Even een vraagje ik zit nu in me 1e ronde clomid ik heb en knal positieve ovulatie testen gehad en erge krampen alleen bij de echos is er geen 1 eitje gegroeit houd me lichaam me nu zo voor de gek weer provera voor geschreven gehad en clomid 100 voor de volgende ronde alleen twijfel ik of ik al zou beginnen met provera wat denken jullie wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt
Heb je PCOS? Als je PCOS hebt, kunnen ovulatietesten een valse uitslag geven. Door de cystes en verstoorde hormoonwaarden kunnen ze of altijd positief zijn of juist altijd negatief blijven. Wanneer heb je de follikelmeting gehad en wanneer had je een positieve test? Heb je meer dan één test gedaan?
ja klopt ik heb pcos in het ziekenhuis zeiden ze ook al dat het vals kon uitslaan ik heb meerdere testen gedaan die keurig opliepen daarom dacht ik dat ze niet negatief waren maar een echo zegt overduidelijk dat er niks is gegroeit afgelopen donderdag een meting gehad en ook getest en 5 dagen ervoor alle dagen in het ziekenhuis hadden ze afgelopen maandag een eitje gevonden die was gegroeit maar donderdag bleek dat een blaasje te zijn want die zat buiten de eierstok heb er verder ook geen verstand van en me er nog niet echt in verdiept