Ik weet niet of het hier goed staat, zo niet hoor ik het wel. Wij willen een tablet aanschaffen, maar weten niet zo goed welke. Ik zat zelf te twijfelen tussen de samsung galaxy tab 4, 16 gb 10.1 ing of de samnsung galaxy tabs2 9,7 32 gb met simkaart. Is 16 gb genoeg voor normaal huis tuin en keuken gebruik, filmpjes kijken door de kinderen apps doen etc. Is alleen wifi genoeg of is het ook wel handig met simkaart dan heb je ook in de auto bijv bereik. Maar een abonnement kost wel 40,- p/m. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Het ligt eraan wat je ermee wilt doen idd. Ga je er meerdere complete films opzetten en heel veel apps? Voor mijn dochter heb ik een simpele, geloof 16gb. Daar staat nu op Frozen, mega Mindy musical en 10 afleveringen hoelahoep. Heb niet veel apps voor haar er op staan, ze zit meestal op YouTube als ze er op mag. En onderweg of weekendje weg 'nemen/hebben' we nooit internet erop en kijkt ze haar filmpjes. WiFi heb je nu bijna overal, betaald en onbetaald. En de Samsung kan je met gewone USB-sfticks en/of microSD uitbreiden. Ik neem nl voor mezelf altijd een stick 32gb met films voor mezelf mee, die ik dan (met bijbehorend snoertje) kan kijken op haar tablet, want dat gaat een stuk makkelijker dan met mijn iPad.
Het is vooral voor normaal gebruik, zoals apparatuur gebruiken, online tv kijken. Niet echt om complete films erop zetten. Maar je kan dus ook films op een aparte sd kaart zetten? Hoe doe je dat dan?
Het is vooral voor normaal gebruik, zoals apps gebruiken, online tv kijken. Niet echt om complete films erop zetten. Maar je kan dus ook films op een aparte sd kaart zetten? Hoe doe je dat dan?
De sd kaartjes kan je erin plaatsen voor extra opslag. De USB sticks als externe opslag. Maar daar heb je wel een snoertje voor nodig.
Als je hem gebruikt voor filmpjes, wat apps, foto's en internetgebruik is 16gb echt wel genoeg. Ik heb op mijn telefoon ook 16gb en doe er werkelijk alles op.
Onze telefoons zijn via Android, dus we vinden het wel makkelijk als het besturingssysteem hetzelfde is en iPad heeft een ander besturingssysteem.
Wij hebben de samsung galaxy tab 2 en de 4. de tab 2 is langzaam en heeft slecht beeld in vergelijking met de 4. ik zou voor de 4 gaan. Ik vind geheugen op een tablet niet zo belangrijk. Aan 16gb heb ik meer dan genoeg. Je gaat dat ding niet overal naartoe slepen om te filmen of foto's te maken he, en apps nemen niet veel plaats in. Je kan er ook een geheugenkaart indoen met films op voor onderweg.