elke dag haren wassen echt zo slecht??

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik was echt elke dag mijn haar hi hi
    geen dag word er gemist hi hi
    bij mijn kinderen ook elke dag

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik doe mijn haar in een staart of in een dotje.
    heb wel eens zo'n kapje geprobeert, maar dat zag er niet leuk uit :p en kraakte teveel aan mijn oren. plus mijn vriend die lag telkens in een deuk toen hij mij zo zag douchen.

Als je zo'n douchestang aan de muur hebt, dan kan je de douchekop ook naar beneden verstellen, dan spettert het minder op je haar.

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier ook 1x per week. Heb niet echt heel droog haar, maar vind 1x per week voldoende (heb ook een hekel aan douchen eigenlijk...)
    Heb het ook wel eens nagevraagd bij m'n kapper en die gaf ook aan dat 1 à 2x per week m'n haar wassen echt meer dan voldoende is :)
    Er valt hier sowieso überhaupt pas 2-3 dagen nadat ik m'n haar gewassen heb ook eens wat mee te doen, alleen al daarom zou ik het dus niet vaker gaan wassen...

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

:$

Ik schrik echt van jullie reacties! :$
    Meiden toch...waar halen jullie in vredesnaam de tijd vandaan om ELKE (of om de) dag jullie haar te wassen? :( :$

Hier was ik mijn haar eens in de 5 dagen .. vind 't wel best! :)

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik was mijn haar elke dag.. Vind het dan sowieso mooier zitten. Heb er ook geen nare ervaringen mee :D

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik was mijn haar ook elke dag:D

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije

Tijd? Kost hier slechts een tel, als je toch aan het douchen bent.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik was mijn haar om de dag (soms elke dag, hangt er vanaf hoe ik wakker ben geworden). Mijn haar is redelijk kort en 's morgens staat het vaak recht omhoog. Ik zou het liever wat minder vaak wassen maar dat gaat dus niet, zeker omdat er ook nog weer wax in gaat 's morgens.

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ja het wassen kost miss niet veel tijd maar sommige meiden moeten het ook nog drogen, in model brengen etc dus dat brengt wel meer tijd met zich mee ..

Ik kan dus na het douchen echt niet de deur uit zonder mijn haar te hebben gedroogd, anders ziet het er niet uit, ik ben zeker wel een uur bezig ..

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja dat is zo.. ik fohn het eigenlijk nooit.. laat het altijd even hangen en maak het dan vast.

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik wou dat ik dat kon ;)

Nee het ziet er echt net uit alsof ik rechtstreeks uit mijn bed kom hahahah .. ik moet het iedere keer fohnen hahahahha .. :D

12. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik heb me wel eens laten vertellen dat je conditioner en anti-klit alleen het beste in de punten in kunt wrijven. Als je je hele haar/hoofd er mee wast heb je ook binnen een dag vet haar. Volgens mij klopt het wel. Tenminste bij mij wel. Sinds ik een spiraaltje heb moet ik sowieso iedere dag mijn haar wassen, voorheen deed ik het 1x in de 3 dagen, maar blijkbaar door de hormonen heel vet haar. Nu istie er uit en nu is het weer weg!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk dat het met lang haar gewoon meer tijd kost.
    Moet er niet aan denken om me lange haar elke dag te wassen.
    Duurt zolang voordat het goed droog is.

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik was ze om de dag omdat het anders nog sneller vet wordt, dan moet ik het echt elke dag doen en aangezien ik moet föhnen (half uurtje) is me dat voor elke dag net iets teveel werk. Nu zit het elke dag gewoon heel goed dus ik hou het zo.
    @ts: ik gebruik ook shampoo van de kapper (Sebastian, 21 euro voor een fles) en die vind ik fijner dan gewone shampoo. Ik heb er wel maar een 'dubbeltje' van nodig om te wassen dus hij gaat ontzettend lang mee, volgens mij maakt het dan niet echt verschil.

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik was mijn haar ook niet iedere dag. Moet het altijd erna fohnen en in model brengen.
    Het lijk me ook weleens heerlijk om het gewoon op te laten drogen, maar helaas, dan lijkt het net of ik een helmpje op mijn hoofd heb. :D Zo stijl is het.
    Gelukkig heb ik van mezelf droog haar en is iedere dag wassen niet nodig en ook niet heel erg goed.
    Bij mijn dochter was ik het ook niet iedere dag. Die heeft ook droog haar en krijgt anders zo'n pluizebol van achteren.

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik was het elke dag..:D
    Bij mijn dochtertje i.v.m nog een beetje berg om de dag!

17. namya

namya Niet meer actief

@wilma..

dat verhaal van die 100 slagen ken ik dus ik heb speciaal daarvoor een verrekt dure kan gekocht met dus alleen maar varkenshaar...nou me haar wordt van dat borstelen juist onwijs statisch,,,,begrijp er niets van .

wat ik nu doe is mijn haren kammen onder de douche en dan mijn haar nog licht kammen tijdens het droogfohnen en daarna kam ik me haar niet...tot de volgende wasbeurt.....ik doe het elke avond in een hoge staart dus klit het niet echt snel en draag sowieso niet vaak mijn haar los maar ik heb het kammen opgegeven omdat het dus zo statisch wordt

@assi :D jij bent fanatiek...heerlijk hoor, ik douche ook 2 keer per dag en zou het best van top tot teen willen, fris de dag beginnen en fris de dag afsluiten.

18. namya

namya Niet meer actief

ik steek mijn haar op tijdens het douchen en dan met een badstofhaarband hou ik de kortere nek en pony haartjes uit mijn gezicht...het wordt wel vochtig en ook wel spetters erop maar dat is niet zo erg

ik denk toch dat ik mijn haar dan maar lekker elke dag ga wassen, heb nergens nou echt kunnen teruglezen dat het bar slecht is voor je haar...heerlijk!!

piemie: ja fuente is verukkelijk en ik blijf er ook wel graag bij hoor, kan nu wel begrijpen waarom het zoveel duurder is dan drogisterij shampoos

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik dus ook. En dan kost elke dag wassen hooguit 10 min. extra. :D

20. namya

namya Niet meer actief

ik gebruik de hoeveelheid van walnoot, die grootte zeg maar....wat ook een tic is van mij is dat ik mijn haar twee keer was, heb het idee dat het dan na de 2e keer pas echt schoon is....dus gebruik twee keer die hoeveelheid en zo gaat de fles ook wel snel op hoor.....ik heb het idee dat mijn haar echt flink moet schuimen wil het schoonmaken en de shampoo die ik heb Fuente dus doet dat pas echt bij de 2e keer.

Deel Deze Pagina