doet de vakantie ons goed hihi hopelijk

verder de meiden die hier positief getest hebben gefeliciteerd en die gene die ongi zijn geworden kom op meiden met ons gaat het ook goed komen we krijgen onze plak beeb ook nog wel ( dan hoop ik zelf wel dat het snel is hihi )

toi toi meiden ;)

Deel Deze Pagina