Volgens mij had ze al een aantal keer een waarschuwing gehad over het plaatsen van bepaalde reacties op een topic. Dit samen met Female, Namya, delvilschase, jeem22, kuidebokibi, en volgens mij nog iemand, die zijn ook geblokeerd. (het zijn er wel veel trouwens)
Ik was me haar 2 x per week, ik heb lang haar tot me kont. En als ik het elke dag was, nou daar heb ik echt geen zin in. En elke dag wassen is niet goed..daar beschadigt je haar erg veel door...en als je het toch elke dag wilt wassen, is shampoo niet nodig, want je haar kan dan niet echt 'vuil' zijn. Alleen cremespoeling is goed.
In principe was ik me haar om de dag. Maar het wordt wel snel vet en dan kan het dus gebeuren dat ik het dagelijks was. Anders ziet het er echt niet uit.
Ikzelf heb een bos haar dat ook vet wordt. Ik was mijn haar om de dag en mssn een dag later als het toch mee valt. Elke dag jouw haar wassen is dacht ik niet perse slecht, is meer ook voor jouw hele lichaam en de normale lichaamssmeer/bescherming etc. Ligt ook aan wat voor haar je hebt en welk shampoo je gebruikt. Je hebt ook shampoo voor elke dag zie ik in de winkels. Ik zou anders gewoon bij jouw kapsalon navragen? Mssn kunnen ze jou meer vertellen over jouw haartype dan?
Dat heb ik dus ook. Ik douche ook niet elke dag. Doe ik dat wel, dan krijg ik dus ook last van een erg droge huid met als gevolg eczeem. Wat een water verbruiken sommigen van jullie dan ook, vooral als je 2x per dag doucht. Of douchen jullie dan heel erg kort?
Ook ik douche niet iedere dag ( vies he ) , was mijn haar 3x per week ( 2x alleen shampoo, en 1x per week met cremespoeling )
Hier ook een exceem figuur. Op mijn werk moet ik minimaal elk half uur mijn handen wassen (horeca) dus die zien er niet uit af en toe Maar ik merk hoe vaker ik mijn haren wast hoe sneller vet hij wordt na een tijdje dus dan maar om de dag of soms extra dag
Ik was mijn haren elke dag,denk niet dat het slecht voor je haar is. Maar veel goeds doet het bij mij niet. Heb namelijk altijd dode punten,als ik naar de kapper ga en een aantal maanden later heb ik alweer heel wat dode punten. Agjaa mijn haar is gewoon dood Eigen fout denk ik, had namelijk mijn permanent na 3 maanden er uit gehaald met speciaal vloeistof.
Ik was het ook het ook elke dag hoor, met shampoo en cremespoeling. Soms zelfs twee keer per dag, maar dan de 2e keer met alleen met cremespoeling, zonder shampoo, en het ziet er gezond en glazend uit hoor!